guttorm Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Synds veldig synd på El-Zhar, hadde håpet dette skulle blir hans store gjennombrudd. Itedet startet det med en langvarig skade i pre season. Håper han kommer tilbake, selv om han over tid kommer til å få alvorlig konkuranse av Amoo. Liverpool sliter tungt om dagen, desto mer supporter blir jeg. Det er en herlig følelse, selv om de siste ukene har vert usetvanlig tunge. YNWA! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Heeeia chelsea.. Og i morgen setter Torres enda en ny rekord . Gleder meg egentlig(supriise..) men har en dårlig følelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Og i morgen setter Torres enda en ny rekord . Hvilken? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 "Fernando Torres mangler bare to mål på 50 ligascoringer for Liverpool. Han ligger dermed an til å bli den spilleren i Liverpools historie som har nådd 50 mål raskest." Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Håper han putter hattrick og Aqui et som innbytter evt fra start. Mens vi er i gang så kan gjerne Kuyt komme på scoringslista igjen. Let us win 5-0! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hadde likt å se Yossi og Torres på skåringslisten imorgen. Dette er en Need to win-kamp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Enig Daniel, i morgen må vi vinne. Håper vi kan svare med en skikkelig kamp, ønsker scoringer og at vi holder nullen bakover. Endret 8. november 2009 av Termo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har vært litt negativ i det siste, og da har det også gått dårlig. Men i morgen har jeg faktisk en følelse av at vi kommer til å vinne relativt greit. Forhåpentligvis kan jeg stole på magefølelsen fortsatt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Litt interesangt å studere tabellen for tiden, United har 3 tap nå på 12 kamper, det er ikke akkurat en flying start. Vi har fem, men til gjengjeld ingen uavgjorte. Chelsea har også tap 2, tror alt er meget åpent enda jeg. Samtidig sniker Arsenal seg inn mot toppen. Håper vi gjør jobben i morgen, og kan snart begynne å legge skademarerittet bak oss. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Vi må ikke glemme at vi bare har vunnet 2 av de 10 siste mot Birmingham. Seier er godt nok for meg. Egentlig samme hvor mange baklengs eller hvem som scorer. Og Gerrard får fritak fra landslaget Endret 9. november 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Kun 3 poeng er godt nok, udiskutabelt. Men i den formen vi viser for tiden kan alt skje. Taper vi.. krise krise KRISE. Edit: det ligger forresten ann til at vi må spille uten gerrard og torres igjen. Om det blir tilfellet tror jeg nok vi taper. Endret 9. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 VG.no: Liverpool vil selge stadionnavn for 2,35 milliarder kroner Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) VG.no: Liverpool vil selge stadionnavn for 2,35 milliarder kroner Jeg tenkte "neeei, hva faen" når jeg så overskriften. Men så at det var det nye stadionbygget som skal selges. Greit nok for meg at det ikke heter "Liverpool Stadium", bare vi ikke får noe ala Newcastle sitt nye stadionnavn så er jeg fornøyd, som f.eks Emirates Stadium. Bare få gang på bygginga snart. Vinner vi ikveld, er vi bare 4p bak Man Utd, er ikke så krise som man skulle tro etter en slik sesongstart. Endret 9. november 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vil ha kamp nå! Lenge igjen til klokken ni. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vil ha kamp nå! Lenge igjen til klokken ni. agreed! Blir spennende kamp tror jeg , Blir spennende og se om Gerrard kommer seg utpå og hvordan formen hans er. Denne kampen vinner vi! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er 96.66% sikker på seier. Dette er basert på mange faktorer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Gleder meg skikkelig til kamp nå, drøy time igjen til laguttaket. Håper de fleste har blitt klare som antatt. Endret 9. november 2009 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Birmingham skal på papiret slåes, kraftig også. Men Liverpool spiller somregel uavgjort mot dette laget. Idag er uavgjort langt fra bra nok. Er meget spent på Rafa's lagutak idag. Hører at han vil vente til siste liten med både Torres og Captain Fantastic. Verken Torres eller Gerrard skal vist spille privatkamper til helgen. Det er jo en god nyhet. Tipper på noe slikt Reina Johnson Skrtel Agger Insua Benayoun Mascherano Lucas Aurelio Gerrard\Kuyt Torres. Og Aquilani på benk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Er i Haugesund og skal se kampen der i dag, er vist Fetter Anton eller Sir Toby som er stedene. Om noen har tips, kom gjerne med dem. Gleder meg til kamp, i dag skal vi vinne! Btw zu, har ikke Johnson karantene? Endret 9. november 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Foretrekker Benayoun bak Torres og Kuyt på høyre. Føler begge kommer mer til sin rett der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå