The Hoff Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jævla dritteiere! Med mer penger hadde LFC vunnet serien. Men glad det ikke har blitt samme kjøp og kast-mentalitet i Liverpool som i nabobyen Manchester. Kjøp og kast? Pennant, Crouch, Keane, Bellamy +++ Dossena ryktes vel også ut hvis jeg har forstått det rett. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) I hvert bidige intervju sutrer Benitez over at klubben ikke kan konkurrere med økonomi som eneste argument. Benitez er jo inne på noe da: - Dere betaler ca. 20mill pund mer enn oss i lønninger hvert år. (Enorm forskjell) - Spillerne i stallen deres har kosta dere ca. 60mill pund mer enn de vi har i vår stall. - Den eneste posisjonen Benitez har kjøpt en dyrere spiller enn Ferguson i er på høyrebacken. - De to siste årene har vi bare brukt 2,5 mill pund. (netto) Liverpool har faktisk overprestert de siste årene, i forhold til verdien og lønningene til troppen. Kilde Endret 18. november 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Off topic er fjernet fra tråden. Mener man noe bryter med retningslinjene, rapporter innlegget og la være å si noe om det. Send meg en PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dere får nesten leve i deres egen lille boble der Benitez fortsatt er kongen. Gang på gang blir fakta lagt på bordet, men forsøkt bortforklart. Det høres aldri ut som Benitez faktisk tok over et konkurransedyktig lag og sammenligningen opp mot langt større managere (jf. Wenger og SAF) kommer alltid. Det hjelper å gi en manager av høy kvalitet tid, det vil stort sett alltid lønne seg, men Benitez er og kommer aldri til å bli den manageren for Liverpool. For all del så gleder det meg, men det er et stort irritasjonsmoment når han skal sammenlignes med SAF. Det finnes langt dyktigere trenere enn Benitez. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det finnes langt dyktigere trenere enn Benitez. Trenere kanskje, men ikke managere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Det finnes langt dyktigere trenere enn Benitez. Trenere kanskje, men ikke managere. En dyktig manager hadde nok ikke bladd frem et ark med såkalte "fakkts", og bablet i vei om noe piss som ikke stemmer en gang. Endret 18. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dere får nesten leve i deres egen lille boble der Benitez fortsatt er kongen. Gang på gang blir fakta lagt på bordet, men forsøkt bortforklart. Det høres aldri ut som Benitez faktisk tok over et konkurransedyktig lag og sammenligningen opp mot langt større managere (jf. Wenger og SAF) kommer alltid. Det hjelper å gi en manager av høy kvalitet tid, det vil stort sett alltid lønne seg, men Benitez er og kommer aldri til å bli den manageren for Liverpool. For all del så gleder det meg, men det er et stort irritasjonsmoment når han skal sammenlignes med SAF. Det finnes langt dyktigere trenere enn Benitez. Tror det er få som mener at Rafa er verdens beste managaer du. Lucas er muligens unntaket. Rafa er muligens ikke en av de største, men han er desidert en god manager. Muligens den beste liverpool har hatt(i nyere historie vel så merke) Ting tar nok tid, usikker hvor mye tid han skal få, men ihvertfall ut denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Det finnes langt dyktigere trenere enn Benitez. Trenere kanskje, men ikke managere. En dyktig manager hadde nok ikke bladd frem et ark med såkalte "fakkts", og bablet i vei om noe piss som ikke stemmer en gang. Har lite med en manager-jobb og gjøre. Gode gamle Jose fyrer jo av mye tullball anhver pressekonferanse han også, er han en dårlig manager? SAF kaller dommere tjukk osv. Edit: denne skulle jo slåes sammen. Ser at Eintracht Frankfurt var sugen på Voronin, men han ble for kostbar. Fanker'n, ser helst at den mannen forsvinner i januar\februar. Og inn med RvN Endret 18. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 RvN? Nistelrooy til Liverpool? Håper det bare var ønsketenkinger fra din side og at det ikke finnes legitime rykter, da Nistelrooy i høyeste grad regnes som helt på Old Trafford. Kjipt å viske det bort helt på slutten av karrieren, akkurat som Owen har gjort. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Off topic: Morsomt hvor populære Pool-fansen er blant Arsenal og ex-Arsenal spillere. “Our fans need to learn from the English football supporters, and in particular from Liverpool fans.” - Arshavin Yuri Zhirkov was awe-struck about the support Manchester United fans gave their team against CSKA Moscow in the recent Champion’s League clash. Arshavin added: “It’s only because he hasn’t played against Liverpool yet.” Thierry Henry - "There’s something about Anfield that you can’t explain. I love it when you step out of the dressing-room and you see the Kop, the scarves, and [hear people] singing You’ll Never Walk Alone. Just that, that would do it for me." Almunia - "For me, the (anfield) atmosphere is the best in the world, I like playing there." Wenger - "You can only admire the Liverpool fans, the club has a great support here." Vieira - "Anfield is the ultimate football atmosphere." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan owen, kan Nistelrooy. Er ingen rykter nei, bare unge herr Daniel som ser mulighetene i det fjerne. Han blir løslatt av store slemme Real i vinter så. Liverpool trenger spisser,det gjør ikke United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan owen, kan Nistelrooy. Er ingen rykter nei, bare unge herr Daniel som ser mulighetene i det fjerne. Han blir løslatt av store slemme Real i vinter så.Liverpool trenger spisser,det gjør ikke United. United trenger en goalgetter. Det er der RvN kommer inn i bildet. Tviler på at han er så dum og drar til Liverpool. Han er jo nesten en legende i United, så det hadde nok vært selvmord å dra til Liverpool. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 *edited Merker jeg liker Arshavin enda bedre en før. Takk for tabellene Game, endelig en tabell hvor vi faktisk (nesten) leder. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det finnes langt dyktigere trenere enn Benitez. Trenere kanskje, men ikke managere. Rikjaard, Spalletti, Hiddink, Wenger, Pellegrini, Ancelotti, Mourinho, Zenga og Ferguson er navn jeg kommer på i farta, hvis man setter seg ned så er det sikkert mulig å komme pp i et tosifret tall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ohhhhh, can't wait! :dribble: Edit: Haha! Legg merke til Cisse på rundt 25 sek Endret 18. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det finnes langt dyktigere trenere enn Benitez. Trenere kanskje, men ikke managere. Rikjaard, Spalletti, Hiddink, Wenger, Pellegrini, Ancelotti, Mourinho, Zenga og Ferguson er navn jeg kommer på i farta, hvis man setter seg ned så er det sikkert mulig å komme pp i et tosifret tall. For meg blir det umulig å lage en liste over hvor gode managere er. Alle har forskjellige forutsetninger i klubbene sine. Ferguson blir i en egen klasse fordet om, selvsagt. Hadde alle de managerene vunnet serien to ganger på tre sesonger med Valencia? Eller gjort det så bra i CL som Benitez har gjort det med Liverpool? Noen av dem hadde gjort det bedre i Premier League enn Benitez, utvilsomt. Jeg husker veldig godt hvor dårlige vi var de to siste sesongene under Houllier. Kunne aldri drømt om å slå lag som Barcelona, Real Madrid, Inter osv under han, men under Benitez så legger jeg nesten favorittstempelet på Liverpool når vi spiller mot de beste lagene i verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Nå slo vi nå Barcelona under Houllier da. 1-0 samenlagt, på straffe av gode gamle McAllister. Henry drar av en Arild Sundgot og jukser Frankrike viderei Vm. Håper Sepp kveles på sneglene ikveld. Edit: Å herrefred Vg! Håndry? Really?! Endret 18. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Innrøm, det må være jævlig artig å jobbe i vg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 En dyktig manager hadde nok ikke bladd frem et ark med såkalte "fakkts", og bablet i vei om noe piss som ikke stemmer en gang. Haha. Saklig Rafa er en fantastisk dyktig manager. Fact. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Liverpool har faktisk overprestert de siste årene, i forhold til verdien og lønningene til troppen. Men verdien på troppen, eller mangel på verdi sådan, er managerens ansvar når vi snakker tidsperioder over 5år. I alle fall delvis. Ta med i betraktningen at mannen har hentet ekstreme 55 spillere iløpet av sin periode i klubben, noe som må kunne settes på Benitez barregning - eller? Er det eierne som har forvaltet middlene dårlig også? Ting må settes i sammenheng da sportslig suksess avler sunnere økonomi, som igjen kan brukes på spillerkjøp/lønninger. Her vil noen undres; "hvem kom først, høna eller egget?" mht at det kreves penger for å oppnå sportslig suksess og vica verca. Jeg vil si at en klubb med et allerede veletablert fundament (spillermateriell, historie og kultur) og ikke minst fanskare (jf økonomi/interesse/spillerkjøp) burde ha utnyttet sine ressurser bedre og SLIK nærmet seg United. Dette er og blir managerens ansvar. Han har ikke pålangtnær forvaltet ressursene sine godt nok. Også taktisk har han dreti på leggen siden dagen han kom. Først med rotasjonene og nå med taktiske brølere på løpende bånd. Ranten mot Fergie feks, kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt. Det at utspillet var nonsens, satt til side. Selvfølgelig motiverer slikt motstanderne dagen før et toppoppgjør (3-0 høvling av CFC) - mens egne spillere undres hvorfor manageren ilegger rivalen en hel pressekonferanse. Vi (Manchester United) har også en pengegrisk yankee i Glazer som melker klubben for det den er verdt. Når han selger seg ned, sannsynligvis om fem år da RL'ltd eller med andre ord; United, må betale avdrag, vil han ha gjort en personlig profitt på et hundretals millioner. Likevel - hvor ofte sytes det om han i medida fra Uniteds hold? Sjeldent i forhold, om jeg i det gode hjørnet. Jeg kjøper ikke alle unnskyldningene Benitez og noen av dere kommer med. Man kan finne statistikker på så mangt, men i bunn og grunn er dette avledningsmanøvre for å lure subjektive og godtroende fans. Facht: Liverpool, storheten Liverpool er snart 4 år uten trofé. Benitez er ingen Wenger - han burde ha fått sparken for lengst. Har du nå lyst å bruke SAF som argument - se posten min ovenfor. Den utgår. Å kaste ut Parry og gi Rafa så mye makt er den største feilen Liverpool har gjort i min levetid. Og ja, jeg ELSKER at Benitez klarer å lure dere med løgn og "pekepå" utspill. Slik jeg husker det var Liverpool engang i tiden en klubb som ikke brydde seg om andre og kun fokuserte på seg selv. De kalte det "The Liverpool Way" Daniel: "Håndry" hehe, det svir i øynene. Endret 19. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå