Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pause? Han er ikke god nok for Liverpool, aldri vært det heller. Jada, han har hatt gode perioder.

Kuyt var en av våre beste spillere sist sesong. Scorte vel 12 mål i PL, ikke verst for en ving. Denne sesongen derimot har han vært under pari. Håper han får seg en skikkelig konkurrent på høyresiden når overgangsvinduet åpner.

Lenke til kommentar

Da er vi ute av CL. Lyon hadde ett par gode sjanser på slutten, men det ble med det.

Angående Rafa og bytter så overrasker det meg ikke at han gjør rare ting, men det får da være grenser. Setanta kommentatorene skjønte ingenting når han først satte inn Aquilani når det gjennsto 30 sekunder på klokka. Og det er det vel ingen som gjør. Taper vi mot Everton eller spiller uavgjort så vil Rafa slite kraftig.

Lenke til kommentar
Vi endte ikke på sisteplass da. ;)

Soleklare favoritter til å vinne den første sesongen av Europa League. Liten trøst det, selv om det er fælt å ryke ut av CL.

Synd det ikke ble United - Liverpool i år heller. Ganske sikker på at det hadde vært to fantastiske kamper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det blir en tøff sesong for dere. Tung for supporterene og klubben. Jeg ser dere heller ikke som noen klare favoritter til Europa Leaguei.

Kan tåle en sesong uten CL-sluttspill jeg. Kan faktisk takle det om Liverpool ikke havner på topp 4 i år.

Klare favoritter,kanskje ikke. Favoritter: ja, uten tvil.

(lurer på hvor mange united-supportere kan si det samme)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...