GLN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da blir det uten Torres til helga også. Nå BØR Aquilani få minst 1 omgang. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tvilsomt at han får en omgang om Benitez har tenkt å bruke ham mot Fiorentina. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, jeg veit at Aqui garantert ikke får starte, men jeg håper/tipper på noe slikt i morgen. Reina Johnson - Carra - Agger - Aurelio Aquilani - Masch Benayoun - Gerrard - Riera Kuyt Ville normalt aldri puttet Kuyt alene på topp, men føler at det blir en bedre løsning enn N'Gog i akkurat denne kampen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mye mulig det stemmer det du sier der Wis, har ikke vert på nett i det siste og skumleste bare gjennom de siste sidene. Forøvrig: Som jeg sa tidligere, vi har spilt veldig mange av Reservelagskampene uten sentrale spillere, det er ikke bare Nemeth som har manglet. Uavhengig om Riise ble solgt pga selvmålet eller om det var en medvirkende årsak, så får det meg til å tenke på alle selvmåla feks Carra har laget. Han har vell snart PL rekord. Dere tar feil angående antall forsøk, det var et mål på 70 eller 80. Still, jeg savner den foten. Hele fjorårs sessongen savnet jeg at det aldri var noen som avsluttet, og litt i år også. Tar foresten et Riise skudd over et Masche/Lukas skudd anytime. Ville mye heller hatt Riise enn Aurelio og Dossena til sammen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Uavhengig om Riise ble solgt pga selvmålet eller om det var en medvirkende årsak, så får det meg til å tenke på alle selvmåla feks Carra har laget. Han har vell snart PL rekord. Dere tar feil angående antall forsøk, det var et mål på 70 eller 80. Still, jeg savner den foten. Hele fjorårs sessongen savnet jeg at det aldri var noen som avsluttet, og litt i år også. Tar foresten et Riise skudd over et Masche/Lukas skudd anytime. Å ikke minst Kuyt sine praftperler. Virker jo som den mannen kun treffer mål om han ikke treffer ballen rent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kuyt netter kun retur-mål. Langskuddspillere i Liverpools tropp pdd er følgende Gerrard,Agger,Riera og Johnson\Aquilani. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hehe, den var litt fin Hyrlen. Mashe har arvet litt av det der, han trenger deflection for å få mål, som vi nylig så. Stemmer bra det ZU, og nå er det jo mega tørke siden både Riera og Gerrard har vert mye ute. Håper Riera kommer i form nå, da er han rimelig god. Samt bruke Bønna sentralt og Gerrard som "returrom" spiss. Da får vi kansje mål på skudd. Blir forøvrig spennede å se skuddfoten til Aquilani. Endret 4. desember 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nesten 100% sikker på at N'Gog starter på spiss, med Kuyt på høyrevingen imorgen. Rafa er enormt lett å lese for tiden. Det eneste "spørsmålestegnet" imorgen er vell venstrevingen, ettersom han alt har uttalt at han ikke vil bruke Aquilani i en "slosskamP" som det blir mot Bburn. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor skal egentlig akkurat denne kampen bli en "slosskamp"? Did i miss something? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor skal egentlig akkurat denne kampen bli en "slosskamp"? Did i miss something? Dere tåler ikke flere poengtap mot svakere lag, ergo alle kampene er must win games og dere må slåss for å ikke tape flere poeng. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor skal egentlig akkurat denne kampen bli en "slosskamp"? Did i miss something? Dere tåler ikke flere poengtap mot svakere lag, ergo alle kampene er must win games og dere må slåss for å ikke tape flere poeng. Vel, hvis det er casen så blir det neppe noe Aquilani resten av sesongen Er vel mer at Blackburn er et fysisk lag? Trodde ikke de var de verste men... Eller så er det alle andre som finner på unnskyldninger fordi de ikke skjønner hva Benitez tenker på. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Laget: Reina Johnson - Carra - Agger - Insua Masche - Lucas Bønna - Gerrard - Riera Kuyt Subs: Cavalieri, Aquilani, Kyrgiakos, Ngog, El Zhar, Skrtel, Dossena. Endret 5. desember 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nesten 100% sikker på at N'Gog starter på spiss, med Kuyt på høyrevingen imorgen. Rafa er enormt lett å lese for tiden. Pwnd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 You just got Rafa'd! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Haha, nice one Jefe. Imponert. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Støttepassninger anyone? booooring... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vi har jo ikke skapt en dritt.. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 fikk ikke sett kampen, hadde vi ikke noe å komme med? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hadde en stor mulighet å score på ett innlegg som johnson la inn til ngog rett foran målet, men den klarte han å skyte såpass høyt at han traff tverrleggeren så det ble ikke mål helt utrolig at han bomma på den, skuffende. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Begynner å bli dritlei av de møkkabyttene Rafa foretar seg. Vi hadde fortsatt ett bytte igjen, og han kunne godt ha byttet ut Kuyt eller Lucas med god samvittighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå