Smågal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du får lære deg forskjellen mellom å filme og å falle lett, så kan vi snakkes igjen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Ordet filming blir jo brukt bare noen detter i bakken nå for tida. N'Gog filma i går. Hadde det vært kontakt og han hadde falt, selv om han hadde muligheten til å fortsette hadde han falt lett. Alle de påståtte divene til Gerrard er det som regel kontakt. Samme med Torres. De filmer så klart til tider de også, og synd er det, men å si at N'Gog har gått i skole hos dem osv er bare dårlige provokasjonsforsøk. 90% av divene til Gerrard (uten at jeg har målt, så ikke ta det for bokstavlig) er der han kommer i stor fart, får et kakk på beinet av noen som er for seine med taklinga og mister balansen PGA farta han har. Han kunne sikkert fortsatt en del av gangene, men han faller lett han også. Ikke kom å si at noen av de andre topplaga er noe bedre. Vi kan vel uansett alle være enige om at Drogba er den verste i PL nå for tida. edit: Forsvarer ikke det å falle lett heller. Er mye mer fan av typer som Kuyt som fortsetter no matter what. Men det må kunne gå an å skille de to begrepene. Endret 10. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ikke kom å si at noen av de andre topplaga er noe bedre. Er vel bare en som har hevdet at noen av de andre er bedre på dette området, og man må vel si at vedkommede er litt partisk i den utalelsen! Er mye mer fan av typer som Kuyt som fortsetter no matter what. Keut har eg kommentert minst to ganger her inne. Liker veldig godt slik innstilling, selv om det også kan være negativt. Han gir jo omtrent aldri beskjed til dommeren om at "hey, dette er skittent", men spretter opp igjen og løper videre som om det er noe han selv påførte seg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Keut har eg kommentert minst to ganger her inne. Liker veldig godt slik innstilling, selv om det også kan være negativt. Han gir jo omtrent aldri beskjed til dommeren om at "hey, dette er skittent", men spretter opp igjen og løper videre som om det er noe han selv påførte seg Ja egentlig litt enig, er visse grenser på en måte. Men liker mye bedre det enn visse andre som faller bare man ser på dem. Ofte jeg river meg i håret av Torres som faller som en flue. Men å kalle han en diver synes jeg blir veldig feil uansett. Endret 10. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du får lære deg forskjellen mellom å filme og å falle lett, så kan vi snakkes igjen. Det er ingen forskjell. Selv om det er kontakt så kan man skape en situasjon ut av noe som ikke er noe. Det er filming om man skaper seg uansett om det er kontakt eller ikke. Det Gerrard og Rooney gjør er like mye filming som det N'gog gjorde igår. At du prøver rettferdiggjøre det med at han "faller bare lett" er ganske svakt. En annen ting er at man må legge seg for at dommeren faktisk skal reagere på en situasjon som er straffe. F.eks takling som ikke treffer mannen skikkelig, men fortsatt hindrer en målsjanse. Da er man i "falle lett" kategorien. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er filming om man skaper seg uansett om det er kontakt eller ikke. Det Gerrard og Rooney gjør er like mye filming som det N'gog gjorde igår. At du prøver rettferdiggjøre det med at han "faller bare lett" er ganske svakt. Man må ta det litt etter skjønn også. At det er like ille å falle lett som å filme er tull. Dersom man blir fratatt en stor sjanse ved å holde seg på beina når man blir holdt og dommeren ikke blåser for holdingen er det greit å falle. Det gjør alle fotballspillere i så og si alle kamper. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ngog filma seg til straffespark, punktum. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ngog filma seg til straffespark, punktum. Hehe, ingen sier at N'Gog ikke filma. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ngog filma seg til straffespark, punktum. Hehe, ingen sier at N'Gog ikke filma. Tilogmed Rafa sier det er filming. (noe Fergie sikkert ikke ville gjort) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ngog filma seg til straffespark, punktum. Hehe, ingen sier at N'Gog ikke filma. Tilogmed Rafa sier det er filming. (noe Fergie sikkert ikke ville gjort) Hva vet du om det? For at han skal si noe sånt, så må jo faktisk noen på laget filme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Står her http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=580548 og her http://www.dagbladet.no/2009/11/10/sport/d...league/8963021/ Om du kom med påstanden at ingen på united filmer så er det bare søtt. Tror forøvrig at Rooney hadde gjort akkurat det samme som N'Gog i den sitvajsonen, men det er bare en teori fra min side. Edit: må vel legge inn en jeg også da. Endret 10. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Står her http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=580548og her http://www.dagbladet.no/2009/11/10/sport/d...league/8963021/ Siktet til det som stod i parentes. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er filming om man skaper seg uansett om det er kontakt eller ikke. Det Gerrard og Rooney gjør er like mye filming som det N'gog gjorde igår. At du prøver rettferdiggjøre det med at han "faller bare lett" er ganske svakt. Man må ta det litt etter skjønn også. At det er like ille å falle lett som å filme er tull. Dersom man blir fratatt en stor sjanse ved å holde seg på beina når man blir holdt og dommeren ikke blåser for holdingen er det greit å falle. Det gjør alle fotballspillere i så og si alle kamper. Du klarer faktisk å neglisjere mine tre siste linjer? Jeg sier ikke at det er like ille. Jeg sier at det å skape en sitausjon selv om det er kontakt er det samme som å filme. Du skaper deg, derav ordet filming. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Smicer legger opp Nok en herlig spiller legger opp. Savner han i Liverpool drakta Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ordet filming blir jo brukt bare noen detter i bakken nå for tida. N'Gog filma i går. Hadde det vært kontakt og han hadde falt, selv om han hadde muligheten til å fortsette hadde han falt lett. Alle de påståtte divene til Gerrard er det som regel kontakt. Samme med Torres. De filmer så klart til tider de også, og synd er det, men å si at N'Gog har gått i skole hos dem osv er bare dårlige provokasjonsforsøk. 90% av divene til Gerrard (uten at jeg har målt, så ikke ta det for bokstavlig) er der han kommer i stor fart, får et kakk på beinet av noen som er for seine med taklinga og mister balansen PGA farta han har. Han kunne sikkert fortsatt en del av gangene, men han faller lett han også. Ikke kom å si at noen av de andre topplaga er noe bedre. Vi kan vel uansett alle være enige om at Drogba er den verste i PL nå for tida. edit: Forsvarer ikke det å falle lett heller. Er mye mer fan av typer som Kuyt som fortsetter no matter what. Men det må kunne gå an å skille de to begrepene. Drogba er den verste i den forstand at han faller lett. Det er som regel kontakt når Drogba også faller, men bevares - det trenger ikke være mye. Han har bedre fysikk enn at litt kontakt skal ta han, så han filmer i så måte. Det er derfor ingen forskjell på filming og å falle lett. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Falle lett og å filme er akkurat like ille, ihvertfall i den grad dere mener at Gerrard er en spiller som faller lett.. De situasjonene med Gerrard(som det finnes flere av, selv i går falt han og ba om straffe uten at det var det) så har Gerrard all mulighet til å fortsette, uten at det kommer til å hemme han på noen måte. Folk som filmer, filmer som regel akkurat i det de ser at en siuasjon kommer til å bli vanskelig å score på/komme seg ut av. På samme måte som Drogba og Anelka alltid falt akkurat før ballen trillet inn til Valdes i semifinalen ifjor. Man ser dette veldig ofte, man kan ikke støtte seg til f.eks: Gerrard filmer jo nesten aldri... vi vet alle sammen at han vil filme om han får sjansen, og da er han jo akkurat like ille som resten. Når det kommer til Ferguson så husker jeg bare at han var mer interessert på å klage på at Pires hadde filmet tidligere, da Rooney var ærlig og sa at han filmet. Dette er jo egentlig bare vanlig prosedyre fra Ferguson, han sier det som tjener klubben best, enten det han mener det eller ikke. Det gjr han til en av verdens beste managere, siden han klarer å ta presset av sine egne spillere etter en kamp, og heller fokusere på neste. Om spillere i Man Utd filmer ofte kan man banne på at han ikke ville gjort særlig med det. Evra har vel uttalt at Ronaldo filmet på trening og ble mobbet av lagkameratene, noe Ferguson må ha merket seg, uten å ville gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Filming fra Liverpoolspillere er heldigvis noe som hører sjeldenhetene til, men når det en sjelden gang skulle skje så kom det hvertfall på riktig tidspunkt. Tap i går hadde vært katastrofalt. Uthengningen av Ngog er vond å se på. Slike filminger skjer hver eneste PL-runde, og det blir aldri tatt på denne måten. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er vel heller et spørsmål om dere har rå til å sparke han? Han har vel en sluttbonus, og med nye manager bruker det å skje en del forandringer i trenerteamet, og de har vel sluttbonus. Men er uansett for at dere skal beholde han, er altfor mange managere som får sparken altfor lett for tia... Må betales 190 millioner i kompensasjon tror jeg det var, hvis han blir sparket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) En av de bedre under Houlier. En liten legende. Lykke til med landslagsjobben. (hva er det med disse video'ne og elendig\likens musikkvalg?) Endret 10. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (hva er det med disse video'ne og elendig\likens musikkvalg?) Dårlig smak eller ? Coldplay er et av mine favorittband, og har noen fantastiske låter. Liker den sangen jeg, og teksten passer jo inn her. Vel, lykke til med livet etter fotballen Smicer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå