Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da hadde han ikke landet og falt på den måten tror jeg... Men så har jeg bare sett den gif snutten, dere som har sett det om og om igjen på TV har sikkert en bedre formening Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) @SP: Ja, men når han velger å ikke gå i beinet blir det for dumt. Endret 9. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må legge til en ting her før jeg legger meg. Han er 19 år. Enda ung. Vi kan ikke være 100% sikre på at han filma bevisst. Kanskje han var redd for å vri/knekke (whatever) beinet? Sier ikke at det ikke var filming. Sier at det ikke er 100% sikkert. Ærlig talt.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kampen idag hadde ingenting med Benitez å gjøre. Han gjorde et taktisk god kamp med gode bytter! Ene og alene spillerene sin feil. Enig. Og vi eier jo kampen også. At vi ikke scorer på sjangser er jo ingen bombe da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Mye pent spill idag, Lucas med nok en god kamp, ble litt vissen i 2.omgang og ble byttet ut på grunn av det(samt at Liverpool trengte mål, og da holder det med en defansiv midtbanespiller) Meget pent mål av N'Gog, men meget stygg filming også. Men nå Antichrist er han nok ikke. Får nok straff. Håper mor'a hans gir han husarrest for en hel uke Gutta må på skudd og treffsikkerhet-trening snarest. Hent inn en spesialist for fanken. Endret 9. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kampen idag hadde ingenting med Benitez å gjøre. Han gjorde et taktisk god kamp med gode bytter! Ene og alene spillerene sin feil. Hadde gjerne sett at Aquilani hadde kommet innpå MYE tidligere. Ikke så mye å skrive som ikke allerede har blitt sagt. Kan nevne at N'Gog filmer jo soleklart (slik de fleste mener) og det var virkelig trist å se etter at han har spilt en meget bra match. Tar selvsagt avstand fra slikt, selv om jeg enda liker gutten. Tunge tider, og blir lenge å vente til neste kamp gitt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Føyer meg på med Jefe her. Er det noe logikk i at Aquilani spiller 10 minutter hver kamp? Burde det ikke vært enten eller? Bare lurer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Herregud. N'Gog prøver ikke å hindre at han vrikker foten og blir skadet ellr noe sånt tull. Det er rett og slett en hel vanlig dive. Ikke ville han fått straffe hadde han fortsatt heller, han var ikke i en så alt for god posisjon til å score uansett, Birmingham var tett oppi han. Alikevel blir jeg litt overasket over hvor mange som fortsatt ser på filming som en sjeldenhet i fotballen. Det skjer hele tiden, og nesten alle spillere gjør det. N'Gog har filmet, Torres har filmet, Gerrard har filmet, Rooney har filmet, Ronaldo har filmet, Evra har filmet, Drogba har filmet, Anelka har filmet, Lampard har filmet, Eduardo har filmet, Bendtner har filmet, Eboue har filmet, Messi har filmet, Henry har filmet... Er dere fortsatt overasket over at spillere filmer? Forskjellen er bare at hvis man klarer å lure dommeren med filming før TV-kameraene tar deg blir man hetset, mens de som filmer og får gult av dommer fort blir glemt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er en forskjell på å vite at det er sånn, og å like det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Spørsmålet er bare om hvorfor de som klarer det skal bli hengt ut når man vet at alle andre kunne gjort det samme. N'Gog er jo ikke noe værre enn de andre spillerne jeg nevnte, men det virker ikke som om dere mener det samme. Filming blir alt for mye sett ned på i forhold til alle andre ulovligheter i fotball. Greit nok, filming skal heller ikke være akseptert, men jeg kan ikke helt se hvordan en livsfarlig takling i hundre eller en klar riving i trøya ikke skal være noe værre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Litt enig der. Ting som irriterer meg mer enn filming: holding i trøya, utdragning av tid, unødvendig kjefting på dommeren og stygge taklinger f. eks. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det eneste som irriterer meg mer enn filming er de virkelig stykke taklingene. Men hver sin smak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ser mye heller at noen holder noen i trøya enn at noen filmer ja. Samme gjelder kjefting på dommeren, hvordan er det verre enn å filme? Merkelige ting som blir sagt her, spør du meg. Enig med Herr Brun på denne her. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Det eneste som irriterer meg mer enn filming er de virkelig stykke taklingene. Men hver sin smak. Når det går stykker av folk, ja, da er de stygge. Endret 10. november 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ser mye heller at noen holder noen i trøya enn at noen filmer ja. Samme gjelder kjefting på dommeren, hvordan er det verre enn å filme? Merkelige ting som blir sagt her, spør du meg. Enig med Herr Brun på denne her. Å filme, uansett hvor moralsk forkastelig det er, så har det faktisk et formål. Og det funker som kjent ofte. Å klage til dommeren funker aldri. Det irriterer meg at mange spillere liksom glemmer dette. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Å klage til dommeren funker aldri. Det irriterer meg at mange spillere liksom glemmer dette. Ønsker du deg et gult kort, funker det ofte å klage på dommeren. Hvis du i tillegg er litt hissig, er sjansene store for at du får din belønning. Hvis du filmer og dommer ser det, er sjansene også store for kort. Same shit egentlig... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Skulle til å skrive akkurat det samme som SP her når jeg leste det du skrev Hyperio. Er nesten det samme. Bare det at filming er noe man kanskje kan velge å ikke gjøre i større grad enn å klage på dommeren. Det blir mer i kampens hete og frustrasjon i en spesiell situasjon. EDIT: Birmingham's Lee Carsley on the penalty incident: "It's a joke. I know for a fact I didn't touch him. I think when the referee sees it, he'll be really disappointed. It's an embarrassing case of cheating." Endret 10. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hangeland fikk omgjort et gult kort i en kamp for ikke lenge siden ved å kjefte på dommeren. En medspiller felte en motspiller uten at Hangeland var involvert, og Hangeland fikk da sitt andre gule kort. Hangeland forklarte situasjonen og dommeren omgjorde kortet. I følge en artikkel på enten vg eller blabla. Så jo, det kan tydeligvis hjelpe. Riving i trøya synes jeg faktisk ikke er så stort problem. Filming derimot, irriterer meg like mye hver gang. Også når det er egne spillere (Drogba) som gjør det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Den med Hangeland var vel heller at en av medspillerne hans gikk bort til dommeren og sa at det var han og ikke Hangeland som hadde gjort noe ulovlig, tror jeg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Får egentlig ikke noe mer innblikk i grunnene deres selv om dere skriver det dere gjør. Det står jo bare at filming er verre ikke hvorfor... Det er en ulovlighet i fotball, like mye som alt annet, man får et gult kort vis man blir tatt, på samme måte som flere andre ting. Hva med f.eks i forrige EM(?) der Ballack dytter en portugiser overende før han header ballen i mål. Han tyr til ulovlige midler som hvertfall skal være gult kort og får en god målsjans ut av det, akkurat det samme som filming. Filming er bare blitt til en ting som har blitt helt fullstendig bannlyst i fotball, uten at det skal være noen grunn til å mislike det mer enn noe annet. Filming er da like mye i kampens hete som klaging på dommeren, mange fotballspillere tenker ikke over hva de gjør når de er på en fotballbane, vinnerinstinktet er for stort. Det sier litt om hvordan folk kan filme i kampens hete når man ser spillere som Rooney og Gerrard filme, selv om de har utrolig lyst til å fremstå som folk som ikke legger seg uten å ha blitt rørt. Nesten alle fotballspillere tenker slik, dømmer ikke dommeren imot deg på det og kan det hjelpe laget så er det en bra ting, uansett hva. Merk igjen! Nei jeg synes ikke filming er greit, jeg ble også oppgitt over f.eks N'Gog igår og jeg blir litt flau når egne spillere filmer også, men det er ikke noe verre enn mye annet i fotballen, bare mer uglesett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå