Gjest Slettet+98172347 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 NGOG! Jeg skjems i dag over å være rød supporter. Dette trodde jeg LFC var hevet over. Trodde det var forbeholdt ManU og annet scum. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva faen er det som skjer idag? Greit. Ngog jukser, noe ingen liker. Men hvorfor i helv. er det plutselig ramaskrik, når en Liverpool-spiller filmer? Andre klubber jukser på samme måte runde ut og runde inn, og det blir nevnt 1 gang, og så glemt. Det sier kanskje litt om hvor sjeldent Liverpool gjør dette. Hadde det vært Ronaldo som hadde gjort dette, hadde det neppe blitt nevnt i en eneste avis. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nu veit du åssen Arsenal følte da alle anklaget Edurado for filming, som ikke var filming. Arsenal filmer minst av alle klubbene i topp 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Nu veit du åssen Arsenal følte da alle anklaget Edurado for filming, som ikke var filming. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. EDIT: Ble nysgjerrig på hvordan du kan bortforklare den. For noe kontakt va det ikke. Endret 10. november 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Nu veit du åssen Arsenal følte da alle anklaget Edurado for filming, som ikke var filming. Arsenal filmer minst av alle klubbene i topp 4 Har du fakta som backer opp påstanden din? Og ja, eg vil ha bevis på begge påstandane A. Cole Endret 10. november 2009 av rEaliTY Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Vieira spiller for Inter, følg med! Da kan jeg si det samme om C.Ronaldo, han er PLs verste diver. Men han spiller jo ikke for dere lenger. http://www.youtube.com/watch?v=DJnZSaFEdus...feature=related AnewZ, vær så god. Antar at det er uansett ikke godt nok for dere uansett som vanlig, men det ville ha vært mer enn god nok hvis det var en Man.Utd. spiller der. JÆVLA FITTEDOBBELMORAL! http://www.youtube.com/watch?v=RhQF9h4x4Lw...feature=related Endret 10. november 2009 av Fox Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Åja, du meiner du at Arsenal har filma minst av top 4 i årets sesong? Trur uansett vi kan være enige om at Chelsea tapar uansett so lenge dei har Drogba i stallen. Endret 10. november 2009 av rEaliTY Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 snakker vi ikke om årets sesong? Ser ikke grunn å se seg tilbake i fortid. Arsenal har noen som filmer, thats fact. Men de blir som regel beskyldt og forfulgt av medier og motsupportere mer enn andre spillere. Har aldri sett et oppslag på avis om Rooneys filming, ei heller Lampard eller Gerrard. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det har vel sikkert noko med at dei er engelske og at dei ikkje vil drite ut sine eigne landslagsspelera Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Så det er derfor N'gog blir hengt ut? synes at hans filming var ikke så ille som andres. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hengt ut her på forumet eller i engelsk media? Ein av grunnane er sikkert at den filminga blei direkte avgjerandes for poengdelinga i kampen. I tillegg er ikkje N'gog ein etablert a-lagsspelar. Kanskje det då er lettare å kritisere han? Eg tipper at visst Gerrard hadde gjort det so hadde det blitt tatt lettare på det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Begge deler? Jeg mener at det er fremdeles ingenting og bør fortsatt ikke bli uthengt, selv om han er brun, ikke britisk, ikke a-laggspiller osv. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kvifor i alle dager trekker du inn hudfargen hans i samtalen? Det har då ingen ting med saken å gjere? Men sansynlegvis er det lettare å kritisere han for britane sida han ikkje er på det engelske landslaget, og for alle andre det at han ikkje er ein stjernespelar. Eg seier ikkje at det er riktig at han skal bli meir uthengt enn andre pga dette. Eg meiner heller at alle andre bør bli like masse hengt ut og straffa. At du ikkje har noko i mot filiming i fotball får du stå for, eg derimot synst det er ein uting og synst det er bra at folk som driver med det får gjennomgå. Uansett om du heiter Gerrard, Rooney, Eduardo eller N'gog. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Synes ikke at filming er ok, men det han gjorde er ikke så ille i forhold til andre. Han fortjener ikke å bli uthengt som sagt. Jeg brukte brun bare som en av tullete grunner, hudfarge har ingenting med det å gjøre. Man bør heller henge ut forbilder, N'gog er fortsatt ikke et forbilde som Rooney, Drogba eller Gerrard. I Liverpool bør man heller straffe Torres og Gerrard for de tillater det på en måte, N'gog lærte jo det av dem. Er råsikker på at Gerrard ga ham en klem i garderoben og takket for målet han har fikset for ham. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Drogba finnest det ikkje håp for. Liker måten dommeren ser på Drogba når han ligg nede og sparker. "Å nei, ikkje Drogba igjen?". Alle som spelar fotball på tv er forbilder. Den einaste måten å bli kvitt det på er å slå hardare ned på det. Det må kunne gå an å få straffe uten å dette. Det er jo derfor alle kaster seg for det er den einaste måten å få straffe på. Du ser jo gong på gong at folk som blir hindra i boksen men ikkje legg seg ned, dei får ikkje straffe. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Riktig, det stemmer helt... Også av egen erfaring, jeg har ofte blitt hindret av motspiller. Som regel får jeg ikke straffe fordi jeg ikke falte, men mistet ballen etter å ha blitt hindret. Noe som skjer med N'gog igår, hvis han ikke hadde hoppet og falte. Ville han ha fått straffe hvis han løper rett. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nå gjenstår det å se om N'Gog blir like uthengt som Eduardo, som har blitt så ødelagt at hetsen at han ikke torde å signalisere etter en ganske klar straffe sist helg. Jeg tviler, da engelske tabloider er blant de største hyklerne på denne kloden. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 N'gog lærte jo det av dem. Er råsikker på at Gerrard ga ham en klem i garderoben og takket for målet han har fikset for ham. Utdyp? Er det dette synet du har på Liverpool fordi Gerrard har filma fem-seks ganger i sin 10 års periode i Liverpool? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 N'gog lærte jo det av dem. Er råsikker på at Gerrard ga ham en klem i garderoben og takket for målet han har fikset for ham. Utdyp? Er det dette synet du har på Liverpool fordi Gerrard har filma fem-seks ganger i sin 10 års periode i Liverpool? Klem og klem. Det er nok mer syrlig enn seriøst. Men N'Gog her unektelig en ganske lik "stil" som Gerrard når han styrer på. 5-6 ganger ja. Haha. Er nok mer at det var en del mindre fokus på det før han ble så stor som han er nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 5-6 ganger? Nå får du gi deg, moroklumpen. Det er bare synsing jeg har, altså min subjektiv forventing til Gerrard i bak scenen. Det er jo det alle gjør, tilmed Arsenal spillere hvis noen filmer. Thats fact. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå