Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Spørs om vi ser noen bannere med ''Wish you were here?''.

Hadde overrasket meg mye om det kom opp noe sånt. Forventer egentlig at vi får se bannere der penger er involvert.

Skulle vært et spørsmålstegn der, fikset nå.

Blir nok noen greed-bannere ja.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Føler ikke noe behov for Barry. Vi var jo interessert i kjøpe han til starten av forrige sesong også, og var da veldig nær ved å signere ham. Akkurat da hadde ikke Alonso hatt sin beste sesong for oss for å si det sånn, og det var nok mange som mente at Barry ville være en bedre løsning enn Alonso. Men de som måtte være i tvil, skulle virkelig få svar på tiltale. Alonso var kanskje vår aller beste spiller i fjorårsesongen, mens Barry bare hadde en litt over en middels sesong. Synes fortsatt ikke Barry har vært spesielt fantastisk i City. Det finnes mange andre bedre alternativer. Den eneste fordelen med Barry er at han er engelsk.

Lenke til kommentar
Føler ikke noe behov for Barry. Vi var jo interessert i kjøpe han til starten av forrige sesong også, og var da veldig nær ved å signere ham. Akkurat da hadde ikke Alonso hatt sin beste sesong for oss for å si det sånn, og det var nok mange som mente at Barry ville være en bedre løsning enn Alonso. Men de som måtte være i tvil, skulle virkelig få svar på tiltale. Alonso var kanskje vår aller beste spiller i fjorårsesongen, mens Barry bare hadde en litt over en middels sesong. Synes fortsatt ikke Barry har vært spesielt fantastisk i City. Det finnes mange andre bedre alternativer. Den eneste fordelen med Barry er at han er engelsk.

Og nå har vi ingen av dem. Føler at Rafa/ledelsen i klubben fucka litt opp her.

Håper inderlig Aquilani klarer å fylle noe av tomrommet etter Xabi.. Men jeg forventer absolutt ingenting av en italiener i PL, samme hvor mye han kostet.

Lenke til kommentar
Han har hatt noen Alonso-tendenser de få minuttene han har spilt. Men Alonso har i fjor og denne sesongen bevist at han er en av verdens beste spillere, og det går ikke ann å erstatte en slik spiller 100%.

Må du rulle inn litt. Alonso spilte hva? To gode sesonger for dere? Selv Benitez ville jo selge han for å kjøpe Barry. Det som gjør at savnet etter en god midtbanespiller er så stort er jo siden han er erstattet av Lucas frem til Aqua er spilleklar fra start av.

Lenke til kommentar
Alonso var definitivt en av PLs beste spillere i fjor, og ergo en av verdens beste spillere. Ta deg en bolle Hyrlen.

Trollet taler. Wikipedersen sier at han ikke kan erstattes 100%, det mener jeg at Alonso absolutt kan bli. Han er ikke Messi eller Ronaldo. Jeg sier ingenting om at Alonso ikke er en av verdens bedre spillere. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg i det hele tatt svarer deg siden du tross alt trekker slutninger og responderer med latterlige innlegg for å ødelegge enhver saklig diskusjon hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Alonso spilte nok en mye større rolle en mange tror/så. Hvis du har sett noen Real-kamper i år, så skjønner du hva jeg prater om. Av spillertypen Alonso representerer, er han best i verden, og derfor umulig å erstatte. At man kan justere systemet og deretter få en like god/bedre erstatning er en annen sak.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Alonso spilte nok en mye større rolle en mange tror/så. Hvis du har sett noen Real-kamper i år, så skjønner du hva jeg prater om. Av spillertypen Alonso representerer, er han best i verden, og derfor umulig å erstatte. At man kan justere systemet og deretter få en like god/bedre erstatning er en annen sak.

Jeg er helt uenig, Alonso er ikke bedre enn Iniesta, Fabregas, Flamini, Arteta++ Arteta hadde forøvrig vært en ypperlig erstatter om han ikke hadde vært så skadeplaget, samt at han spiller på Everton.

Lenke til kommentar
Alonso var definitivt en av PLs beste spillere i fjor, og ergo en av verdens beste spillere. Ta deg en bolle Hyrlen.

Trollet taler. Wikipedersen sier at han ikke kan erstattes 100%, det mener jeg at Alonso absolutt kan bli. Han er ikke Messi eller Ronaldo. Jeg sier ingenting om at Alonso ikke er en av verdens bedre spillere. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg i det hele tatt svarer deg siden du tross alt trekker slutninger og responderer med latterlige innlegg for å ødelegge enhver saklig diskusjon hver eneste gang.

Angrep mannen, ikke saken. Typisk.

Lenke til kommentar

Man kan ikke si at Flamini er en bedre spiller enn Alonso pdd. Samme gjelder Arteta. Alonso har prestert som faen i 1.5 år nå, og gjør det bra hver uke. Flamini får såvidt spilt en kamp for Milan han. Arteta er det litt vanskeligere med siden han hele tiden er skadet men fortsatt, Alonso har vært fantastisk og spiller for et av de største lagene i verden hver eneste uke. Dog enig i at Iniesta og Fabregas er bedre.

Lenke til kommentar
Man kan ikke si at Flamini er en bedre spiller enn Alonso pdd. Samme gjelder Arteta. Alonso har prestert som faen i 1.5 år nå, og gjør det bra hver uke. Flamini får såvidt spilt en kamp for Milan han. Arteta er det litt vanskeligere med siden han hele tiden er skadet men fortsatt, Alonso har vært fantastisk og spiller for et av de største lagene i verden hver eneste uke. Dog enig i at Iniesta og Fabregas er bedre.

Ja Flamini var kanskje ikke helt gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Iniesta og Alonso er jo to helt forskjellige spillertyper, så den sammenligningen er ikke helt bra i mine øyne.

+ 1

Nå regner jeg med at Hyrlen mener Flamini fra hans Arsenal tid (?).

Xabi var ikke uerstattelig, på ingen måte, det finnes nok av fiske i havet som kan ta det videre. Dog kan det ta tid, du tar ikke over en slik rolle over natta ;)

Lenke til kommentar
Iniesta og Alonso er jo to helt forskjellige spillertyper, så den sammenligningen er ikke helt bra i mine øyne.

+ 1

Nå regner jeg med at Hyrlen mener Flamini fra hans Arsenal tid (?).

Xabi var ikke uerstattelig, på ingen måte, det finnes nok av fiske i havet som kan ta det videre. Dog kan det ta tid, du tar ikke over en slik rolle over natta ;)

Jeg satt i ørska, poenget mitt var uansett at Alonso er ikke verdens beste i sin posisjon. Å han kan erstattes. Uansett kan ikke kollapsen til Liverpool skyldes på salget av Alonso, isåfall er det kjøpet av Aqua som var lite overveid med tanke på hans skade. Det er skader og dårlige vurderinger av Benitez som skal ha skylden, samt en dårlig langsiktig kjøpspolitikk. Samt det åpenbare problemet med ledelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...