guttorm Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Flott å se reservelaget dominere når det ikke går fullt så bra med førstelaget. Amoo, Eccleston, Pachecho, Kacaniklic og Saric virker alle lovende. Spesielt Amoo tror jeg kan bli bra, han har hvertfall fysikken på plass. Indeed, dette har vi jo hevdet lenge med Amoo 2 mål i dag, ikke verst. Kom ikke på kampen i dag, har vert litt sosial med resten av kurs deltakerene. Skal ivertfall se høydepunktene så fort jeg får tid. Hyggelig at Saric viser seg frem nok en gang etter skaden. Huff, travelt for tiden, jobb igjenn på torsdag. Heldivis kommer Landslagskampene i jobb perioden dette året Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Heldivis kommer Landslagskampene i jobb perioden dette året Chelsea United begynte 17.00 Gjett hvor eg er.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Er så jævlig irriterendes at Torres er skada annenhver kamp, forbanna landslagskamper. Tipper 3-4 nye får en smell denne landslagsrunden og ikke kan spille for oss på 2-3 måneder. Med Torres på banen mot Bham kan jeg garantere at vi hadde vunnet, en spiss i verdensklasse hadde satt et par 3-4 av de svære sjansene vi hadde. Fokkin shit... Edit: Ser Reira og Benny er ute en måned begge to. Da mangler det bare at Babel skader seg på en eller annen måte. Endret 11. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ser hvertfall det straffer seg å bruke folk for tidlig. Riera er ute igjen, Agger kjenner litt til problemene med ryggen, Johnson kjenner også noe. I tillegg er Benayoun og Torres ute i 3-4 uker. Mangler bare at Gerrard ikke kommer seg helt, og er ute et par måneder han også. Edit: For en gangs skyld kommer det landslagspause på et riktig tidspunkt. Grøsser ved tanken på at vi skulle hatt 3-4 kamper i løpet av de to neste ukene om det ikke hadde vært pause, med PL mot City, og CL og hele pakka. Endret 11. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, takk og lov for pausen. Jeg er litt glad jeg slipper å gå nervøs rundt å tenke på neste kamp. Etter kampen mot Birmingham ble jeg nesten litt deprimert, og det hjalp ikke akkurat på at det bare kom enda flere skader og en sur beskjed om at Torres er ute lenger enn ventet. Tror det er bra for spillerene å hente seg litt inn igjen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fint med pause nå som vi har så mange skadde spillere. Fantastisk. Hører rykter om kjøp av Carlton Cole i januar. Har tenkt på han som en interessan spiller for Liverpool i lang tid. Jeg hadde likt godt om vi hadde kjøpt han. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Meh, ikke om det går på bekostning av Ngog/Nemeth/Pacheco ol. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er N'gog god nok til å spille fast så mye som Torres er skada? Regner med at dere selger Voronin hvis dere kjøper C.Cole. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ikke per dags dato, men han trenger tid, da tror jeg han kan bli en meget habil spiller, for han har det meste inne. Har fra første kamp jeg så han, til nå, allerede utvikla seg en hel del. Og det vil jeg tro fortsetter, spessielt i denne tiden Torres er ute. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Meh, ikke om det går på bekostning av Ngog/Nemeth/Pacheco ol. Hva? Kan ikke ha en 2. spiss på laget heller? Se på United. Har Rooney, Berba, Owen. Likevel får Welbeck og Macheda sjansen. Hvis Torres er skadet, så kan man ikke bare forvente at de tre du nevnte kommer og leverer varene. Hadde United kun hatt en spiss, hadde jeg løpt etter C. Cole, for han er en herlig spiller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Så spiller vi bare med 1 spiss også da, ergo vi trenger ikke like 5-6 spisser akkurat. Når Torres er skadefri spiller han hele tiden, er han ute spiller Ngog, i tillegg vil Babel bli dyrka som spiss, Kuyt spiller spiss, og i tillegg er Voronin fortsatt i Liverpool. Og da pluss talentene i Eccleston, Pacheco,Amoo og ikke minst Nemeth i bakhånd. Men jeg ser poenget ditt, men Babel trivest best på spiss, så vi har 3 spisser i stallen, pluss kuyt/voroning og flere. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Som Latias sier, Carlton Cole er en herlig spiller. Han gjør det veldig godt i West Ham. Tenk hvor god han kan bli med bedre spillere rundt seg. Han er bare 26 år. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tja, veldig mye av det Carlton Cole har, ser jeg i N'Gog - høyde, styrke og fart. Han er åpenbart ikke fullt utviklet ennå, men om han får tillit kan det hende at han blomstrer. Bare se på nevnte Cole, han fikk ikke sjansen i Chelsea og de valgte å la ham gå. Ingen så på ham som en god spiller før fjorårssesongen, men han fikk tillit og beviste hva han kan. Jeg føler at hvis dere skal styrke spissplassen så bør dere gå for en annen type spiss, eller gi sjansen til en av spissene på reservelaget. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, fornuftig det du sier her iRoman. Så lenge N'gog holder seg borte fra fliming i fremtiden, kan han bli ett fin backup for Torres. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Liverpool må da ha noen unggutter som er bedre enn N'Gog og Voronin? De faller i samme kategori som Igor Bišćan. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vel, Ngog er 19 da, og ganske heftig målrate også tørr jeg påstå, scorer vel hver kamp, uansett om han spiller 90 min eller 9 min . Men Voronin skulle flere her på forumet ha matcha. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tiden vil vise om N`Gog er god nok som spissen vi trenger til andre rekke. Han er uansett veldig lovende, dog ville jeg forsatt kjøpt en spiss utenom. Solgt unna det som ikke er brukende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 http://www.liverpoolfc.tv/mediawatch/ Rykter om Carlton Cole (som tidligere skrevet) og VdV inn i januar. Hadde hoppet av glede om vi skulle få de to inn. Selv om det gjennstår å se. Btw; N'Gog er 20, Smågal. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Cole og VdV inn og Voronin + Dossena ut høres helt herlig ut! To GODE spiller inn og to RÆVVA ut kan man vel ikke forakte. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Cole og VDV er rykter jeg liker, gode spillere jeg begge har sansen for + også for at Cole er engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå