Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Se mitt innlegg i den tråden. Noe annet dere lurte på? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Genialt med egen underforum, men synes det blir litt for dumt å hente fram de gamle tråder helt fra 2004.. Spesielt de som er unyttig.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Helt enig, vart alt for rotete. Og de trådene der va jo ræva alle og en. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Genialt med egen underforum, men synes det blir litt for dumt å hente fram de gamle tråder helt fra 2004.. Spesielt de som er unyttig.. De forsvinner snart bak i glemselen. Det går på at tråder "av prinsipp" skal være i rett kategori. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi vil nok ikke stickifisere noen tråder, denne tråden her vil bli så aktiv at det er nok. Samtidig, vil oppfordre dere til å ha kamp og spillertråder oppe og gå fortest mulig, viktig at diskusjonene fordeles utover nå Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei alle sammen. Her skjer det ting ser jeg, skal lese gjennom senere. Vi snakkes snart Guttorm Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Mulig å få klipt ut det ene innlegget her som en Kamptråd for Liverpool-Everton kampen? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Spillere jeg synes vi bør selge\ kvitte oss med fortest mulig:Dossena,Degen,Lucas,Kuyt,Voronin og Kyrkiakos. Dossena, Degen, Voronin og Grekeren er jeg enig i. Men for det første kom Voronin og Degen gratis, menst Grekeren var en nødløsning i sommer. Disse kan ikke Rafa få noe smekk for. Lucas var det største talentet i Brasil, og å hente han var et kupp. Synd han ikke har komt helt inni Engelsk fotball enda. Rafa sin feil? Tja. Men alle kan ha bomkjøp. Uansett får vi nok ~bortimot det vi ga for Lucas. Han har forsatt et stort navn i Europa. Å selge Kuyt? Galskap. En av de viktigste spillerne for Rafa. Det handler om balanse i 4-2-3-1 sysstemet. Vertfall når vi har Johnson på høyreback. En side med Johnson og....Silva hadde blitt så ubalasert at vi måtte ha lagt om hele formasjonen. Kuyt er genial, og en av Rafa's viktigste spillere. Dog er jeg enig i at vi burde ha et mer offansivt alternativ som kan steppe inn i de lettere kampene. Og har en ønskeliste over spillere som jeg ØNSKER å se i klubben. Joaquin, Rafel Van Der Vaart, Marouane Chamakh, Juan Manuel Mata Joaquin? Han var hot i 05-06 da han eide for Betis, men etter 3 år med skader og uduglighet har han spilt seg bort fra alt som heter Valencia og Spania. Ønsker han ikke. Med tanke på skadekvoten hadde han blitt drept i PL. van der Vaart støtter jeg. Har troen på at han kan komme sterkere tilbake. Hadde vert kos å sett han i Gerrard rollen. Chamakh, mkai. Kunne vert spennende, men usikker på om han passer inni formasjonen vår (enda han eier noe sykt på FIFA09). Mata er jo selvsagt en våt drøm, men spørs om Valencia selger nå som de har fått orden på økonomien. Vi skulle tatt sjangsen i sommer. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Glad Nessi ikke har innflytelse på Liverpool. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 La for guds skyld, Torres slippe kampen i morra. Eller så må han være ute i en uke til og en til.. :/ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 La for guds skyld, Torres slippe kampen i morra. Eller så må han være ute i en uke til og en til.. :/ Jeg er mer; la oss håpe det. I disse kampene laget står frem. Vil ikke rushe Torres uansett. N'Gog og en halvskadet Gerrard fikser biffen her. Tipper vi vinner greit 3-0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Ja, for Liverpool har vært sååååååååååå gode på bortebane i år. Blir nok ingen stor seier, men tipper 0-1. N'gog med et mål. Everton har spilt rimelig elendig i år de også, kan bli en morsom kamp. Endret 28. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Form, ligaplassering, startellever etc spiller som vanlig ingen rolle i disse oppgjørene. For min del skal jeg holde på hatten og håpe ballen spretter vår vei i år også. Ngog ftw Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tipper Carragher gjør hat-trick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 hehe. Tror nok Carra stepper opp imorgen ja. Hat-trick blir det nok ikke på'n. Tipper Gerrard får gult. den er bankers. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tipper Carragher gjør hat-trick. Og Reina assist. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da hadde jeg dødd av latter Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Reina hadde 2 målgivene i PL i fjor. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Gjennombruddspasninger til Torres, eller noe sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå