Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Synds veldig synd på El-Zhar, hadde håpet dette skulle blir hans store gjennombrudd. Itedet startet det med en langvarig skade i pre season.

Håper han kommer tilbake, selv om han over tid kommer til å få alvorlig konkuranse av Amoo.

Liverpool sliter tungt om dagen, desto mer supporter blir jeg. Det er en herlig følelse, selv om de siste ukene har vert usetvanlig tunge.

YNWA!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt interesangt å studere tabellen for tiden, United har 3 tap nå på 12 kamper, det er ikke akkurat en flying start. Vi har fem, men til gjengjeld ingen uavgjorte. Chelsea har også tap 2, tror alt er meget åpent enda jeg. Samtidig sniker Arsenal seg inn mot toppen.

Håper vi gjør jobben i morgen, og kan snart begynne å legge skademarerittet bak oss.

Lenke til kommentar

Vi må ikke glemme at vi bare har vunnet 2 av de 10 siste mot Birmingham. Seier er godt nok for meg. Egentlig samme hvor mange baklengs eller hvem som scorer.

Og Gerrard får fritak fra landslaget :)

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Kun 3 poeng er godt nok, udiskutabelt. Men i den formen vi viser for tiden kan alt skje.

Taper vi.. krise krise KRISE.

Edit: det ligger forresten ann til at vi må spille uten gerrard og torres igjen. Om det blir tilfellet tror jeg nok vi taper.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Jeg tenkte "neeei, hva faen" når jeg så overskriften. Men så at det var det nye stadionbygget som skal selges. Greit nok for meg at det ikke heter "Liverpool Stadium", bare vi ikke får noe ala Newcastle sitt nye stadionnavn så er jeg fornøyd, som f.eks Emirates Stadium. Bare få gang på bygginga snart.

Vinner vi ikveld, er vi bare 4p bak Man Utd, er ikke så krise som man skulle tro etter en slik sesongstart.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Birmingham skal på papiret slåes, kraftig også. Men Liverpool spiller somregel uavgjort mot dette laget. Idag er uavgjort langt fra bra nok.

Er meget spent på Rafa's lagutak idag. Hører at han vil vente til siste liten med både Torres og Captain Fantastic. Verken Torres eller Gerrard skal vist spille privatkamper til helgen.

Det er jo en god nyhet.

Tipper på noe slikt

Reina

Johnson Skrtel Agger Insua

Benayoun Mascherano Lucas Aurelio

Gerrard\Kuyt

Torres.

Og Aquilani på benk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...