Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nåh, husker en veldig kvalmende tap mot Reading jeg. Hevn skal man ha!

Leeds har max uflax når det gjelder trekninger i år.(sportslig, ikke økonomisk)

Først Liverpool i mikke mus-cupen så united i Fa-cupen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Håper vi ser noen fjes fra reservene snart ja, Pacheco, Amoo. Eccelston har jo allerde vert inne, Kelly fikk virkelig vist hvor god han er mot Lyon.

Vi har faktisk fått sett en del mer i år enn tidligere, eller?

Uansett, jeg føler det er rom for mer. Vi har det beste reservelaget atm, med tanke på hvordan hovedlaget har prestert er det bare å sjonglere litt.

Lenke til kommentar

Nemeth hadde nok startet istedet for Eccelston om han ikke hadde vert utlånt. Jeg må nok inrømme at grunnen til at vi har sett såpass "mange", er pga den prikære skadesituasjonen vi har hatt.

Ifølge Rafa mangler de begge litt på fysikken Ccola, når det kommer til Pacheco er han klar imo. For en teknikk, for et blikk. Gutten gjør det enkelt, og gjør det meget bra.

Vi får vell se dem i kveld igjenn. Kansje vi skulle hatt en egen reservelagstråd btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan godt stille med bare reservespillere mot fiorentina. Samt Babel,the greek, dossena og voronin.

Kansje vi skulle hatt en egen reservelagstråd btw.

So make one.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det gjør vondt i sjela og se at Man Utd har relativt full kontroll på et så god lag som Tottenham, som vi sliter med å slå selv med nærmest toppet mannskap (seinest 2-1 tap mot dem). Sier jo bare litt om forskjellen som er på lagene pdd. Og scoringene var ikke akkurat lite pene heller. To stunners fra Gibson som vel er 5. valg på midtbanen eller noe. Skulle likt å se Plessis/Spearing gjøre det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...