Smågal Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Setter kjapt og presist igang med sine velkjente utspill, gjerne etter en corner når motstanderene ligger igjen med 2 mot torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Samt denne perlen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Reina hadde vel en assist til Riera hjemme mot Aston Villa i fjor også, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen som vet om det er noe nytt angående Torres? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Vet at det skal bli en sein avgjørelse om han kan spille i morgen. Og kjenner jeg Rafa rett betyr det at vi får se ham. Håper i likhet som de fleste her inne at vi får se Aquilani i minimum 30 minutter i morgen. Blir jævlig glad om han starter. leif Endret 28. november 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Håper på minst 20-30 min for Aquilani ja. Har jo fått vite i ettertid at det var grunnet at han skulle starte for reservene på onsdag som gjorde at han ikke kom innpå før sent i CL-kampen. Håper uansett han snart er fit nok til å starte kamper. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Aquilani burde snart få minst 1 omgang spilletid. Han blir ikke bedre av å spille de 10 siste min hver kamp. Er snart 1mnd siden han ble spilleklar. Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) En måned siden han ble spilleklar? Mer en måned siden han kom tilbake i full trening etter å ha vært ute ett halvår(?) eller så med skade. Håper nå han får minst ett kvarter da. Endret 29. november 2009 av Robespierre Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fitta feis! Skrev nettopp spillertråd om Agger men trykte meg ut og alt forsvant, jaja. la gå. Anyways, latterlig dårlig aktivitet her i Liverpool-kategorien, håpte vi kunne fikse det litt hjemmekoslig. Ikke overkill med tråder som i Utd-campen, men 3 tråder? Til og med chelsea-gutta med 2 aktive har overgått det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vi i Liverpool-campen er ute om helgene. Kanke sitte inne vett. For meg er labber aktivitet null stress, det kommer seg. Liverpool-tråden har hatt en down-periode for tiden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Enig med Smågal, vi må komme skikkelig i gang når vi endelig har fått vår egen underkategori. Har noen ideer til tråder selv, så ser om jeg får formulert en førstepost eller to før avspark etterpå Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Da har jeg i hvertfall laget en overgangstråd, håper det kan bli litt diskusjoner i den etterhvert. Laget også en spillertråd til Martin Skrtel, og hvis man er fornøyd med den første kan jeg godt prøve å lage et par til før kampen Edit: Dobbelpost Endret 29. november 2009 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Koslig at flere er hjemme fra fylla og gjør det litt mer pron her i Liverpooldelen Nå blirre å mekke frukost så snakkes vi i kamptråden når laget er offisielt . Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vi i Liverpool-campen er ute om helgene. Kanke sitte inne vett. For meg er labber aktivitet null stress, det kommer seg. Liverpool-tråden har hatt en down-periode for tiden. Trodde det var hardt å studere på Dragvoll? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vi i Liverpool-campen er ute om helgene. Kanke sitte inne vett. For meg er labber aktivitet null stress, det kommer seg. Liverpool-tråden har hatt en down-periode for tiden. Trodde det var hardt å studere på Dragvoll? Haha, hardt? Verste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Puh-leeeeeease! Dragvoll var bare sooooooooooo last year. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vi i Liverpool-campen er ute om helgene. Kanke sitte inne vett. For meg er labber aktivitet null stress, det kommer seg. Liverpool-tråden har hatt en down-periode for tiden. Trodde det var hardt å studere på Dragvoll? Han går ikke på dragvoll... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Smart trekk å spare på Torres tror jeg, må ikke tyne han for mye. Sku likt å se at Aquilani fikk spille litt mer enn 30 sekunder denne kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan være greit å linke til denne for de som kun bruker "mine innlegg" Ser forøvrig på NRK1 nå. Coventry er gode gitt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da møter vi Reading i neste runde av FA-cupen. Burde da strengt tatt være overkommelig. Hadde ikke Torres en aldri så liten hattrick mot de i en eller annen cup første sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå