TomWhittaker Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sitt å streamar SkySports si sending no, og kjenner eg blir provosert på Liverpool-fans sine vegne når eine reportaren deira prøvde så godt han kunne å få Purslow (?) til å sei at Benitez ligg tynt an. Må dei verkeleg krisemaksimere heile tida? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi har vært i dypere drit før. Vi røk ut fordi vi ikke var gode nok. Enkelt og greit. Er ikke første gang det skjer en storklubb. Har ikke tenkt å deppe av den grunn. Vi kommer til å reise oss. Og jo, en ting til: In Rafa We Trust! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det blir en tøff sesong for dere. Tung for supporterene og klubben. Jeg ser dere heller ikke som noen klare favoritter til Europa Leaguei. Kan tåle en sesong uten CL-sluttspill jeg. Kan faktisk takle det om Liverpool ikke havner på topp 4 i år. Klare favoritter,kanskje ikke. Favoritter: ja, uten tvil. (lurer på hvor mange united-supportere kan si det samme) Dere kom på 2. plass ifjor, og da kan ikke ryke ut av CL i gruppespill og havne utenfor topp 4 i PL være akseptabelt på noen måte. Eller, det bør ihvertfall ikke være det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det blir en tøff sesong for dere. Tung for supporterene og klubben. Jeg ser dere heller ikke som noen klare favoritter til Europa Leaguei. Liverpool med Gerrard og Torres i form er dødelig for de fleste lagene. Hvem mener du kan tukte Liverpool da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg aner ikke hvordan vi vil takle dette økonomisk, og hvordan det kommer til å gå med stakkars Benitez. Jeg kan leve med dette, men det suger balle . Håper vi utretter noe i Europa Leauge da... Økonomisk sett skal det nok bra, en liten prins her, noen moneyboost fra amerikanerne der. Får jo penger fra Europa League også. Kommer vel inn i knock out stages skal jeg tro. Går nok bra. Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Limbeck: Vi endte ikke på sisteplass da. Og vi ble ikke slått ut før siste kampen Urelevant. greit å slippe uefa cupen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Limbeck: Vi endte ikke på sisteplass da. Og vi ble ikke slått ut før siste kampen Urelevant. greit å slippe uefa cupen da. Wow. Denne fortjener direkte applaus. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det blir en tøff sesong for dere. Tung for supporterene og klubben. Jeg ser dere heller ikke som noen klare favoritter til Europa Leaguei. Liverpool med Gerrard og Torres i form er dødelig for de fleste lagene. Hvem mener du kan tukte Liverpool da? Kommer an på hvordan CL gruppespillet ender. Atletico, Real, Milan, Inter kan f.eks. ryke ut. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Atletico er allerede ute. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette er trist. Veldig trist. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det blir en tøff sesong for dere. Tung for supporterene og klubben. Jeg ser dere heller ikke som noen klare favoritter til Europa Leaguei. Kan tåle en sesong uten CL-sluttspill jeg. Kan faktisk takle det om Liverpool ikke havner på topp 4 i år. Klare favoritter,kanskje ikke. Favoritter: ja, uten tvil. (lurer på hvor mange united-supportere kan si det samme) Hmmm, smaken av bitterhet. Men jeg tror seriøst ikke dere vinner Europaligaen om dette er nivået som skal fortsette. Dette er litt synd for Engelsk fotball, men morsomt for meg. Tror uansett dette kanskje er spikeren i kista for Benitez, det avhenger veldig av hvordan det fortsetter. Å om spillerene blir demoralisert eller ikke. Det er tross alt kun Fa-cupen av større prestisje igjen for en klubb som Liverpool. Jeg spør meg bare en ting, hvorfor vente med å bytte Aqua inn til det siste? Dere var jo ute nesten uansett, kunne likegodt fått matchet han. Han har sikkert en mening bak det, men jeg ser den ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg spør meg bare en ting, hvorfor vente med å bytte Aqua inn til det siste? Dere var jo ute nesten uansett, kunne likegodt fått matchet han. Han har sikkert en mening bak det, men jeg ser den ikke. Feighet,rett og slett feighet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg spør meg bare en ting, hvorfor vente med å bytte Aqua inn til det siste? Benitez sparte han til EL. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg spør meg bare en ting, hvorfor vente med å bytte Aqua inn til det siste? Benitez sparte han til EL. Haha:D Jotun i sitt ess! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Anyways. Taper dere mot Everton, da tror jeg Rafà selv vil vurdere sin stilling. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg spør meg bare en ting, hvorfor vente med å bytte Aqua inn til det siste? Benitez sparte han til EL. Gullkorn! En liten trøst for LCF supportere at det er derbyday på Søndag, det er da noe å glede seg over. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Blir litt småirritert på Rafa innimellom, men vil fremdeles beholde han. Tror han vil lære av sine feil etterhvert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Blir litt småirritert på Rafa innimellom, men vil fremdeles beholde han. Tror han vil lære av sine feil etterhvert. Han har hatt noen år på seg. Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Usikker.... Er Liverpool virkelig ute? Hva hvis Liverpool vinner den siste kampen mot Fiorentina med f.eks. 6-0, samtidig som at Debrecen slå Lyon. Vil ikke da Liverpool få 10 poeng (samme som Lyon), men ha bedre målforskjell?? Jeg vet at sjansene for dette er utrolig liten, men der det ikke en teoretisk sjanse? Kan noen forklare meg hva jeg har misset? Endret 24. november 2009 av JohanP Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Usikker.... Er Liverpool virkelig ute? Hva hvis Liverpool vinner den siste kampen mot Fiorentina med f.eks. 6-0, samtidig som at Debrecen slå Lyon. Vil ikke da Liverpool få 10 poeng (samme som Lyon), men ha bedre målforskjell?? Jeg vet at sjansene for dette er utrolig liten, men der det ikke en teoretisk sjanse? Kan noen forklare meg hva jeg har misset? Innbyrdes oppgjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå