Hamburgesmauet Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det mulig... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Veldig fint mål, og veldig mot kampens gang. Der tror jeg en mer klassisk keeper enn Reina à la VDS og Cech hadde reddet, ene og alene pga. mye større rekkevidde. Men alle keepere har sine styrker og svakheter. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet... Målløs. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) 1-2, Riera skadet igjen og ingen Torres. Vinner dette uansett! Endret 9. november 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Herregud, så utrolig ufortjent. Har NESTEN ikke ord. Nå må gutta gå ut i andre omgang og virkelig ha troen på at vi kan snu dette, for det kan vi! Bare få i gang cpt. fantastic og gå ut i hundre! Håper virkelig laget har innstillinga og gløden som skal til for å snu dette.. YNWA! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Så ikke målet til gog før nå, slo på først etter 20 minutter. Målet var ekstremt pent! Der har dere talent! Ordentlig goalgettermål. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er på gråten.. Ufattelig trist og urettferdig. Vi må bare gå ut i hundre og helvete i andreomgang og håpe på det beste. Hiv gjerne inn Aquilani og Babel. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ufortjent passer gost. To sjangser, to mål. Tror på 4-2 seier, men gutta må jobbe skikkelig nå! Tror avskjeden til Venitez ligger like rundt hjørnet vi ikke snur dette her.. YNWA! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dette tror jeg dere tar likevel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vil også se Aqui og Babel NÅ! Men kan nesten garantere at vi ikke ser noen flere bytter før minst 70 min er gått. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fotball kan være så latterlig frustrerende avogtil. Nå må vi faen sette sjangsene vi får i andre omgang. YNWA! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha, dette er så feil og så trist jeg ikke gidder lete ette ordene. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg gidder faktisk ikke bli sur før et eventuelt endelig tap. Dette er så ufortjent at det må bare snu. For å se på det positive; Johnson har vert utrolig! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er måløs . skjønner ikke at det går ann å ha så utur jeg. Helt latterlig. Og hva skjer med at birmingham får frispark på ALT? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg foretrekker å ha bønna på kant, istedet for babel. Noen jeg kan tenke meg er at Aquilani kommer inn for Lucas i 2.omg. 80-20 i ballpossession, og 1-2 til birmingham. Nærmere kommer man vel ikke ran? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ufortjent passer gost. To sjangser, to mål. Tror på 4-2 seier, men gutta må jobbe skikkelig nå! Den sjansen til Benitez da Reina var på bærtur bude ha blitt puttet i mål. Så de har hatt mer enn to sjanser, men fortsatt ganske ufortjent ja. Tror (dessverre) at dere greier å snu dette. 3-2. Gerrard noen minutter før slutt, og Bønna fem minutter på overtid. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Inni hamperævva så utrolig vanskelig det skal være å sette den ballen i det forbanna målet! Setter min lit til at SteveG er i toppslag og nekter oss å tape poeng i denne kampen! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vi har spilt en gliterende første omgang, rettferdigheten kommer til og seire til slutt. Gerrard med 2 eller 3 mål. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Helt ufattelig.. Savnet ikke Reira med hans egotrip.. Få håpe en 70% Gerrard vil løfte Liverpool nå i 2 omg!! Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror vi taper dette jeg, og det skulle ikke forundre meg om Birmingham scorer ett mål til... DRITFORBANNA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå