ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Og der scorte Fiorentina. Vi er ute. Ikke sikker,men tror at også den kampen varer i 90 minutter. Vel, hadde null tro på at dette går FØR kampen, så jeg har det hvertfall ikke nå som Fiorentina har scoret og hatt et par i stolpen allerede. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan vi havne forann Lyon hvis vi vinner våre to og de taper deres? Eller går det på innbyrdes oppgjør da? Nei, det går ikke. Uansett, hva er sjansen for at Lyon taper hjemme mot Debrecen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Og der scorte Fiorentina. Vi er ute. Ikke sikker,men tror at også den kampen varer i 90 minutter. Vel, hadde null tro på at dette går FØR kampen, så jeg har det hvertfall ikke nå som Fiorentina har scoret og hatt et par i stolpen allerede. Hvor mange skudd Fiorentina har i stolten er urelevant,så lenge det er stolpe-ut. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jaja, det blir i hvert fall Europa League. Håper vi... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke fotjent om vi går videre i allefall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ikke fotjent om vi går videre i allefall! Tull. Erlend: Liverpool bruker å nette flere i 2.omgang. tipper 0-3. Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Og der scorte Fiorentina. Vi er ute. Ikke sikker,men tror at også den kampen varer i 90 minutter. Vel, hadde null tro på at dette går FØR kampen, så jeg har det hvertfall ikke nå som Fiorentina har scoret og hatt et par i stolpen allerede. Hvor mange skudd Fiorentina har i stolten er urelevant,så lenge det er stolpe-ut. Men vi unnlater å nevne at de faktisk har scoret en gang også? Lyon må ha to mål i 2.omgang, evt. må de ha ett mål og vi må ha skikkelig ketchupflaske i 2.omgang, og fortsatt vinne solid mot Fiorentina. Sett Liverpool komme seg ut av verre klemmer før, men dette tror jeg ikke går. Er ikke så mye som går vår vei i år. Edit: For å fokusere på vår egen kamp, så var dette labre greier. Håper vi får se Aqui litt tidligere enn 80min i dag, for midtbanen vår oser ikke kreativitet og offensiv styrke akkurat. Endret 24. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ser jo hvordan vi mister kontrollen med en gang vi blir lagt litt press på. Kuyt har også noen helt tåpelige balltap, som oftest pga. dårlige mottak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Apocalyptic - A cataclysmic occurence characterized by a disastrous outcome. Example: The Biblical Depixing of The Great Flood, or The Plague of Locust Over Egypt. ... See also, Dirk Kuyt's First Touch. Denne morsome beskrivelsen stemmer nok til tider ja. Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Debrechen er jo grusomme i alt. Greit at de har noen skader, men å spille så dårlig på hjemmebane i CL gjorde ikke RBK i de senere sesongene engang. Dette burde bli stygt etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Rosenborg vant vel twice mot Valencia sist de var i CL. Kan ikke kalle det dårlig. Og uvagjort på brua. Men ja, de er elendige idag. Et mirakel at det bare står 1-0 Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ok, det var å spytte på en trønder. Skift ut RBK med FCK og vi er på bølgelengde Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ok, det var å spytte på en trønder. Skift ut RBK med FCK og vi er på bølgelengde Du må ikke glemme at vi tapte mot nettopp FCK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Den er'grei vett. Kuyt altså, han trenger en pause, det er klart at han har spilt for mye i det siste. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Pause? Han er ikke god nok for Liverpool, aldri vært det heller. Jada, han har hatt gode perioder. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan skal Aqui noensinne kunne spille seg i form når han får bare 10-15 min en gang innimellom? Til og med ikke i dag mot dette drittlaget har vi ikke sett han på banen. Kommer sikkert inn på når det er 10 min igjen. Hva hjelper det?! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 La nå Aqui komme på banen da. Har jo vært i full trening i en måned nå. Herregud. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fiorentina kaster bort kjempe store muligheter nå og kan fort straffe seg det. Klarer Liverpool dette har de englevakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Pause? Han er ikke god nok for Liverpool, aldri vært det heller. Jada, han har hatt gode perioder. Som spiss(som han egentlig er) ja,da er jeg enig. Som kant også igrunn. Men ingen jobber så mye som Kuyt, og han har bevist at han absolutt har noe og gjøre i Liverpool-troppen. Mr. Retur himself. Du må du ikke ta ut N'Gog da, Rafa! Herrefred! Spille uten spiss er jo direkte tåpelig! To skumle offside på rappen nå. Skulle ikke overaske meg om hjemmelaget netter. Hahaha, takk Reina. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dossena kommer på, mens Aquilani blir sittende på benken. Dette er vel noe av det jeg liker minst med Rafa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå