Varmo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Må nok si at jeg personlig setter jeg Riise over Aurelio. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes Riise er bedre enn Aurelio defensivt, men Aurelio har flere strenger å spille på offensivt. Den mannen tar ofte lurere valg enn hva Riise gjorde. Siden å skyte fra 40m er ikke alltid veldig lurt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Riise hadde en nedovergående kurve de siste 2 sesongene, og ble vel derfor solgt. Og det var Dossena som ble kjøpt inn som Riises erstatter, ikke Aurelio. Sjakktrekk?= me no think so. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aurelio er langt bedre enn Riise hvis han holder seg skadefri. Han var vanvittig god i de periodene han holdt seg skadefri sist sesong. Problemet er bare at han aldri klarer å holde seg unna skader lengre enn 5-6 kamper på rad. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Savner Riise. Hadde han hatt en høyrefot hadde han vert så sykt nice og ha i stallen. Problemet var at han ble "hemmet" til bare å klarere med venstrefoten. Enormt lett å lese han til tider. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hardt å si Aurelio er langt bedre en Riise når han ikke kan spille to kamper på rad. Riise i motsetning var jo aldri skada. Riise hadde sine styrker defansivt og står hvertfall ikke tilbake for Aurelio der. Offensivt er de mer forsjellige, Riise kunne skyte, Aurelio kan ikke. Men så har han veldig gode dødballer da, men er ofte litt seig fremover Aurelio, og det virker ikke helt helhjerta. Det gjorde det med Riise. Hadde det vært valg mellom å ha Riise eller Aurelio i stallen hadde det blitt nordmannen for meg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Eller begge. Riise på banen når Aurelio er skadet.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde det vært valg mellom å ha Riise eller Aurelio i stallen hadde det blitt nordmannen for meg. Støtter den. Etter Chelsea tabben skal jeg innrømme at jeg roptet etter hodet hans, men når jeg tenker tilbake savner jeg John Arne. Enormt proff spiller med noen kvaliteter som svært få er i nærheten av. Tenker da på skuddbenet. Han ble vell toppscorer for Norge i VM kvalikken? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde det vært valg mellom å ha Riise eller Aurelio i stallen hadde det blitt nordmannen for meg. Støtter den. Etter Chelsea tabben skal jeg innrømme at jeg roptet etter hodet hans, men når jeg tenker tilbake savner jeg John Arne. Enormt proff spiller med noen kvaliteter som svært få er i nærheten av. Tenker da på skuddbenet. Han ble vell toppscorer for Norge i VM kvalikken? Ærlig talt, den skuddfoten er minst like oppskrytt som Ronaldo sine frispark. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Den er faktisk mer oppskrytt. Riise scorer på 1 av 50 forsøk. Eneste med skuddfoten hans er at han skyter jævlig hardt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ærlig talt, den skuddfoten er minst like oppskrytt som Ronaldo sine frispark. Jaha? Mannen scorer jo konsekvent på landslaget. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ærlig talt, den skuddfoten er minst like oppskrytt som Ronaldo sine frispark. Jaha? Mannen scorer jo konsekvent på landslaget. Ja utrolig nok. Spørsmålet er jo hvorfor han ikke scorte på Liverpool og ikke scorer på Roma da. Målene hans har med unntak av en liten perle vært Lampard mål på Norge. Men jeg hadde målene hans den siste tiden på landslaget i tankene når jeg skrev det. Riise er verdens beste til å avslutte angrep. En overdimensjonert selvtillit og et elendig fotballhode til tider gjør at han blåser til nesten uansett lengde og hvor mange spillere det er foran. Oppskrytt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Legger til at brorparten av langskuddmålene hans på landslaget i det siste også har vært enorme keepertabber. Jeg hadde tatt alle i fylla. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 348 kamper og 31 mål. Som venstreback. Mjaa, flott deeh, sånn som ungdommen lika. "Jooohn Arnnne Riiiise! OOOH AAHHH I wanna knoooooow, how you scored THAT goal!" Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skuddfoten hans dabba jo skikkelig av de siste sesongene da. Siste sesongen scorte han vel ca. 0 mål. Og gud veit hvor mange ganger han skøyt. Husker jeg reiv meg i håret jevnlig av susere som gikk opp på tribunen. Enig i at det er en oppskrytt fot pga enkelte perler som han har satt inn. Utenom det så savner jeg egentlig Riise litt, han er jo milevis foran Dossena hvertfall. Men uansett glad Insua har fått sjansen der jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men altså. Hvordan mener dere han burde gjort i selvmålssituasjonen? Han har Anelka bak seg, og hadde innlegget fortsatt VILLE anelka fått en fot på den. Han forsøkte jo å få nok vinkel på ballen til at den gikk utenfor. Slik han er plassert og anelka er plassert ser jeg ikke helt hva han kan gjøre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Syns Riise var en mer stabil venstreback enn både Insua og Aurelio. Og appåtil var han aldri skadet. En perfekt squad-player spørr du meg. Slike spillere skulle vi ha hatt fler av, se feks på John O'Shea i United. Oser ikke kvalitet, men leverer altid likevel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Se filmen hos Youtube Samt en HAUG med misbrukte sjanser. No harm done. United fikset Chelsea i finalen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men altså. Hvordan mener dere han burde gjort i selvmålssituasjonen? Han har Anelka bak seg, og hadde innlegget fortsatt VILLE anelka fått en fot på den. Han forsøkte jo å få nok vinkel på ballen til at den gikk utenfor. Slik han er plassert og anelka er plassert ser jeg ikke helt hva han kan gjøre. Bruke en fot. Dempe til keeper, evt dempe så sparke bort. Krever litt teknikk selvfølgelig, men mulig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sier ikke at det er umulig å klarere, men det er en ekstremt vanskelig ball. Alle spillere tar feile avgjørelser av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå