Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillere jeg synes vi bør selge\ kvitte oss med fortest mulig:

Dossena,Degen,Lucas,Kuyt,Voronin og Kyrkiakos.

Dossena, Degen, Voronin og Grekeren er jeg enig i. Men for det første kom Voronin og Degen gratis, menst Grekeren var en nødløsning i sommer. Disse kan ikke Rafa få noe smekk for.

Lucas var det største talentet i Brasil, og å hente han var et kupp. Synd han ikke har komt helt inni Engelsk fotball enda. Rafa sin feil? Tja. Men alle kan ha bomkjøp. Uansett får vi nok ~bortimot det vi ga for Lucas. Han har forsatt et stort navn i Europa.

Å selge Kuyt? Galskap. En av de viktigste spillerne for Rafa. Det handler om balanse i 4-2-3-1 sysstemet. Vertfall når vi har Johnson på høyreback. En side med Johnson og....Silva hadde blitt så ubalasert at vi måtte ha lagt om hele formasjonen. Kuyt er genial, og en av Rafa's viktigste spillere. Dog er jeg enig i at vi burde ha et mer offansivt alternativ som kan steppe inn i de lettere kampene.

Og har en ønskeliste over spillere som jeg ØNSKER å se i klubben.

Joaquin, Rafel Van Der Vaart, Marouane Chamakh, Juan Manuel Mata

Joaquin? Han var hot i 05-06 da han eide for Betis, men etter 3 år med skader og uduglighet har han spilt seg bort fra alt som heter Valencia og Spania. Ønsker han ikke. Med tanke på skadekvoten hadde han blitt drept i PL.

van der Vaart støtter jeg. Har troen på at han kan komme sterkere tilbake. Hadde vert kos å sett han i Gerrard rollen.

Chamakh, mkai. Kunne vert spennende, men usikker på om han passer inni formasjonen vår (enda han eier noe sykt på FIFA09).

Mata er jo selvsagt en våt drøm, men spørs om Valencia selger nå som de har fått orden på økonomien. Vi skulle tatt sjangsen i sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, for Liverpool har vært sååååååååååå gode på bortebane i år.

Blir nok ingen stor seier, men tipper 0-1. N'gog med et mål.

Everton har spilt rimelig elendig i år de også, kan bli en morsom kamp. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...