guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Våre reserver var vel sist eller nær jumboplass i fjor i ligaen? Og året før der vant de reserveligaen? Eller er det bare min hukkomelse som svikter? Nei det stemmer det. Og det var vell derfor Ablett? måtte gå også. Nå har vi fått inn han Barca karen til å trene Akadamiet, samtidig som Benitez har fått kontrollen. Da får vi bare håpe. Joda, jeg har vert kritisk jeg også, men det er ikke håpløst. Nå er det forandring i rekkene, så får vi se hvordan det slår ann. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fikk stå av den feiringen. Passion = Masche. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Fikk stå av den feiringen. Passion = Masche. Ikke langt ifra her også. Måtte vi aldri selge mannen. Han har slitt så langt iår, men får han spillet tilbake er det ingen som kan rekke gutten til knærene engang. Aldri sett noen stoppe så mange angrep på en dag, utenom Makelele og Essien kanskje. Ser du i bakgrunnen på den første GIF filen ser du Agger rette Lucas. Digger Agger, han tar jaggu grep når han spiller... eller er det Insua? Endret 3. desember 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, det ser ut som han ønsker å gi alt for klubben. Nå skal de sies at jeg tror mye av salgs snakket rundt han har mye med løsmunna agenten hans å gjøre. Masche har vert kansje vår beste spiller i denne forferdelige perioden, håper vi snart ser han og resten tilbake i toppform. Jeg tror ivertfall det kommer til å snu seg kraftig, kansje vi aldri har avsluttet så sterkt som jeg tror vi kan komme til å gjøre. Det lyser av både Kuyt og Masche her at laget ønsker suksess. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, det ser ut som han ønsker å gi alt for klubben. Nå skal de sies at jeg tror mye av salgs snakket rundt han har mye med løsmunna agenten hans å gjøre.Masche har vert kansje vår beste spiller i denne forferdelige perioden, håper vi snart ser han og resten tilbake i toppform. Jeg tror ivertfall det kommer til å snu seg kraftig, kansje vi aldri har avsluttet så sterkt som jeg tror vi kan komme til å gjøre. Det lyser av både Kuyt og Masche her at laget ønsker suksess. Vi avsluttet enormt sterkt ifjor, med 10 seiere på 11 siste. Forventer noe lignende iår, og frykter absolutt ikke for 4. plassen. Dog syns jeg Masche har vert absolutt forferdelig når Argentina slet, men når de ble kvalifisert har spillet hans hevet seg betraktelig. Slet nok mye med press den perioden. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ... eller er det Insua? Ja . Noen som har laget kamptråd, eller skal jeg legge ut min? Eventuelt vente til i morgen, slik noen andre får laget? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Boka til Riise selger som hakka møkk og inntektene går uavkortet til organsisasjonen Right To Play. Man kan si mye om Riise, men han har lært av sine feil, og som Liverpool spiller må jeg bare beundre han. For en vinnervilje, og forsatt like lojal selv om han fikk det jeg mener er en urettferdig slutt på karrieren hos Liverpool. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vi har et relativt fast reservelag, men i år har vi spilt veldig mange kamper uten sentrale spillere på reservelaget og alikevell topper vi reservelagsligaen. Det var et lite stikk, er vell først og fremst Game(kansje også litt Wis) som har hevdet at alt er ubrukelig i Liverpool når det kom til reservelag og tallentutvikling. (satt på spissen) Mye mulig vårt reservelag er mer distansert til A-laget, enn deres. Litt rart egentlig med tanke på stallen, men sånn er det nå. Vi har også feks Nemeth utlånt, han har jo nermest bøttet på bestilling, men forsatt scorer vi mye mål. Macheda spilete ivertfall den ene kampen, samt de 2 nordmenne spilte vell begge(ene var cup). Så jeg tror ikke dere spilte med dårlig lag, uten å kjenne spillerene noe særlig. Forøvrig spilte vi 1-0 kampen med 10 man i en hel omgang, men vant fremdeles. Uten å vite så fryktelig mye om reservelaget deres så vil jeg tippe at vi i gjennomsnitt stiller med en yngre tropp i de fleste tilfeller. Jeg vet blant annet at Will Keane har fått sjansen hos reservene (93-modell) og Robbie Brady og King er nærmest faste (Begge 92-modeller). Brandy, Hewson og Zieler vel faktisk de eldste som spiller fast på reservelaget og de er alle født i 89'. Dere mangler kanskje Nemeth på reservelagsnivå, men vi har vår del av utlånte spillere selv i Cleverley (som gjør det uhyre godt i Watford og bøtter inn mål fra sin midtbaneposisjon), Danny Simpson, Possebon, Cathcart, Chester, Drinkwater, Gray og Heaton. Reservelaget vårt fra ifjor har forandret seg ganske drastisk. Det er få spillere fra førstelaget vårt som blir matchet hos reservene også. Fabio får vanligvis litt spilletid samt at Macheda ofte får en omgang. Jeg har gått glipp av et par reservelagskamper i det siste nå, men før det kan jeg ikke en gang huske at Welbeck spilte noe særlig reservelagsfotball. Gibson spiller som Hyrlen sa nærmest aldri på reservelaget, og med tanke på at han er 7. valg på sentralmidtbane er det ganske imponerende. Vi har svært lite kontuinitet på reservelaget i motsetning til dere. Liverpool har en lang vei å gå når det gjelder talentutvikling, det er trist at en klubb av Liverpools kaliber ikke har greid å få frem flere spillere fra akademiet over årene når hovedrivalene deres triller dem ut av fabrikken. Nå ser det jo ut til at noe skal bli gjort og vi ser spennende spillere i Amoo og Pacheco, men så gjenstår det å se om de vokser frem til å bli fremtidige Premier League spillere eller om de bare faller igjennom. Benitez har så langt vist at han nøler svært med å matche unge spillere (unntaket er Lucas og Insua), det har mye å si for utviklingen for disse. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) ... eller er det Insua? Ja . Noen som har laget kamptråd, eller skal jeg legge ut min? Eventuelt vente til i morgen, slik noen andre får laget? Ja, kjør på du. Klinkende enig med deg forresten, guttorm. Endret 3. desember 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Boka til Riise selger som hakka møkk og inntektene går uavkortet til organsisasjonen Right To Play. Man kan si mye om Riise, men han har lært av sine feil, og som Liverpool spiller må jeg bare beundre han. For en vinnervilje, og forsatt like lojal selv om han fikk det jeg mener er en urettferdig slutt på karrieren hos Liverpool. Enig. Var lei meg lenge for måten Liverpoolkarrieren hans endte. For altfor mange forsvant alle minnene om de gode prestasjonene han har gjort med CL-selvmålet. Jeg sier ikke at Riise var/er god nok for Liverpool, eller at jeg liker han spesielt godt, men hele den episoden der var trist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg liker Riise og har egentlig alltid gjort det. Slik jeg ser det hadde det fortsatt vært rom for ham i dagens tropp, som vi alle har fått demonstrert gang på gang sannsynligvis ikke er god nok til å vinne store trofeer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg var også stor fan av Riise, og skulle gjerne hatt han i klubben fortsatt. Gjorde stort sett aldri dårlige kamper, sjelden skadet og en fantastisk innstilling og vilje til å blø for drakta. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorfor ble Riise solgt, egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Se filmen hos Youtube Samt en HAUG med misbrukte sjanser. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Selvmålet har jeg sett. Men man selger ikke en spiller på grunn av et selvmål? Selv om det er avgjørende osv. Misbrukte sjanser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mannen skaut jo mest av alle. Traff sjelden(men når han traff,Oh my god!) Riise var ikke spesielt god defansivt heller. Likte fyr'n, men kan ikke si jeg sakner han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mannen skaut jo mest av alle. Traff sjelden(men når han traff,Oh my god!)Riise var ikke spesielt god defansivt heller. Likte fyr'n, men kan ikke si jeg sakner han. Du savner han, hvis du sammenligner han med erstatteren (Dossena) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Riise ble jo erstatet med Aurelio siste året han var i Liverpool. Og aurelio er bedre på alle måter. Erstatelsen for Riise blir Insua. Luis Garcia savner jeg. Edit: Jaja, Torres, selv jeg ville ikke gjort det der-> http://www.dagbladet.no/2009/12/03/sport/f...torres/9334653/ Endret 3. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aurelio bedre enn Riise på alle måter? Jaja, alle har rett til å ha sin egen mening, men hvorfor mener du dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aurelio er bedre enn Riise defansivt, har bedre passningsfot, bedre på innlegg, mer treffsikker på frispark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå