Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6643447 Kan vel forøvrig gi en velfortjent tommel opp til Pre-tråd forslaget til Smågal jeg også. Endret 26. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6643447 hehe, det håper jeg ikke skjer.. Hadde ikke vært noe særlig og sett han løpe rundt i liverpool drakt.. han er 33 år da, men han vet nok forsatt godt hvor målet står.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Trodde det ryktet var avkreftet. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Håper helt ærlig vi henter RvN. Han vet hvor målet står, og kan nok avgjøre noen viktige kamper for oss. Driter i om han er ex-United. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fin pre-match tråd. Er ganske enig i laget du setter opp også. Håper vi kan slå til med en sier mot Everton, begynne klatringen på tabellen, spille på oss selvtillit og komme i gang med en seiersrekke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Dette blir bra folkens. Ny stadion er jo sterkt ønsket. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hverken tror eller håper det kommer til å skje. Ønsker klart en ny stadion, men ikke sammen med Everton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva Everton vil bryr jeg meg lovende lite om du. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kommer til å miste mye sjel om vi må dele stadionen med den største rival. kan aldri bli et "fort" på samme måte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva Everton vil bryr jeg meg lovende lite om du. Eierne har jo ikke såkalt "liverpool-sjel" så eg ser ikke bort fra at det blir mulig. Ville da vært koselig det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Eierne har vel tidligere sagt at det er uaktuelt å dele stadion med Everton. Ikke at man kan stole på de da, men hadde jeg vært dem hadde jeg virkelig ikke tørt det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Enig Erlend, man kan aldri vite hva cowboyene finner på, men håper og tror virkelig ikke at de engang tør å tenke tanker på å dele et stadion med Everton. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Dele stadion med Everton hadde vært lavmål på toppen av alt klubben opplever nå. Vi er ikke Vålerenga og Lyn, selv om de har sluttet å dele stadion nå. Jeg tviler egentlig på nytt stadion, så lenge amerikanerne er i klubben. Har null tiltro til dem... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Dele stadion med Everton hadde vært lavmål på toppen av alt klubben opplever nå. Vi er ikke Vålerenga og Lyn, selv om de har sluttet å dele stadion nå. Jeg tviler egentlig på nytt stadion, så lenge amerikanerne er i klubben. Har null tiltro til dem... Det er da større klubber som deler stadion uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Leser på noen nettaviser at det eneste "problemet" med å få kjøpt RvN, og ikke inn på lån, det er at vi må selge Voronin. Kun jeg som ikke ser bakdeler med dette? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Det er da større klubber som deler stadion uten nevneverdige problemer. Tenkte da på rival-konseptet, og det handler i hovedsak ikke om eventuelle problemer. Everton og Liverpool har alltid mislikt hverandre sterkt, og da er det unaturlig å dele stadion. Liverpool har også tradisjonelt vært den store klubben i byen, mens Everton alltid har vært det svake leddet. Liverpool skal ha råd til en egen stadion... Jeg kan ikke se for meg Real Madrid og Barca dele Nou Kamp, eller Real og Atletico Madrid dele Bernabeu. Jeg finner det rett og slett for dumt... hvordan hadde du taklet å dele stadion med City? (kanskje ikke så ille for alle, men jeg bare liker det ikke) Endret 26. november 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Aiaiai, håper ikke dere får RvN. Da greier han faktisk å ødelegge legendestatusen i United, akkurat som Owen gjorde på starten av sesongen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Working Class Hero: Deler ikke Roma og Lazio stadion? Og Inter/AC Milan? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Working Class Hero: Deler ikke Roma og Lazio stadion? Og Inter/AC Milan? Italienere vettu . Altså, dette er min subjektive mening, og selv om det sikkert titusener rivaler som deler stadion og det som verre er... så liker jeg ikke denne ideen. Jeg synes det er stygt hvis et lag på LFC's størrelse må dele stadion med en av sine aller største rivaler, spesielt hvis det skyldes at eierne ikke har nok råd til å lage et eget ett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vil være absolutt katastrofe om vi må dele stadion med Everton. Det kan bare ikke skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå