Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dele stadion med Everton hadde vært lavmål på toppen av alt klubben opplever nå. Vi er ikke Vålerenga og Lyn, selv om de har sluttet å dele stadion nå. Jeg tviler egentlig på nytt stadion, så lenge amerikanerne er i klubben. Har null tiltro til dem...

Det er da større klubber som deler stadion uten nevneverdige problemer.

Lenke til kommentar
Det er da større klubber som deler stadion uten nevneverdige problemer.

Tenkte da på rival-konseptet, og det handler i hovedsak ikke om eventuelle problemer. Everton og Liverpool har alltid mislikt hverandre sterkt, og da er det unaturlig å dele stadion. Liverpool har også tradisjonelt vært den store klubben i byen, mens Everton alltid har vært det svake leddet. Liverpool skal ha råd til en egen stadion...

Jeg kan ikke se for meg Real Madrid og Barca dele Nou Kamp, eller Real og Atletico Madrid dele Bernabeu. Jeg finner det rett og slett for dumt... hvordan hadde du taklet å dele stadion med City? (kanskje ikke så ille for alle, men jeg bare liker det ikke)

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Working Class Hero: Deler ikke Roma og Lazio stadion? Og Inter/AC Milan?

Italienere vettu :p. Altså, dette er min subjektive mening, og selv om det sikkert titusener rivaler som deler stadion og det som verre er... så liker jeg ikke denne ideen. Jeg synes det er stygt hvis et lag på LFC's størrelse må dele stadion med en av sine aller største rivaler, spesielt hvis det skyldes at eierne ikke har nok råd til å lage et eget ett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...