Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg kan ikke se for meg Real Madrid og Barca dele Nou Kamp

Ikke eg heller. Spesielt ikke siden de ligger noen tusen km fra hverandre....

Nesten som at Tromsø og Start skulle dele samme hjemmebane. :D

Både Tromsø og Start trenger penger,så kanskje de burde slå seg sammen. Og kjøpe busskort.

Lenke til kommentar

Gratulerer Babel, enda en gang ute og vil at alle skal synest synd på han.

blebla.... Det er vanskelig å sette fingeren på hva som har gått galt denne sesongen. Vi har rett og slett ikke vært i form. Vi har et godt lag, selv om Xabi Alonso gikk til Real Madrid. Steven Gerrard er en stjerne. Den mest allsidige midtbanespilleren i verden. En genuin leder. Men han snakker sjelden med meg, for jeg spiller så sjelden.

På tide å la det du gjør på banen snakke for seg så klappe litt mer igjen.

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg liker Babel litt bedre. Han har allerede avslørt at Kuyt er ryggløs, nå venter jeg i spenning og håper han røper det vi alle vet, nemlig at Torres er en hermafroditt. Kan bli noen spennende desember dager frem mot 1. Januar ja.

At Babel er ferdig finnes det nå 0 tvil om.

Lenke til kommentar

Vi har som regel spilt som en bøtte dritt, stygg fakta. Men likevel har vi fortjent bedre i de alle fleste kamper, motstanderene har hatt en tendens til å være latterlig effektive og vi det helt motsatte. Jerome scora jo også et mål han aldri vil gjenta igjen..

Vi har 12 eller 13 baklengs på dødball, av 20! Sier litt om hvor faen skoen trykker, og det er direkte hjerteskjærende at Benitez så openbart ikke tar tak i det.

Edit: Har også fått vårt eget lille underforum nå, så folk må starte og gjøre det koslig, ryddigt og pent til superhelgen!! :)

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Greit nok å ha dette trådnavnet. This is Anfield er passende.

Denne tråden blir vel brukt som chattetråd ja, så får noen(ich bin busy) lage en kamptråd,spillertråd osv iløpet av helgen or whatnot.

Lagde en tråd\undertråd angående Rafa. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177192 .

Det holder for min del. Nå skal jeg lese pensum. Woohoo

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tror det kan bli bra med eget underforum, og håper det kan bidra til enda grundigere og flere diskusjoner og spillere, spesielle temaer etc.

Jeg synes This is Anfield er et greit navn på denne tråden, men ikke opp til meg. Regner med at de gamle trådene blir sticky i hvert sitt lags kategori uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...