Ol'H Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du påpeker også at Rafa har handlet mye, men du glemmer at for hver spiller inn har det forsvunnet minst én spiller ut også, og nesten ingen på free-transfer. Det er kun de siste to sesongene at troppen har begynt å vokse i størrelse igjen. Dersom tallene på weben stemmer, har Benitez brukt mer netto enn Sir Alex siden 2004. Sjekk en side eller to tilbake i denne tråden, jeg har postet tallenes tale før. Jeg har heller ikke sagt at fergie har brukt mer enn rafa. Fergie hadde en komplett stall i 2004, mens rafa måtte bygge fra scratch. Naturlig at rafa har brukt mer da. Fergie har imidlertid brukt flere pund pr spiller enn rafa, jf. f.eks. hargreaves og carrick. Masch, aquilani og torres er de eneste storkjøpene til rafa på fem år. Resten har vært forbedringer (med unntak av venstreback) til en relativt lav pris og primært finansiert gjennom salg. Dette er jo tull? Han vant CL med laget? Fra scratch? Å dine tidligere sitater "mangel på vinnervilje" kan jo ha umulig ha manglet om man vinner CL med et lag som tydeligvis var elendig. I tillegg kom det til finalen året etter? Til det med ungdomsakademiet fra ditt tidligere innlegg, hvordan nedprioriterte Houllier akademiet? Jeg har ikke hørt noe om kutt i budsjettet til Liverpool under Houllier. Ikke har jeg sett mange sitater fra Benitez om akademiet. For meg virker det litt som du tar ting som passer best ut av løse luften. "Primært finansiert gjennom salg", det er ikke det statistikk sier. Forøvrig var det isåfall en heftig pen sum Benitez har fått fra sine salg av skrot om det hadde stemt. Benitez gjorde en noe unødvendig opprenskning etter min mening. Uansett jeg argumentere ikke for at Benitez bør bli sparket. Jeg bare påpeker feil i enkeltes vrangforestilling rundt ham. For min del gleder det meg hver gang han trekker ut bytter til det 85min, å velger et defensivt bytte på 1-1 o.l. Uansett. Til dagens kamp. Ingenting ville gledet meg mer ikveld enn at Barca og Liverpool ryker. Samtidig vil jeg ha flest mulig Engelske lag med videre. Så det er med en viss bismak om de ryker. Lykke til uansett, å husk at det er ikke så lenge siden United røk i gruppespillet. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Laget: Reina, Johnson, Carragher, Agger, Insua, Mascherano, Lucas, Aurelio, Kuyt, Gerrard, Ngog. Res: Cavalieri, Spearing, Dossena, Aquilani, Benayoun, Kyrgiakos, Skrtel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Aquilani burde få starte snart. Ikke særlig gøy å sitte på benken kamp etter kamp. Det var btw ganske tidlig å komme med confirmed team. Benitez driver med mindgames. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ville hatt Skrtel ute på banen også jeg, bønna og forsåvidt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Endte opp med å se kampen på stream gitt. Jeg registrerer at du (Termo) også leser her nu, så går utifra at du tok samme valg. Tok ikke sjansen på å dra til tbg når det er mulig at Barca vs Inter går på skjermene. Denne kampen burde være gåtur i parken. Debrechen ligger på 6.plass i hjemlig liga og slapp inn 5-6 mål mot Fiorentina på eget gress. Tipper 0-4 Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Debrechen skal nok slåes ja. Tilogmed Kuyt netter i denne kampen. Mer spent på Lyon. Men føler meg ikke nærvøs, faktisk så er jeg forskrekkende cocky. Lover ikke bra. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lykke til alle mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Come on, you FROGS! DO SOMTHING USEFULL! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lykke til i dag. Blir ikke det samme uten Liverpool i cupspillet - selv om det neppe er godt for hjertet mitt... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva f skjer a? Leder vi? Fåkke med meg dritten, jævla viasatsopere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Oppskriftmessig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kommentatoren min sa at Fiorentina har hatt to stolpeskudd allerede. Lover jo godt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som har/kan sende meg stream? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fiorentina i ledelsen nå. Er vi ute om de vinner og vi vinner? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Og der scorte Fiorentina. Vi er ute. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fiorentina i ledelsen nå. Er vi ute om de vinner og vi vinner? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Og der scorte Fiorentina. Vi er ute. Ikke sikker,men tror at også den kampen varer i 90 minutter. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan vi havne forann Lyon hvis vi vinner våre to og de taper deres? Eller går det på innbyrdes oppgjør da? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Kan vi havne forann Lyon hvis vi vinner våre to og de taper deres? Eller går det på innbyrdes oppgjør da? Liverpool har 4 poeng og Fiorentina har 9.. Dere kan få maks 10 poeng.. vinner de i dag er dere ute, spiller de uavgjort må liverpool vinne med 3 mål(litt usikker på antallet) over fiorentina neste kamp.. lyon har 10 poeng.. EDIT: Huff som jeg lyver for dere.. skrev de haddde 12 poeng.. Får liverpool også 10 poeng og lyon taper de to neste, og også har 10 poeng, så går lyon videre videre.. Endret 24. november 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå