Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Fantastisk om Liverpool skulle kjøpe en spiller som VdV! Har i lang tid irritert meg over at vi aldri kjøper spillere vi vet er gode, men heller spillere vi tror kan bli gode. Selvfølgelig er det utrolig viktig, men jeg kunne godt sett flere kjøp som for eksempel VdV.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg trur neppe Pavlychenko ynskjer å kome til Liverpool for å sitja på benken for Torres. Han er kanskje nærare ein førstelagsplass i Liverpool kontra Tottenham, men viss han ynskjer seg med i landslagstroppen til VM må han spele fast på vekentleg basis.

Visst Torres blir frisk igjen, that is.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
når man slår en annen person 100 ganger med en golfkølle.

Sitter du med inside information?

100 var en ganske stor overdrivelse, men Riise ble slått mange ganger, ifølge gårsdagens Aftenposten.

Fra DB:

I boka beskriver Riise hvordan hans tidligere lagkamerat i Liverpool tok seg inn på hotellrommet hans midt på natta og angrep han med en golfkølle.

«Heldigvis klarte jeg å trekke til meg beina, så jeg ble ikke alvorlig skadet. Men da jeg reiste meg opp, slo han to ganger til, og traff meg i hofta og rett under kneet. Jeg fikk noen solide blåmerker, og ble ganske sint. Mest av alt hadde jeg lyst til å sprette opp fra senga og ta ham, siden jeg visste jeg var større og sterkere enn ham, men jeg visste samtidig at framtiden min i klubben kunne være i fare hvis vi begynte å slåss», skriver Riise i boka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool har spilt bra på Anfield sålang iår. Så city skremmer meg ikke.

Det som beskymrer meg er skadene og Liverpools forsvar.

Tipper Liverpool vinner 2-1, kan ikke tape mot et Manchester-lag vett. Undrer litt på hvor fin velkomst Barry får igrunn. Spørs om vi ser noen bannere med ''Wish you were here?''.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...