Cryflopp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Btw zu, har ikke Johnson karantene? nope, GLEN JOHNSON - skal ha pådratt seg en leggskade på trening før Carling Cup-kampen mot Arsenal. Det er snakk om en rift i leggmuskelen.Tilbake: Rafael Benítez fortalte på pressekonferansen fredag at han vil være ute i en uke til. Dermed røk kampene mot Fulham og Lyon. Er tilbake i lett trening, og kan rekke Birmingham-kampen. ( liverpool.no ) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Leeenge til klokka 9 enda. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er 96.66% sikker på seier. Dette er basert på mange faktorer. Utfra regnestykket ditt ser det ut til at du landet på et tall som slutter på evig mange 6'ere. I så fall må det siste sifferet rundes, i dette tilfellet må det runder opp til 7. Slik at det blir 96,67% . Foretrekker Benayoun bak Torres og Kuyt på høyre. Føler begge kommer mer til sin rett der. Enig i den, men hadde helst sett Gerrard på banen (så lenge han er frisk selfølgelig). Håper også Aquilani får en del spilletid i dag, helst over 45 min . Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er i Haugesund og skal se kampen der i dag, er vist Fetter Anton eller Sir Toby som er stedene. Om noen har tips, kom gjerne med dem. Gleder meg til kamp, i dag skal vi vinne! Btw zu, har ikke Johnson karantene? Fetter Anton, definitivt, dere trenger den flaksen Jeg tror det blir grei skuring for dere i dag, Birmingham har McFadden ellers ser det labert. Plankekjøring og seier med minst tre mål til dere. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ser ut til at kveldens kamp blir avlyst pga tåke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva? Seriøst? Hvor så du dette? Jeg som faktisk gledet meg litt til kamp og greier. Må være veldig ekkelt for dere hvis det er sant. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Liverpool.no: Tjukk tåke i Liverpool, men Radio City sier at kampen foreløpig har status som "on". Men tåka blir stadig tettere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sorry Cryflopp, kortslutning i toppen her. Du mener det ja Wis Ohnoes! Tåke? Det må jo bli kamp.... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tenk på de som har reist for å se kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ser ikke noe på BBC/Sky, så tror det ikke skal være noe problem enda ihvertfall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Rykte lag fra Kop forum: Reina Johnson Skrtel Agger Insua Kuyt Masch Lucas Riera Benayoun N'gog Gerrard på benken, Torres ikke i troppen.... im of, GL. Endret 9. november 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva i helvete?! Blir det ikke kamp så begynner jeg og grine. Seriøst så latterlig. Come on guttorm. Ikke post oppkast fra KF her a. Dette er et ordentlig forum. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror det er noen på Kopforum som har fått det fra RAWK, så mulig det er litt hold. Jeg avventer uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) CONFIRMED TEAM Reina, Johnson, Agger, Skrtel, Insua, Benayoun, Lucas, Mascherano, Riera, Kuyt ©, Ngog. EDIT: Så også på RAWK eller whatever at det ikke er så ille på Anfield og at kampen blir sikkert spilt. Endret 9. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Håper den ikke blir avlyst, for ellers får dere spille kampen når dere er i bedre form og når Gerrard/Torres er tilbake. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 De vinner i kveld uansett. B'ham, sammen med Wolves, Hull og Pompey er de verste lagene i PL. Klarer ikke å score mål, og er svak i forsvar. Blir 3-0 til dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg stakk til Three Lions GL Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Faen ingen Torres gitt. Velvel, bare å håpe på det beste gutter. Come on you Reds!!!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Klikker i vinkel om kampen blir utsatt ._. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gerrard er på benken, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå