tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) @freadrik: Nja, Vermaelen spør du meg: Fordi Johnson faktisk kostet sånn 18 mill pund, og Vermalen bare 11-12 mill pund og har vært helt fantastisk for et lag som ligger i 2. plass i PL med en kamp mindre spilt. Men Glen Johnson er en fantastisk spiller ja, visste han kom til å bli helt syk i Liverpool. Endret 9. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, er lett å se at goggen filma. Men det var likevel en sen takling. Hadde goggen ikke hoppet, hadde han blitt tatt.. SÅ det kan egentlig vurderes.. Man MÅ ikke bli tatt for at det skal bli feil. Først av alt, det var mål med bismak og jeg klappet ikke. På tross av det er jeg faktisk litt enig i dette, han legger ikke noe i mellom når han går inn i taklingen. Strak fot og veldig nær beina til N`Gog, men han skulle sefølgelig ikke ha lagt seg etterpå. Jeg er veldig i mot filming bare så det er sagt. Super har et poeng, men da hadde han muligens risikert å bli kvestet? Kampen er i overmål frustrerende, men det var i det minste et muse steg i riktig retning, vi må bare bygge videre og se fremover. Trist med Riera og Bønna, Riera sin så veldig vond ut, håper de kommer tilbake snart. Hadde vert godt å hatt noen som kunne puttet mål på bestilling. (når Torres ikke spiller) Vi har mange som kan score mål, men ikke på samme måte. Vi fikk sett Skrtel og Agger sammen, Vi fikk se Aquilani, vi fikk se Johnson back i kjempe form. Det finnes posetive ting om man bare leter. Kunne skrevet mye mer, om alt, men jeg tror vi kommer sterkt snart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Men en ting kan ingen si oss imot på, Johnson = Årets kjøp i PL Tja, jeg går for Vermaelen. Men ingen tvil om at Johnson er et bra kjøp, han har vokst utrolig etter Chelsea-tiden (Hvor han etter min mening var for ung og uerfaren). PLs beste høyreback i år. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ingen tvil om at vi hadde vunnet i dag om Torres hadde spilt. Ingen som helst tvil. "... i dag scoret til og med Benitez mot Liverpool" VG har det med å mekke idiotiske overskrifter. Endret 9. november 2009 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det blir sjelden mye bedre av å sparke en trener midt i en sesong. Hvem skal kunne overta nå å gjøre en bedre jobb? Nei, gutta må ta seg sammen. Både trenere og spillere. Guus Hiddink Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det blir sjelden mye bedre av å sparke en trener midt i en sesong. Hvem skal kunne overta nå å gjøre en bedre jobb? Nei, gutta må ta seg sammen. Både trenere og spillere. Guus Hiddink Derfor jeg skrev sjelden. Enig guttorm, mye positivt i kampen tross alt. Håper Rafa kan bruke dagene fremover til terping på defensiv dødball! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 "... i dag scoret til og med Benitez mot Liverpool"VG har det med å mekke idiotiske overskrifter. Den der har de jo faktisk dratt før, men jeg husker ikke i hvilken sammenheng. Dere har da ikke spilt mot Birmingham denne sesongen før i dag? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ... og offensiv dødball! Ja, mye positivt å ta med seg fra denne kampen, men 2-2 holder ikke. Dette blir trolig mitt siste innlegg i kveld. Nå blir det noen episoder med Weeds sesong 5 for å glemme dette.. Måtte alle røde sove godt i natt til tross for all ugliden vi har hatt i det siste. En kjærlig god natt alle sammen! YNWA! "... i dag scoret til og med Benitez mot Liverpool"VG har det med å mekke idiotiske overskrifter. Den der har de jo faktisk dratt før, men jeg husker ikke i hvilken sammenheng. Dere har da ikke spilt mot Birmingham denne sesongen før i dag? Nei, det har vi ikke. Aner ikke i hvilken sammeheng det kan være, men idiotisk er det. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som har vid av straffesituasjon idag? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Håper Rafa kan bruke dagene fremover til terping på defensiv dødball! Ser det ikke særlig sannsynlig at han skal begynne med dette nå, når han ikke har gjort dette tidligere? Hvor lenge har han vært i klubben nå? 5 år? Vet ikke hvor mange ganger jeg har etterlyst dette, men det håpet har sloknet for lengst. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må legge til en ting her før jeg legger meg. Han er 19 år. Enda ung. Vi kan ikke være 100% sikre på at han filma bevisst. Kanskje han var redd for å vri/knekke (whatever) beinet? Sier ikke at det ikke var filming. Sier at det ikke er 100% sikkert. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må legge til en ting her før jeg legger meg. Han er 19 år. Enda ung. Vi kan ikke være 100% sikre på at han filma bevisst. Kanskje han var redd for å vri/knekke (whatever) beinet? Sier ikke at det ikke var filming. Sier at det ikke er 100% sikkert. Noe av det dummeste jeg har lest. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Nevermind. Endret 9. november 2009 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Klart det er filming... Tror forresten jeg hadde ledd meg skakk om han hadde faceplanta inn i stolpen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Og gjentar: det er soleklar filming. Men hadde han ikke hoppet opp og kastet seg, så hadde han garantert fått straffe på en fair måte. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Les posten jeg postet å se om du mener det samme etterpå. God natt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Og gjentar: det er soleklar filming. Men hadde han ikke hoppet opp og kastet seg, så hadde han garantert fått straffe på en fair måte. Eller så kunne han bare fortsatt å løpe og lagt den ut til en spiller som sto på femmeteren, det hadde vært mest fair ettersom han kunne gjort det Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sparke Benitez er ikke veien å gå. Hvem tok oss til sølv (nesten gull) i fjor? Kan ikke spare manageren bare på grunn av en down periode. Om vi skulle ha sparket han, hvem kan gjøre en bedre jobb? Egentlig utrolig idiotisk å komme med denne uttalelsen etter denne kampen. EDIT: Hvor lang tid tar det før avataren blir oppdater? Down-periode på 1/3 av en sesong? Og dette er jo nesten hver eneste sesong. Vi har laget (selvfølgelig uten skader) til å gjøre det noe bedre enn vi gjør det. Om Benitez går burde det være for; elendige bytter enkelte ganger, Lucas og transferskill. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kampen idag hadde ingenting med Benitez å gjøre. Han gjorde et taktisk god kamp med gode bytter! Ene og alene spillerene sin feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå