Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Btw zu, har ikke Johnson karantene?

nope,

GLEN JOHNSON - skal ha pådratt seg en leggskade på trening før Carling Cup-kampen mot Arsenal. Det er snakk om en rift i leggmuskelen.

Tilbake: Rafael Benítez fortalte på pressekonferansen fredag at han vil være ute i en uke til. Dermed røk kampene mot Fulham og Lyon. Er tilbake i lett trening, og kan rekke Birmingham-kampen.

( liverpool.no )
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 96.66% sikker på seier. Dette er basert på mange faktorer.

Utfra regnestykket ditt ser det ut til at du landet på et tall som slutter på evig mange 6'ere. I så fall må det siste sifferet rundes, i dette tilfellet må det runder opp til 7. Slik at det blir 96,67% ;) .

Foretrekker Benayoun bak Torres og Kuyt på høyre. Føler begge kommer mer til sin rett der.

Enig i den, men hadde helst sett Gerrard på banen (så lenge han er frisk selfølgelig). Håper også Aquilani får en del spilletid i dag, helst over 45 min :) .

Lenke til kommentar
Er i Haugesund og skal se kampen der i dag, er vist Fetter Anton eller Sir Toby som er stedene. Om noen har tips, kom gjerne med dem.

Gleder meg til kamp, i dag skal vi vinne!

Btw zu, har ikke Johnson karantene?

Fetter Anton, definitivt, dere trenger den flaksen :p

Jeg tror det blir grei skuring for dere i dag, Birmingham har McFadden ellers ser det labert. Plankekjøring og seier med minst tre mål til dere.

Lenke til kommentar

CONFIRMED TEAM

Reina, Johnson, Agger, Skrtel, Insua, Benayoun, Lucas, Mascherano, Riera, Kuyt ©, Ngog.

EDIT: Så også på RAWK eller whatever at det ikke er så ille på Anfield og at kampen blir sikkert spilt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...