Eirik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kjipt å ikke se Aquaman. Sørgelig forestilling idag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hadde en stor mulighet å score på ett innlegg som johnson la inn til ngog rett foran målet, men den klarte han å skyte såpass høyt at han traff tverrleggeren så det ble ikke mål helt utrolig at han bomma på den, skuffende. Like utrolig at Kalinic ikke scoret i sluttminuttet mot Reina. Der har han flere valg, han kan enkelt runde Reina eller velge å chippe, men det han prøver på ser bare helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hadde en stor mulighet å score på ett innlegg som johnson la inn til ngog rett foran målet, men den klarte han å skyte såpass høyt at han traff tverrleggeren så det ble ikke mål helt utrolig at han bomma på den, skuffende. Egentlig ikke. Veldig vanskelig ball det der. Den treffer jo en forsvarer rett før N'Gog får toucha den. Og ballen treffer leggen hans ikke minst. Jævlig vanskelig og en stor posjon uflaks der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fikk ikke sett kampen i dag, men jeg gikk vist ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En 1.omgang ut av denne verden misset du. Å bruke begrepet''vil heller se maling tørke'' blir for spennende i forhold. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Skal faktisk fortsette med å male nå, kan komme ned malingsrapport og karakter etter første omgang(første strøk). Som du sier, er det minst like interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Må ta tak i balla til Steven og klemme til før Arsenal-kampen ivertfall. Kan bli stygt,dog Arsenal har tapt alle storkampene sålangt iår. Med stygge siffre. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Skal bare se at Rafa velger å bruke Torres mot Fiorentina, bare for å oppdage at det er for tidlig og at han må stå over mot Arsenal. Aquilani får sikkert spille mot Fiorentina, den kampen betyr jo ingenting... Frykter at Arsenal kommer til å heve seg mot oss. Denne sesongen har vi ikke målteft til å utligne deres scoringer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Aquilani får sikkert spille mot Fiorentina, den kampen betyr jo ingenting... Jeg håper virkelig det, men en vet aldri med Rafa... så jeg holder meg litt skeptisk. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Aquilani får ikke spille en dritt, jævlig naivt å tro han får starte. Bare å selge han igjen menst han er skadefri. Lucas benker Aqui anyday liksom. Anyways, FAEN chelsea. Taper faen ikke i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som ser likhetstrekk mellom city-chelsea og Liverpool-kampen? Hahaha, erre mulig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Chelsea-tap. Faen, united kommer til og passere chelsea og spasere inn til sitt 19.ligagull. Jævla cunts. Brenn. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Denne sesongen vil det ikke bli litt like irriterende at United vinner som det var sist sesong, siden vi i år har vist at vi ikke er gode nok til å kjempe om gull uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå-nå. Det ordner seg. Chelsea har Liverpool i sin nest siste kamp, Rafa kan alltid spille i en sylfrek 2-2-7 formasjon. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Det er vanskelig å velge, men jeg ser faktisk heller at United tar ligagull enn at Chelsea. Hater de blå uhorvelig mye. Og det er sånn brenn-i-helvete hat. Utd-hatet er med sånn rivaliserende + mine Utdkompiser er ikke så jævlig på å gni ting inn. I hvertfall ikke de fleste. Edit: Merker at jeg angrer litt på at jeg skreiv det der nå, men fuck it. Endret 5. desember 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Full Jefe? PS: 18 - 19 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dummeste jeg har lest på lenge. Men United kommer nok til å ta ny rekord iløpet av de neste 3 årene, men da har Liverpool et mål om å ta de igjen. Liverpool er ''bare'' tre poeng unna 4.plass. Lenge til Mai enda. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 For å si det sånn Man Utd tar oss igjen før eller siden uansett så den statistikken ryker før eller siden, når vi spiller så ræva som vi gjør. Og jeg er veldig sikker på at det skjer i år, enten vi liker det eller ikke. Så da prøver jeg bare å takle det best mulig. Blue shite, kan jeg ikke fordra på noen som helst måte. Det vil jeg aldri heller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Får bare være uenige da. Sleng på NRK1 btw. En som har om Liverpool på det derre Kvitt eller dobbelt greiene. Edit: Karen har faen meg peiling. Endret 5. desember 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var jo ikke akkurat skremmende nivå. Kan jo disse, selv om jeg rangerer Liverpool i samme liga som pest og kolera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå