slettet_konto Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi selger han til Tottenham Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Han har jo delvis rett, men så har han jo ikke bevist en dritt heller, så han også delvis feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) "I have tried to talk to the manager but it isn't of any use. I couldn't really do anything with the feedback Benitez gave me," Babel is quoted as saying in The Sun. Merk navnet The Sun. Case closed. Men tror nok han selges, det gjorde de fleste at han ble i sommer også vell og merke. Og siden han ikke har forbedret seg siden da(lite spilletid er en viktig faktor),så er jo saken grei. Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Babel har rett. Han har ikke blitt vist tillit og nok en gang klages det på Benitez som manager. Jeg har en følelse av at han ikke er så god i den medmenneskelige delen av det å være manager. Lovnader som ikke holdes (jf. "Han sier at han har tro på meg") og det er ikke første gangen en spiller/ex-spiller klager på Benitez. Hvem husker vel ikke Pennant? Klikker eksisterer nok i de fleste klubber ville jeg tro, men i like stor grad som i Liverpool? Det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg stiller meg undrende til at en ung spiller som Babel ikke ville blitt mer inkludert i en annen klubb. Han har stagnert og det må skyldes på Benitez manglende satsing på han. Hvordan skal han noen gang få utvikle seg uten å få flere kamper på rad? Jeg unner Babel å blomstre utenfor Liverpool, det fortjener han. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du påpeker også at Rafa har handlet mye, men du glemmer at for hver spiller inn har det forsvunnet minst én spiller ut også, og nesten ingen på free-transfer. Det er kun de siste to sesongene at troppen har begynt å vokse i størrelse igjen. Dersom tallene på weben stemmer, har Benitez brukt mer netto enn Sir Alex siden 2004. Sjekk en side eller to tilbake i denne tråden, jeg har postet tallenes tale før. Jeg har heller ikke sagt at fergie har brukt mer enn rafa. Fergie hadde en komplett stall i 2004, mens rafa måtte bygge fra scratch. Naturlig at rafa har brukt mer da. Fergie har imidlertid brukt flere pund pr spiller enn rafa, jf. f.eks. hargreaves og carrick. Masch, aquilani og torres er de eneste storkjøpene til rafa på fem år. Resten har vært forbedringer (med unntak av venstreback) til en relativt lav pris og primært finansiert gjennom salg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tja. Hva med Johnson? Dessuten har ingenting annet enn penger brukt og resultat av de pengene (i form av styrking av fotballaget) noe å si. Hvor og hvordan de pengene er brukt er irrelevant. United Squad 04-05: 1 howard 2 neville 3 neville 4 5 ferdinand 6 brown 7 ronaldo 8 butt 9 saha 10 van nistolroy 11 giggs 12 bellgion 13 park 16 keane 18 scholes 19 djemba djemba 20 solksjær 21 forlan 22 o'shea 24 flecher 25 fortune 27 silvestre Liverpool squad 04-05: Gerrard Cissé Biscan Carragher Hamann Henchos Milan Baros Josemi Kewell Smicer Riise Hyypia Dudek Diao Diouf John Welsh Luzi Mellor Ostemobor Potter Richie Partridge Sinama Pongolle Warnock Steve Finnan Dudek, Riise, Hyypia, Gerrard, Cissé, Finnan og Carragher er da navn jeg (som ikke fulgte med på fotball for fem flate øre i 2004) kjenner igjen som relativt store navn. Dere hadde ikke en SÅ mye dårligere stall enn United. Dere vant da tross alt Champions League med ca. dette laget. Rafa valgte å bygge et helt nytt lag fra bunnen. Han var ikke nødt, han kunne jobbet med den kvaliteten han hadde. Han har solgt unna mye bra (og dårlig), og kjøpt en del bra (og mye dårlig). PS: er ikke jeg som har skrevet navnene på United-lista, er kopiert fra answers.com e.l. Derfor en del feilstavinger. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Akkurat det med Babel så er det vell 2 sider i den saken der. Han fikk ikke vist seg mye frem i første sessong da jeg synes han klarte seg bra når han var utpå banen Men nå har han ikke mye tillit og han viser ikke mye når han først er utpå heller synes nå jeg. men vil egentlig at han skal få sjansen mer men tror jeg går i januar eller til sommer. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Babel har rett. Han har ikke blitt vist tillit og nok en gang klages det på Benitez som manager. Jeg har en følelse av at han ikke er så god i den medmenneskelige delen av det å være manager. Lovnader som ikke holdes (jf. "Han sier at han har tro på meg") og det er ikke første gangen en spiller/ex-spiller klager på Benitez. Hvem husker vel ikke Pennant? Klikker eksisterer nok i de fleste klubber ville jeg tro, men i like stor grad som i Liverpool? Det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg stiller meg undrende til at en ung spiller som Babel ikke ville blitt mer inkludert i en annen klubb. Han har stagnert og det må skyldes på Benitez manglende satsing på han. Hvordan skal han noen gang få utvikle seg uten å få flere kamper på rad? Jeg unner Babel å blomstre utenfor Liverpool, det fortjener han. Hva har skjedd med deg Wis? Så tidligere på deg som en fair debattant hvor du i motsetning til en del andre klarte å se objektivt på ting, men i det siste har du sagt mye rart. Og det du sier om Babel her er rett og slett bare piss! Babel har fått mer tillit enn kan forlange tatt hans opptredener i betraktning. Han klager på at han enda ikke har startet 3 kamper på rad enda i tiden i Liverpool, noe som er direkte feil. Syntes dette var rart, så måtte sjekke dette litt, og kan i alle fall dokumentere følgende: 11. mars 2008: Inter - Liverpool (CL) 15. mars 2008: Liverpool - Reading (PL) 23. mars 2008: Manchester U - Liverpool (PL) 30. mars 2008: Liverpool - Everton (PL) 02. april 2008: Arsenal - Liverpool (CL) I alle disse kampene startet han, det er faktsik 5 på rad! Men uansett om han starter eller ikke, så har han faktisk bidratt i de fleste kampene vi har spilt. Som innbytter har han ofte kommet inn rundt 60 min og har dermed hatt masse muligheter til å bevise at han er verdt en startplass. Men dessverre for ham har han nesten uten unntak vist seg best når han kommer inn som innbytter. De gangene han har startet, gjør han det ofte dårlig. Jeg foretrekker å se ham som en superinnbytter. Men hvis det er riktig at han med sine uttalelser nå lager dårlig stemning, ser jeg ingen grunn til å beholde ham lenger. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Three Lions noen i kveld? Edit: Noen som btw vil gi meg cred for min nye, fantastiske avatar? Endret 24. november 2009 av sagberg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Skjønner ikke hvorfor mange snakker om at det må et mirakel til i kveld? Slik jeg ser det er det større sjanse for at Pool er å se i en 1/8-finale enn å se Fiorentina der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Skjønner ikke hvorfor mange snakker om at det må et mirakel til i kveld? Slik jeg ser det er det større sjanse for at Pool er å se i en 1/8-finale enn å se Fiorentina der. Nå må jo Fiorentina tape på hjemmebane, samt. at Liverpool må vinne begge de to siste (den siste er mot nettopp Fiorentina, så kan bli en skikkelig gruppefinale). For å være ærlig, så tror jeg Fiorentina greier minst uavgjort hjemme mot Lyon. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du påpeker også at Rafa har handlet mye, men du glemmer at for hver spiller inn har det forsvunnet minst én spiller ut også, og nesten ingen på free-transfer. Det er kun de siste to sesongene at troppen har begynt å vokse i størrelse igjen. Dersom tallene på weben stemmer, har Benitez brukt mer netto enn Sir Alex siden 2004. Sjekk en side eller to tilbake i denne tråden, jeg har postet tallenes tale før. Jeg har heller ikke sagt at fergie har brukt mer enn rafa. Fergie hadde en komplett stall i 2004, mens rafa måtte bygge fra scratch. Naturlig at rafa har brukt mer da. Fergie har imidlertid brukt flere pund pr spiller enn rafa, jf. f.eks. hargreaves og carrick. Masch, aquilani og torres er de eneste storkjøpene til rafa på fem år. Resten har vært forbedringer (med unntak av venstreback) til en relativt lav pris og primært finansiert gjennom salg. Nei, det hadde han på ingen måte. Laget vi slo uslåelige CFC med i 06 var mediocre i forhold til stjernegalleriet i London. Hva med Arsenal? De har lykkes uten å leke City eller Chelsea på overgangvinduet. Fakta er et Liverpool er at av de lagene som har brukt mest penger og har minst å vise for det. Så kan du kverulere til du blir grønn at Rafa måtte bygge opp et nytt lag osv. Vel, det har han ikke klart. Å hente 55 spillere, med en så forsvinnende lav treffprosent, beviser i mine øyne en klar mangel på teft i overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Skjønner ikke hvorfor mange snakker om at det må et mirakel til i kveld? Slik jeg ser det er det større sjanse for at Pool er å se i en 1/8-finale enn å se Fiorentina der. Hvem? Ikke fått med meg noe ''mirakel-snakk'' her i tråden. Liverpool har vært i verre vær før i CL-gruppespillet, og klart seg gjennom. Endret 24. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikkje heilt oppdatert eigentleg, er Johnson skadefri? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Skjønner ikke hvorfor mange snakker om at det må et mirakel til i kveld? Slik jeg ser det er det større sjanse for at Pool er å se i en 1/8-finale enn å se Fiorentina der. Pointet er; vinner Fiorentina kampen mot Lyon i kveld så er det absolutt ingenting Liverpool kan gjøre med det. Da er de ute av CL no matter what. Liverpool treninger ikke et mirakel nei, men det er ingenting de kan gjøre hvis Fiorentina vinner en hjemmekamp mot et lag som allerede har kvalifisert og. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lyon er interessert i 1.plassen i gruppa, så de kommer ikke til å ta lett på oppgaven. Tipper Lyon vinner faktisk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Babel har rett. Han har ikke blitt vist tillit og nok en gang klages det på Benitez som manager. Jeg har en følelse av at han ikke er så god i den medmenneskelige delen av det å være manager. Lovnader som ikke holdes (jf. "Han sier at han har tro på meg") og det er ikke første gangen en spiller/ex-spiller klager på Benitez. Hvem husker vel ikke Pennant? Klikker eksisterer nok i de fleste klubber ville jeg tro, men i like stor grad som i Liverpool? Det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg stiller meg undrende til at en ung spiller som Babel ikke ville blitt mer inkludert i en annen klubb. Han har stagnert og det må skyldes på Benitez manglende satsing på han. Hvordan skal han noen gang få utvikle seg uten å få flere kamper på rad? Jeg unner Babel å blomstre utenfor Liverpool, det fortjener han. Hva har skjedd med deg Wis? Så tidligere på deg som en fair debattant hvor du i motsetning til en del andre klarte å se objektivt på ting, men i det siste har du sagt mye rart. Og det du sier om Babel her er rett og slett bare piss! Babel har fått mer tillit enn kan forlange tatt hans opptredener i betraktning. Han klager på at han enda ikke har startet 3 kamper på rad enda i tiden i Liverpool, noe som er direkte feil. Syntes dette var rart, så måtte sjekke dette litt, og kan i alle fall dokumentere følgende: 11. mars 2008: Inter - Liverpool (CL) 15. mars 2008: Liverpool - Reading (PL) 23. mars 2008: Manchester U - Liverpool (PL) 30. mars 2008: Liverpool - Everton (PL) 02. april 2008: Arsenal - Liverpool (CL) I alle disse kampene startet han, det er faktsik 5 på rad! Men uansett om han starter eller ikke, så har han faktisk bidratt i de fleste kampene vi har spilt. Som innbytter har han ofte kommet inn rundt 60 min og har dermed hatt masse muligheter til å bevise at han er verdt en startplass. Men dessverre for ham har han nesten uten unntak vist seg best når han kommer inn som innbytter. De gangene han har startet, gjør han det ofte dårlig. Jeg foretrekker å se ham som en superinnbytter. Men hvis det er riktig at han med sine uttalelser nå lager dårlig stemning, ser jeg ingen grunn til å beholde ham lenger. Hva er det som gjør det innlegget så mye mer subjektivt enn før? Jeg har alltid hatt subjektive meninger, men før postet jeg ikke "i mot" Liverpool-supportere i deres egen tråd, nå når jeg har begynt med det er jeg plutselig en dårligere bruker? Jeg mener at Benitez er dårlig til å ta seg av spillere. Riera var ute og klagde i mediaet en stund tilbake, Pennant fortalte "sannheten" (setter i " " fordi det tross alt er hans egen subjektive mening) og nå Babel. Babel var et av de største nederlandske talentene når han forlot Ajax og Benitez må ta skylden for at han ikke klarte å utvikle han videre. Jeg regnet med at Babel hadde rett når han sa at han ikke hadde spilt 3 kamper på rad fra start, men jeg synes fortsatt ikke det er så imponerende at han har fått fem kamper på rad ved et tilfelle. Babel har flere ganger uttrykt sin misfornøye i media (jf. Lån til Ajax), men Benitez har tydeligvis overbevist han gang på gang om at han har en fremtid på Anfield og at han vil få tillit. Hvor er tilliten spør jeg? Å kalle Babel en super-sub og si at han ikke har vist seg verdig til å starte en kamp i løpet av de 40 minuttene han får høres selvmotsigende ut for meg. Jeg hater å se talent gå til spille, fordi en manager ikke klarer å få det ut. Endret 24. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) tror vi har kampen i boks idah, men stiller meg mer skeptisk til lyon. Men får håpe de og får seier Edit; johnson er med ned, mest sannsynlig så skal han spille ja Endret 24. november 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Om vi vinner, og om Lyon vinner, er vi fortsatt nødt til å vinne mot Fiorentina hjemme. Og med tanke på skadesituasjonene vi har hatt hittil i sesongen, ser jeg faktisk for meg at vi kommer til å stille svakt til i den kampen også. Håper på avansement, men realistisk sett er vi i alt for dårlig form. Da må det skje noe drastisk, og det fot. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jævla viasat fotball altså. Tipper vi ryker i kveld uansett. Vi vinner sikkert, men tipper uavgjort i den andre kampen, og da har vi vel minimalt med sjanse. Må jo vinne solid mot Fiorentina i så fall, det skjer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå