Jotun Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Veldig vanskelig å lite logisk å finne frem til ting. Kanskje bedre når man har surfet der en stund. Men lite brukervennlig synest eg hvertfall. Pluss som eg har nevnt tidligere: De virker til tider mer opptatt av SAF og United enn av sitt eget lag. Men innholdet for de stå for selv. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg personlig synest det er mye vanskeligere å finne frem på United, men det har sikkert, som du sier, noe å gjøre med at jeg ikke er kjent der. Pluss som eg har nevnt tidligere: De virker til tider mer opptatt av SAF og United enn av sitt eget lag. Men innholdet for de stå for selv. Den gjør united-supportere opp for, og vel så det, her inne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Pluss som eg har nevnt tidligere: De virker til tider mer opptatt av SAF og United enn av sitt eget lag. Men innholdet for de stå for selv. Den gjør united-supportere opp for, og vel så det, her inne Til gjengjeld så er ikke dette en offisiell United-side i Norge. Og vi er på et diskusjonsforum, ikke på en hjemmeside som skal prøve å være objektive. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Pluss som eg har nevnt tidligere: De virker til tider mer opptatt av SAF og United enn av sitt eget lag. Men innholdet for de stå for selv. Den gjør united-supportere opp for, og vel så det, her inne Vel, se på united.no. Kan vel knapt huske en artikkel om Liverpool. Ble vel knapt nevnt i Fakkts saken til og med. De er opptatt av sin klubb. Og det er den klubben eg ønsker å lese om når eg går inn på de sidene. Går ikke inn på united.no for å lese om hvor dum den siste uttalelsen Benitez hadde om dommerne var, da går eg heller inn på liverpool.no. Som supporter vil det da være svært merkelig å ikke være opptatt av rivalene. Mulig du er spesiell Endret 25. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Synast der er fleire gode artiklar enn dårlege, men litt for ofte er det for dårleg, sjeldnare eg les, dessverre. Og dessutan, som nevnt lengre oppe, er det alt for mykje fokus på United og SAF, på korleis dei gjorde det når SAF tok over og ditten og datten, og skal alltid sammenlikne oss med dei. Blir rimeleg irritert av det. Forøvrig er spelarbørsen etter kampane som oftast på jordet også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Liker ikke liverpool.no noe spesielt. Synes det oser bitterhet/sure oppstøt mot andre lag, og de nevner jo nesten mer andre klubber enn Liverpool. Forumet er forøvrig latterlig og designet på siden generelt er stygt. Holder meg til liverpoolfc.tv. Der har du objektiv side, men fokus på Liverpool. Endret 25. november 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nå får dere i hvert fall en egen kategori på dette forumet, så det er bare å starte opp en tråd om hvor dritt liverpool.no er når kategorien er på plass. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Så du påstår at alle disse : Zenden, Sissoko, Crouch, Kromkamp, Bellamy, Pennant, Arbeloa og Keane er rare kjøp? Nei jeg poengterte hvilke spillere som har kommet inn og så forsvunnet ut igjen under Benitez. Benitez selv synes vel ingen av disse kjøpene var særlig gode da. Derimot nevnte jeg Dossena, Degen, Lucas, Voronin, Kyrgiakos og Aquilani som rare kjøp. Hadde forventet storm etter at jeg nevnte Aquilani, men er visst ingen som var uenig det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er uenig. Det er for tidlig å si. Jeg er også uenig i Degen, Lucas og til dels Kyrgiakos. Det er lett å være etterpåklok. Prøv å se for deg laget før disse ble kjøpt. Degen var gratis og jeg tror han har potensiale. Lucas har utvilsomt potensiale og blir bedre for hver måned. Kyrgiakos ble kjøpt fordi vi trengte en midtstopper. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Aquilani har jeg stortro på, men at det var rart å kjøpe en langtidsskadet spiller som skulle erstatte en så stor spiller som Xabi er jeg uten tvil enig i. Kyrgiakos er grei nok backup, men ikke noe å rope hurra for på fast plass. Degen tror jeg hadde funka ganske bra om ikke skadene hadde ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Degen har spilt bra i år så langt spør du meg. Guten kom jo gratis, men kan godt tjene litt penger på'n. Men kan godt beholde han. Kan forstå at Kuyt kan selges, vi trenger en bedre ving, en som kan legge innlegg. Kuyt kan heller fyttes i midtbanen, om han skal beholdes. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 I dag ser vi vel forskjell på talentutviklingen til United og Liverpool. United starter med 5-6 unge og GODE spillere i førsteelleveren sin i kveldens kamp. Hvor mange har vi å skryte av på det punktet. N'Gog er vel stort sett eneste. Pacheco, Nemeth, Amoo + flere er også veldig spennende spillere, men de får jo aldri sjangsen på førstelaget. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Insua, Spearing, Ayala, Ngog, Plessis.. Kanskje flere, har jo fått prøvd seg opp til flere ganger. Edit: *Legger til*> Kelly, Eccleston, Lucas(litt ung da).. Endret 25. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Klar over det, men hvor mange av de tror du lykkes? Unnlot å nevne Insua, for jeg ser på han som fast allerede. Rafael, Gibson, Macheda, Obertan osv er alle spillere som kan klatre opp på førstelaget om noen år. Poenget var bare at United har langt flere større talenter slik jeg ser det, og de får også lov til å spille. Vi slipper de aldri til med mindre vi er aldeles nødt til det pga skader, og i Ligacupen. Synes fortsatt det er en skam at vi solgte Guthrie. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jau, jeg er helt enig, følte bare behov for å påpeke at det er endel som har fått sjansen. Kelly har jeg personlig klokketro på, ikke så brilliant offensivt, men han holdt jo på å score i en kamp, husker ikke når, var kanskje i pre-season også. Også er jo jeg storfan av Pacheco, men har nesten gitt han opp. Benitez skulle gjerne vært vassere på dette område.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Etter mangel på noe mer fornuftig og gjøre skrev jeg en liten pre-match.. Håper noen likte den (litt) i hvertfall. Everton – Liverpool. Goodison Park, kl 14.30(Norsk tid). Kanaler den vises på: C+ sport 1&Extra, og Sky. Ligaform Everton: U-T-U-V-T Liverpool: T-V-T-U-U 5 siste innbyrdes oppgjør (i alle turneringer): 04.02.09, Everton 0-0 Liverpool, Goodison Park 25.01.09, Liverpool 1-1 Everton, Anfield 19.01.09, Liverpool 1-1 Everton, Anfield 27.09.08, Everton 0-2 Liverpool, Goodison Park 30.03.08, Liverpool 1-0 Everton, Anfield Everton Football Club By : Liverpool (England) Draktfarger : Blå og hvite Stiftet : 1878 Liga : 1891, 1915, 1928, 1932, 1939, 1963, 1970, 1985, 1987 Liga Cup : 1906, 1933, 1966, 1984, 1995 Europa : Cup Winners Cup : 1985 Charity Shield : 1928, 1933, 1963, 1970, 1984, 1985, 1986 (shared), 1987, 1995 Liverpool Football Club By : Liverpool (England) Draktfarger : Rød Stiftet: 1892 Liga : 1901, 1906, 1922, 1923, 1947, 1964, 1966, 1973, 1976, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1984, 1986, 1988, 1990 Cup : FA Cup : 1965, 1974, 1986, 1989, 1992, 2001, 2006 Liga Cup : 1981, 1982, 1983, 1984, 1995, 2001, 2003 Europa : 1977, 1978, 1981, 1984, 2005 (WE’VE WON IT FIVE TIMES) UEFA Cup : 1973, 1976, 2001 Super Cup : 1977, 2001, 2005 Charity Shield : 1965 (shared), 1966 (shared), 1967, 1975, 1977, 1978 (shared), 1980, 1981, 1983, 1987 (shared), 1989, 1990, 1991 (shared), 2002, 2006 Det er klart for Merseyside-Derby nummer 212 Begge lag er inne i ei dårlig periode og begge har problemer både i cup og liga. Liverpool røk som kjent nettopp ut av CL. Men som alle vet er dette et by-derby der alt kan skje, og form har ikke nok å si lengre.. Liverpool har vunnet 7 av de siste 10 kampene på Goodison, sist gang en Torres dobbel som sikret 0-2 seier. Everton skulle få sin revansj med å slå oss ut fra FA-cupen senere i sesongen. Men det er over et år siden vi slo de sist, og det er på tide å pynte enda mer på statistikken og vise hvem som er storebror i by’n. Starten på sesongen for Everton var pinlig, de var vel på jumboplass i flere runder, men så har de kommet seg utover, ligger før kampen på 14 plass, bare 5 poeng bak Liverpool på 7. Spessielt Liverpool har kniven på strupen og MÅ prestere, her er kun 3 poeng godt nok for Benitez’ menn. Ligagullet er Liverpool allerede hektet av, men er desperate etter å krabbe seg til topp 4 og Europa-spill igjen. Men Liverpool spiller for tiden rimelig dritt og det er ikke til å skjule at klubben sliter, personlig tror jeg det blir en slitekamp, slik som alltid det er mot Everton. Everton kommer garantert til å score, Cahill og Fellaini, begge på dødball, suprise suprise. Sannsynlig startoppstilling Reina Johnson-Carragher-Agger-Insua Mascherano-Lucas Kuyt-Gerrard-Benayoun Torres Tar utgangspunkt i at Torres blir skadefri, selv om Benitez har uttalt at han fortsatt er usikker. Ngog kommer forøvrig inn for Torres om han ikke er fit til å starte. Oppstillingen rett over her er hva jeg tror Benitez vil stille med. Hva jeg personlig vil se er noe helt annet.. Reina Johnson-Carra-Agger-Aurelio Mascherano-Aquilani Babel-Gerrard-Benayoun Torres Reina: Hands down for denne karen, vår beste spiller i år. Johnson: Magisk offensivt, mangler litt bakover. Selvskreven. Carra og Agger: Carra må spille i derby, der skuffer han nesten aldri. Agger er vår beste midtstopper og derfor på blokka. Aurelio: Insua trenger en pause, slurver for mye defansivt og i pasningsspillet i det siste, ofte plasseringsproblem som skaper trøbbel. Aurelio er bedre bakover, samt har han en bedre innleggs og dødballsfot. Masche: Selvskreven. Aquilani: Har nå blitt matchfit etter 50 sekunder mot Debrecen. Må starte,greit at Lucas har forbedra seg, men nivået ligger fortsatt på reservelagsfotball. Babel: Kuyt har jevnt over vært dårlig i år, og trenger utvilsomt en pause. Det er med blandet følelser jeg setter Babel inn her, mista sansen for karen etter det siste utspiller mot Rafa, klubben og lagkamerater. Men mangel på alternativer gjør at han står der. Tro meg, det var med tungt hjerte, men Kuyt deserves it. Gerrard, Benayoun og El Nino: Burde være selvskrevne om de er skadefri. Men frykter Torres er benket pga ikke matchfit, kuyt spiller 90min og Aqui er benket til det gjenstår 1 minutt. Everton Usikker på skadesituasjonen deres, vet Arteta er ute. Howard Neill-Yobo-Distin-Baines Pienaar-Heitinga/Fellaini-Rodwell/Fellaini-Cahill Yakubu-Saha Vanskelig å plukke ut laget, men tror den skal ligne på hva vi har i vente. Uansett, dette blir en heftig, megaphett og vill kamp. Desse kampene er alltid 'digg', og vi har noe å glede oss til. 2-4, Liverpool. Book it. *Leke litt NK* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Liker det, sånn jeg vil se førsteposten i kamptrådene som etterhvert kommer! For min del må gjerne du lage de trådene på den måten! Edit: Jævlig mye bedre enn "Her kan du diskutere Everton-Liverpool e.l" hvertfall. Endret 26. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Så bra. Hvem som lager kamptrådene i fremtiden får vi ta når det kommer, finnes flere utmerkede kandidater til det her inne. Anyhow. Anbefaler denne lesningen fra Arve Fuglum. http://www.dagbladet.no/premierleague/blogg/?p=240 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, entusiastisk som få er han. Vil demimot ikkje seie at .no er ei middelmådig side. Forumet derimot.. De har nada kildekritikk, elendige artikler som er lite objektiv. Er uhyre fokusert på motstandere og spesielt United. Fra et journalistisk synspunkt er det en helt elendig side. Som en fanside er den sikkert ok, i tillegg gir den bitre tonen mye gledelig lesning for hvertfall meg til tider. Så fint du er inne og leser da! Gir vel flere hits og større inntekt. Når det er sagt er jeg enig, journalistikken er på et lavmål, men selv sportsjournalister i VG og Dagbladet er ræva til å skrive. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, entusiastisk som få er han. Vil demimot ikkje seie at .no er ei middelmådig side. Forumet derimot.. De har nada kildekritikk, elendige artikler som er lite objektiv. Er uhyre fokusert på motstandere og spesielt United. Fra et journalistisk synspunkt er det en helt elendig side. Som en fanside er den sikkert ok, i tillegg gir den bitre tonen mye gledelig lesning for hvertfall meg til tider. Så fint du er inne og leser da! Gir vel flere hits og større inntekt. Når det er sagt er jeg enig, journalistikken er på et lavmål, men selv sportsjournalister i VG og Dagbladet er ræva til å skrive. De siste linjen gjør meg varm i hjerte, av åpenbare grunner. Du var saklig og objektiv, jeg har atter en gang fått tro på menneskeheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå