Hamburgesmauet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Oi oi oi. Hele 1,5 minutter på Aquilani. Han er vel straks i kampform nå. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Pause? Han er ikke god nok for Liverpool, aldri vært det heller. Jada, han har hatt gode perioder. Kuyt var en av våre beste spillere sist sesong. Scorte vel 12 mål i PL, ikke verst for en ving. Denne sesongen derimot har han vært under pari. Håper han får seg en skikkelig konkurrent på høyresiden når overgangsvinduet åpner. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Endelig får Aquilani spilt seg i form!!! Edit: Så sykt mye mer misfornøyd med byttene til Rafa i dag enn jeg er for at vi ryker ut av CL. Sistnevnte var jeg forberedt på så. Endret 24. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Inn med Aqua nå ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nå kan alle vi som levde i håpet gå til sengs. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Der røyk vi ut ja, dritt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da er vi ute av CL. Lyon hadde ett par gode sjanser på slutten, men det ble med det. Angående Rafa og bytter så overrasker det meg ikke at han gjør rare ting, men det får da være grenser. Setanta kommentatorene skjønte ingenting når han først satte inn Aquilani når det gjennsto 30 sekunder på klokka. Og det er det vel ingen som gjør. Taper vi mot Everton eller spiller uavgjort så vil Rafa slite kraftig. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke langt i fra at vi fikk en i mot. Virker som det er blitt typisk oss å falle sammen med ledelse. Er også meget skuffet over byttene til Benitez. Synes godt at Aquilani kunne fått spilt mer enn 60 sekunder. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan vel si at det i tilegg er litt synd. Til alle som kosa seg når vi røk i gruppespillet.... HAHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Limbeck: Vi endte ikke på sisteplass da. Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi vant jo en kamp. Fikk ingen skader helder. SUCCESS Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 nå må vel noe skje med benitez, er mer oppgitt en sur/lei akkurat nå, liverpool har 2 gode kamper i år(hull og manu) og resten har vært en parodi/tragedie, hvor vi noen ganger har gullet og vunnet men nok er nok! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi endte ikke på sisteplass da. Soleklare favoritter til å vinne den første sesongen av Europa League. Liten trøst det, selv om det er fælt å ryke ut av CL. Synd det ikke ble United - Liverpool i år heller. Ganske sikker på at det hadde vært to fantastiske kamper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det blir en tøff sesong for dere. Tung for supporterene og klubben. Jeg ser dere heller ikke som noen klare favoritter til Europa Leaguei. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Limbeck: Vi endte ikke på sisteplass da. Og vi ble ikke slått ut før siste kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Limbeck: Vi endte ikke på sisteplass da. Og vi ble ikke slått ut før siste kampen Urelevant. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 nå må vel noe skje med benitez Ja, han må være ferdig snart. Liverpool henger ikke med i ligaen, og ryker ut av CL - det er for dårlig for en klubb med Liverpools ambisjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det blir en tøff sesong for dere. Tung for supporterene og klubben. Jeg ser dere heller ikke som noen klare favoritter til Europa Leaguei. Kan tåle en sesong uten CL-sluttspill jeg. Kan faktisk takle det om Liverpool ikke havner på topp 4 i år. Klare favoritter,kanskje ikke. Favoritter: ja, uten tvil. (lurer på hvor mange united-supportere kan si det samme) Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kjedelig at dere røk ut. Hilsen United supporter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg aner ikke hvordan vi vil takle dette økonomisk, og hvordan det kommer til å gå med stakkars Benitez. Jeg kan leve med dette, men det suger balle . Håper vi utretter noe i Europa Leauge da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå