Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvis han skulle vært i Manchester, så hadde han neppe vært på Anfield, hvert fall. :p

Uansett tar jeg dette med knusende ro. Selv om Dave Usher i og for seg er en grei kilde og en kar med gode kontakter, er jeg automatisk skeptisk til slike opplysninger uten noen form for bildebevis eller bekreftet informasjon fra spilleren eller klubben selv.

Men uansett er det positivt at det stadig kommer rykter om at Torres er så og si klar, det tyder hvert fall på at det er noe i det. Så får vi bare vente og se om det kommer noen offisiell bekreftelse på en overgang snart. :)

Lenke til kommentar
Ingen nye rykter angående Torres har kommet.

Satser på at jeg får gladnyheten iløpet av denne uken.

8948467[/snapback]

Joo det har kommet hvertfall en nyhet; Torres skal selv legge press på Atletico Madrid for å få fortgang i overgangen. ;)

8948514[/snapback]

Bra det.

Lenke til kommentar

En spiller som Torres er det vi trenger!

Vi trenger en i verdensklasse, ikke bare for å styrke laget, og spissplassen betraktlig, men for at andre stjerner skal få øynene opp for Liverpool, må vi ha stjerner.

Er lei av å se United, Chelsea, Barca og alle de andre store hente store navn rett foran nesa vår! Denne gangen er det VÅR tur håper jeg!

Torres er perfekt!

Lenke til kommentar
En spiller som Torres er det vi trenger!

Vi trenger en i verdensklasse, ikke bare for å styrke laget, og spissplassen betraktlig, men for at andre stjerner skal få øynene opp for Liverpool, må vi ha stjerner.

Er lei av å se United, Chelsea, Barca og alle de andre store hente store navn rett foran nesa vår! Denne gangen er det VÅR tur håper jeg!

Torres er perfekt!

8949287[/snapback]

United,Chelsea og Barca tør å bruke penger. Det tør ikke Liverpool

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da har vår nye keeper, Nikolay Mihaylov, fått treårskontrakt. Et ganske tydelig tegn på at Carson kommer til å forsvinne. Synd, med tanke på at han er så god som han er, men vi har jo Reina og nå dette talentet Mihaylov.

Lenke til kommentar
Men svake opptredener sist sesong gjorde at han ble latterliggjort av Levski-supporterne. Hans verste øyeblikk skal ha vært i en Champions League-kamp mot Werder Bremen, hvor han ikke klarte å kontrollere et tilbakespill og scoret selvmål. Deretter slapp han inn to mål til på fem minutter. Han avsluttet sesongen som Levskis tredjekeeper etter å ha kommet på kant med manager Stanimir Stoilov, angivelig på grunn av utsvevende livsførsel. Som en følge av dette gikk det en stund rykter om at han hadde signert for Serie A-klubben Fiorentina.

Jaja.. Rafa vet vel hva han driver med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...