Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han tok faktisk av Lucas?! :dontgetit:

Hvem skulle han ellers tatt ut? Synes det er ganske klart at Lucas og Masche ikke funker så jævlig bra sammen. Og Masche har vært konge til nå. Lucas bare skyter.

Var mer slik at jeg aldri trodde Rafa vill bytte ut gullgutten sin. :) Selvfølgelig var det det enste rette å gjøre, men jeg hadde mine tvil at det ville skje.

Nå MÅÅÅÅ vi ha et mål!

Lenke til kommentar
Han får jo tydelig knotter i leggen, prøver å holde seg oppe, men greier ikke på grunn av smerten :) Prøv en ny.

Hehehe. :!: Denne var god!

Håper du skjønner at det var litt tull, men som sagt så skal du være forsiktig med den der. Torres var skadet før kampen.

Lenke til kommentar

Synes vi skal være fornøyde jeg. 2-2 mot Birmingham på hjemmebane er et sterkt resultat!!

Nææææt. Rævva altså. Men når vi ikke klarer å sette de sjansene vi har, så kan vi ikke skylde på andre enn oss selv. Og når vi spiller så rævva i forsvar og på dødballer i mot som vi også gjør, fortjener vi dette.

Edit: Har en påstand nå: Starter vi ikke en skikkelig winning streak har ikke Rafa jobb i mange måneder til. Ryker vi i CL også sier jo det seg selv.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Makan til drittkamp med tanke på resultat i forhold til sjanser, skal du lete lenge etter. Jeg klarer ikke å unngå å sitte å savne Torres gjennom hele kampen, selv om N'Gog var god i dag. Johnson gjør en overbevisende kamp, og Gerrard er på vei tilbake.

Good Night.

Gikk jo opp i opp på en måte. Gerrard skulle jo hatt en soleklar straffe.

Tja.. Skulle vel egentlig ikke det.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Det er i en slik kamp vi trenger Torres! Så sykt irriterende at den ikke vil inn.

Men på den andre siden. For en sinnsykt bra kamp for Johnson! Enestående på kanten. Lucas var for en gangs skyld også god. Men skuddene til Lucas og Mache tror jeg ikke skremmer mange nerver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...