SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ufortjent passer gost. To sjangser, to mål. Tror på 4-2 seier, men gutta må jobbe skikkelig nå! Den sjansen til Benitez da Reina var på bærtur bude ha blitt puttet i mål. Så de har hatt mer enn to sjanser, men fortsatt ganske ufortjent ja. Tror (dessverre) at dere greier å snu dette. 3-2. Gerrard noen minutter før slutt, og Bønna fem minutter på overtid. Andre målet var jo ikke i utgangspunktet en sjanse, så da sier vi 2 sjanser. Det første målet får vi på en måte som fortjent grunnet håpløst forsvar. Endret 9. november 2009 av SuKa Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det finnes ikke rettferdig het for liverpool for tiden , helt sykt. Er PISST nå. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, hva er det med at forsvaret skal være så jævlig passive på dødball da? Vi kan jo ikke slippe inn mål på defensiv dødball hver kamp? Det kan jo være greit å trene litt på dette? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vi har hatt så mye kontroll på spillet at jeg tror vi drar dette i land. Verste scenario: Vi utligner til 2-2, og Birmingham scorer etter det 85. min. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Synes det er helt fantastisk at Lucas og Masche absolutt skal skyte hver gang de har ballen på 30 meter. Sykt. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Synes det er helt fantastisk at Lucas og Masche absolutt skal skyte hver gang de har ballen på 30 meter. Sykt. Om det kommer av dårlig overblikk eller få muligheter kan diskuteres. Endret 9. november 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Lucas hadde jo et par fine tversoverpasninger i første omgang, så han har ikke så dårlig overblikk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Synes det er helt fantastisk at Lucas og Masche absolutt skal skyte hver gang de har ballen på 30 meter. Sykt. Om det kommer av dårlig overblikk eller få muligheter kan diskuteres. Han skyter 9/10 ganger, så tviler på noen av de. Gjorde det nettopp også. Synes han og Masche ødelegger MYE når de holder på sånn. Scorer jo aldri. Gjelder forsåvidt ikke BARE Lucas. Er jo nesten bare Gerrard som har god grunn til å prøve å skyte fra sånne distanser. Johnson er jo en av de som faktisk prøver andre ting enn å skyte hele tida. Endret 9. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva er det de synger? "Sack him for money" er det jeg hører. Men høres jo totalt feil ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skyt skyt skyt, bom bom bom! Nå vil jeg faen ikke se flere langskudd med mindre navnet er Gerrard. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Glen Johnson er faen meg SYK. SYK. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Glen Johnson er faen meg SYK. SYK. Ja, i dag har han vært sinnsykt god! Noe man ikke kan si om Insua... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fy faaaen. Den vil jo ikke i mål!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fy faen, dette kan da ikke holde helt inn? Herregud så god Johnson er. Noe av det villeste jeg har sett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Nå er det hvertfall litt trøkk. Få inn Aqui for Lucas så blir det enda bedre. Johnson er vill i fletta ja. Edit: Aiaiaiaiai, ikke bra N'Gog.... Endret 9. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 HAHAHAH. Nice filming, jesus. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Og der filma goggen seg til straffespark, og apemannen kjefter til tross for at dere fikk straffe. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Herrejesus for en dive! Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forferdelig filming. Det der burde han ta seg for god for. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 F I L M I N G, kvalmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå