tc47 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Scholes, Giggs (primært sentral midtbanespiller nå), Fletcher, Anderson, Carrick og Hargreaves (om det hadde vært mulig). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 7. valg? Hvem er de 6? Eller tar du med vinger og alt som er nå? Dere har vel ikke 6 sentrale midtbaner foran Gibson? Fletcher Scholes Anderson Hargreaves Giggs Carrick Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jess.. Når jeg ser på en spiller som United har grevd opp i Gibson - er jeg nesten flau over å si at Spearing/Plessis er det beste vi har fått.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Beste vi har fått? Insua gått i glemmeboka for mange? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Liverpool Daily Post tror det er lite sannsynlig at Aquilani blir risikert i den fysiske bataljen som forventes mot Blackburn på Ewood Park lørdag. Men 25-åringen får trolig plass i startoppstillingen i Champions League-kampen mot Fiorentina neste uke. Vi har med andre ord kjøpt en spiller som ikke kan spille i ligaen. Swee-eet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Liverpool Daily Post tror det er lite sannsynlig at Aquilani blir risikert i den fysiske bataljen som forventes mot Blackburn på Ewood Park lørdag. Men 25-åringen får trolig plass i startoppstillingen i Champions League-kampen mot Fiorentina neste uke. Vi har med andre ord kjøpt en spiller som ikke kan spille i ligaen. Swee-eet. galgenhumor, fins ikke noe bedre! Jeg lo nå på morningen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vi har med andre ord kjøpt en spiller som ikke kan spille i ligaen. Swee-eet. Vi har jo Agger og Aurelio der allerde. Så har vi jo Torres og Gerrard som ikke kan spille landskamper. Han glir rett inn! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Beste vi har fått? Insua gått i glemmeboka for mange? Jeg tenkte mer på sentral midtbanespillere da. Insua er ftw. Par år til og han er storveis! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det at Insua er det beste dere har fått til sier vel egentlig sitt, godt mulig han blir habil, men verdensklasse blir han nok aldri. Moderne backer er i stor grad avhengig av fart i beina for å takle situasjoner både offensivt og defensivt. Insua sliter helt klart mot hurtige kantspillere. Jeg var overbevist om at A. Valencia skulle overkjøre Insua i kampen vi desverre tapte, men der gjorde dere en god jobb i å pakke han inn med Aurelio også. Det blir spennende om Amoo og Pachecho(aner ikke hvordan man staver det) kan vokse frem og bli fremtidige spillere som glir rett inn i første 11ern. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (Pacheco) Det er jo gjort forandringer langt ned i akademiet nå, Benitez har jo selv vert meget irretert over å ikke ha hatt innflytelse der tidligere. Så får vi se da om det bærer frukter over tid. Forøvrig litt morrsomt å registrere at reservelaget vårt slår deres relativt ofte, selv om det er null tallentutvikling i liverpool og alle spillerene våre suger big time Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Her er vi uenige. Jeg er overbevist om at det blir en toppspiller av Insua. Det eneste som han kan få smått problemer med i karrieren er litt mangel på fart. Men det som hemmer Insua mest pdd er plasseringene bakover, har hatt en tendens til å trekke litt vel mye innover, slik at langsida blir veldig open for kantspillerene. Offensivt er Insua allerede på høyt nivå, veldig sjeldent et dårlig innlegg, og i tillegg har han jo bevist at han kan skyte. PLs beste venstreback innen 2 år. Endret 3. desember 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Forøvrig litt morrsomt å registrere at reservelaget vårt slår deres relativt ofte, selv om det er null tallentutvikling i liverpool og alle spillerene våre suger big time Doooh. Det er jo fordi alle reservene våre hele tiden lader opp til A-lagskamp og reservene deres spiller mot våre "andre-reserver" guttorm.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Reservenes reserver da altså. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (Pacheco)Det er jo gjort forandringer langt ned i akademiet nå, Benitez har jo selv vert meget irretert over å ikke ha hatt innflytelse der tidligere. Så får vi se da om det bærer frukter over tid. Det var jo en av dere som har påstått at han har hatt det fra dag en? virkelighetsoppfatningen min blir satt på hode. Forøvrig litt morrsomt å registrere at reservelaget vårt slår deres relativt ofte, selv om det er null tallentutvikling i liverpool og alle spillerene våre suger big time Vel det er jo det dere selv sier, så isåfall (sett at et godt reservelag = god talentutvikling) er jo dere like motsigende som oss. Forøvrig er latterlig argument som sådan, da alle vet hvordan et reservelag fungerer med henhold til matching av spillere fra A-laget, å hva en evt trener for reservelaget har å velge mellom når kamper til A-laget faller nært reservelaget sine. I tillegg har Liverpool et mye mer fast reservelag enn f.eks United, vi matcher f.eks ikke Gibson o.l der om det ikke er veldig nød for kamptrening. Det virker som reservelaget til Liverpool er mye mer distansert fra A-laget enn United sitt. Det er hvertfall min oppfatning. Uansett har jo vi kvittet oss med gode spillere som Shawcross m.fl, dette vil jo selvfølgelig merkes på et reservelag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Ok, jeg vet ikke hvem som har sagt det Hyrlen, men det kan jeg ivertfall garantere ikke har vert tilfelle før nå som han signerte på nytt. Vi har et relativt fast reservelag, men i år har vi spilt veldig mange kamper uten sentrale spillere på reservelaget og alikevell topper vi reservelagsligaen. Det var et lite stikk, er vell først og fremst Game(kansje også litt Wis) som har hevdet at alt er ubrukelig i Liverpool når det kom til reservelag og tallentutvikling. (satt på spissen) Mye mulig vårt reservelag er mer distansert til A-laget, enn deres. Litt rart egentlig med tanke på stallen, men sånn er det nå. Vi har også feks Nemeth utlånt, han har jo nermest bøttet på bestilling, men forsatt scorer vi mye mål. Macheda spilete ivertfall den ene kampen, samt de 2 nordmenne spilte vell begge(ene var cup). Så jeg tror ikke dere spilte med dårlig lag, uten å kjenne spillerene noe særlig. Forøvrig spilte vi 1-0 kampen med 10 man i en hel omgang, men vant fremdeles. Endret 3. desember 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Macheda spilete ivertfall den ene kampen, samt de 2 nordmenne spilte vell begge(ene var cup). Så jeg tror ikke dere spilte med dårlig lag, uten å kjenne spillerene noe særlig.Forøvrig spilte vi 1-0 kampen med 10 man i en hel omgang, men vant fremdeles. Det er fortsatt ikke et argument for at talentutviklingen fungerer, det er kanskje om jeg snill en indisie på det. Liverpool slo jo også United, fortsatt er United mye bedre enn Liverpool pdd. At dere leder reserveligaen er greit, men dette varierer såpass fra år til år at jeg mener det ikke kan brukes som argument. Utskiftningene på reservelagene er store fra år til år, det går som oftest på hvor lenge stammen av et lag har spilt sammen hvordan de gjør det. På førstelaget er det utskiftninger ca hvert 5-7år, på reservelaget minst hver andre. Men det er selvfølgelig et positivt tegn uansett. Poenget er at spranget til Premier League er for stort til at man kan bruke reservelaget som målestokk på talentutvikling opp mot toppen av premier League. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er fortsatt ikke et argument for at talentutviklingen fungerer, det er kanskje om jeg snill en indisie på det. Liverpool slo jo også United, fortsatt er United mye bedre enn Liverpool pdd. Jeg har heller ikke hvedet at tallentutviklingen er optimal på noen måte, men sier ganske enkelt at det ikke står så dårlig til som enkelte av United supporterene vil ha det til. Akademiet har vell spilt litt variabelt, Bla har vi hatt Dalle Valle ute lenge. Når det gjelder reservelaget, så har vi vell tapt 1 kamp og vunnet resten, så det er relativt posetivt ja. Ellers er jeg helt enig i det meste du sier. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er fortsatt ikke et argument for at talentutviklingen fungerer, det er kanskje om jeg snill en indisie på det. Liverpool slo jo også United, fortsatt er United mye bedre enn Liverpool pdd. Jeg har heller ikke hvedet at tallentutviklingen er optimal på noen måte, men sier ganske enkelt at det ikke står så dårlig til som enkelte av United supporterene vil ha det til. Vel dere har folk i egne rekker som er vel så kritisk. Med full rett etter mitt syn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Våre reserver var vel sist eller nær jumboplass i fjor i ligaen? Og året før der vant de reserveligaen? Eller er det bare min hukkomelse som svikter? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, kritiske har folk lov til og være, og vel så bra det. Men jeg tror ikke jeg har sett noen LFC-folk si at talentutviklingen vår er direkte ræva. At reservelaget vårt er får langt unna førstelaget er jeg enig i. Det er som guttorm sier ganske rart med tanke på hvor svak troppen vår er. Amoo og Pacheco er begge to som er worth to watch. Håper bare Rafa lar de få prøve seg mer før de blir lei og stikker. Det er det jeg er redd for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå