Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skjønner det ikke. Når du har fått en dommeravgjørelse i din favør, hvorfor i faen går du og krangler med dommeren? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bullshit. Beklager, men det der er virkelig bullshit. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Veldig synd at N'Gog filma seg til den straffen, men så utrolig fortjent med det målet. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tåpelig gjort av N'Gog, burde få konsekvenser i etterkant. Sånt gjør man bare ikke! Når det er sagt var det målet latterlig fortjent, velger å se det sånn. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Veldig synd at N'Gog filma seg til den straffen, men så utrolig fortjent med det målet. If you can't earn it - cheat it, eh? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mål med bismak. Trodde N'gog var for god til dette. Men jeg driter i det, så lenge vi vinner. Trenger det så sykt, har altfor mye motgang. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Enig med ALLE her, sinnsykt idiotisk av N'gog! Men herreGUD så viktig det målet var! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bullshit. Beklager, men det der er virkelig bullshit. Hva er bullshit? straffen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 N'Gog gjør det godt igjen med et mål til. Kom igjen nå! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Oscar til N'gog for sure. Men at pool fikk mål er jo fortjent. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Målet var fortjent, men det må jaggumeg ha en bismak likevel. Håper rafa tar Gog ut av laget i en kamp eller to og lærer han at slikt gjør man bare ikke. Jeg liker Gog, og tror han kan bli virkelig god, men slikt er bare dumt. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Goggen burde få 10 kamper for den der... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 N'Gog gjør det godt igjen med et mål til. Kom igjen nå! Man gjer ikkje det der godt igjen med eit mål, men at man legger seg flat etter kampen og inrømmer det man har gjort og ikkje gjer det igjen. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 N'Gog gjør det godt igjen med et mål til. Kom igjen nå! Man gjer ikkje det der godt igjen med eit mål, men at man legger seg flat etter kampen og inrømmer det man har gjort og ikkje gjer det igjen. Han mente sikkert selvmål :-) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bullshit. Beklager, men det der er virkelig bullshit. Hva er bullshit? straffen? De klarer bare ikke å score i denne kampen, også må en spiller gjøre DET for å klare ett mål mot B'ham på hjemmebane. Alt Ronaldo har gjort går ut vinduet etter man ser reprisen av den der. Får vondt i hodet bare av å tenke på det der av N'Gog. Jeez. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg mente bare at jeg vil at vi skal vinne ffs! Jeg forsvarer ikke slik idioti. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror (dessverre) at dere greier å snu dette. 3-2. Gerrard noen minutter før slutt, og Bønna fem minutter på overtid. So far, so good (evt. bad). Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Legger han seg like flat etter kampen så skal jeg unnskylde idiotien. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Han har vell lært noen triks av Torres.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Diven irriterer meg veldig, for Gog har virkelig storspilt denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå