Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Voronin er værre en Kuyt når det kommer til å springe uten å gjøre noe noe nyttigt for det. Jeg synest på ingen måte vi overdriver kritikken mot voronin, han har ikke visst et glimt av klasse de kampene han har spilt i, og nå han har spilt i tillegg et par på rad, der han bare har bevist i 90 minutter hver gang at han ikke duger i det hele tatt. Og hvor mange kamper på rad får babel? 0. Jeg kan fortelle deg at Babel fikk tillit fra start SEKS kamper i fjor. Voronin er hakk i hæl på den allerede. Det blir bare ikke godt no å nevne at Voronin scora mer i bundesliga, da den ligaen ikke når opp til bunnivået på premier league engang.

At Babel skjøt det frisparket like etter 90 grader ut til kast overraska ikke meg i det hele tatt, han trenger selvtillit og flere kamper fra start. For der er udiskutabelt et potensiale, i motsetning til Voronin....

Edit: om det er noen som burde start når det er mangel på alternativer er det absolutt Babel. Babel-Benny-Kuyt.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok det smågal, så ble Babel byttet inn i 30 kamper eller noe sånn. Og da skal han være best, som innbytter sltså. Jeg sa ikke dette for å starte en ny diskusjon, men jeg ytret min mening.

På innlegget som Suka skrev, at han ble deprimert av å se Voronin i en startoppstilling.

Minner meg meget om Lucas hatet dette, jeg var ikke så begeistret for ham jeg heller i starten, men nå blir det stadig bedre.

Minner igjenn om at vi alle vet mer, og kan mer om spillerne i Liverpool enn Rafa og Sammy.

Edit: Vil legge til at nesten samtlige har spilt langt under pari lenge, alikevell er det Voronin som får mye skylden for den dårlige perioden vi har vert inne i. Det blir helt feil.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Ja han kom inn i 21 kamper i ligaen, og fikk i snitt 5 min hver kanskje. Way to ødelegge spilleren sier nå jeg.

Og hvem blir vel ikke litt 'deprimert' av å se voronin i startoppstilligen nå for tiden, når vi i tillegg har bedre alternativer på benk(babel..). Jeg kommer til, i likhet med Babel, til å felle en tåre om Voronin starter mandag.

Edit: ? Carra, Skrtel, Insua og kyrgiakos er en håndfull spillere til som har fått høre det flere ganger denne sesongen, men det er voronin som glimter mest med sin unyttighet, like bak følger kyrgiakos. Hard fact is hard fact.

Edit2: til og med Gerrard får høre det ofte når han daffer litt umotivert rundt og er dårlig.

Er du god nok, god en kamp, whatever, får du skryt, rett og rimelig.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Edit: Vil legge til at nesten samtlige har spilt langt under pari lenge, alikevell er det Voronin som får mye skylden for den dårlige perioden vi har vert inne i. Det blir helt feil.

Jeg klarer ikke å se at noen legger skyld på Voronin pga vår dårlige periode. Da han egentlig ikke har noe mer med den og gjøre enn andre spillere. Laget som helhet som har vært problemet, og manageren som gjør en del rare valg, som vi er blitt vant med i løpet av de 5 årene som har gått. Likevel sånn seriøst, den sjansen Voronin hadde mot Lyon skal bare en spiss sette. Uansett! Han har god tid, får den på godfoten, og kan omså breiside ballen i nærmeste eller klinke den nede i lengste. Han skyter sløvt midt på keeper. Noe som egentlig oppsummerer tiden hans i Liverpool ganske greit. Ikke god nok pdd og har nådd makspotensialet sitt (tror jeg). For min del kan han gjerne bli solgt, og hvis vi ikke får inn en erstatter, kan vi gjerne bruke en unggutt i backup.

Over til kampen på mandag. Håper vi stiller med noe slik.

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Insua

Masche - Lucas

Kuyt - Aquilani - Benayoun

Torres

Om ikke Skrtel/Johnson spiller så blir det vel Darby, Kelly eller Ayala som må i ilden. Babel må gjerne få spille for min del. Om Aqui ikke starter (noe han sikkert ikke gjør) så er Benayoun i rollen bak Torres, mens Babel spiller på venstre.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Skyt ikke Lucas også rett på keeper i en stor sjanse mot Lyon? Ingen nevner det.

Voronin gjorde det svært godt i Tyskland...

Stemmer det. Torres skjøt også rett på keeper. Men når har vi sett en god kamp av Voronin i PL / CL? Helt seriøst har han ALDRI prestert. Han har hatt en tendens til å spille godt i oppkjøringskampene om sommeren, men straks PL starter er han helt ute og kjører. Har fulgt med ham lenge i håp om at jeg en dag kan si "i dag spilte han i alle fall bra", men det har fortsatt ikke skjedd, med unntak av de nevnte oppkjøringskampene + da han var i Tyskland.

Har sagt det før også, men jeg kan godt si det igjen. Hos Lucas (som har vært enda mer utskjelt) ser vi i alle fall potensiale, men det klarer jeg ikke se hos Voronin uansett hvor mye jeg prøver. Nå kommer han vel til å score snart og da er det vel mange som snur, men jeg mener det må mer enn et mål eller to til før jeg kan få et mer nyansert inntrykk av ham. Men spiller han bra i en kamp, skal jeg være den første til å applaudere.

Samme med Babel. Hvor ofte har han spilt bra når han starter kamper? Litt bedre enn Voronin, men jeg vil tippe 2 av 10 ganger. Men når han kommer inn som innbytter derimot er han veldig god 8 av 10 ganger. Babel bør fortsette å være vår superinnbytter!

Lenke til kommentar

Helt med på den Suka, selv om vi ikke har sett mye til det.

Poenget mitt var Jefe at det i det siste har vert mange andre steder man kunne satt spørsmålstegn med enkeltspillere, men at "alt" havner på ham.

@super Kansje var Babel god i 4 av 10 som inbytter i fjor, max.

Helt enig i Voronin må prestere over tid ja.

Vet jeg snakker for døve ører og alt det der, men skal vi ha med Voronin i flere kamper håper jeg virkelig at han får seg noen mål, og kansje kan finne selvtilitten.

Nå er jeg litt unnskyld da, for jeg husker ikke Voronin så godt fra tiden før han var utlånt, så dere har nok mistet mer tolmodighet enn meg.

Uansett, jeg syns dere alle argumenterer godt for hvor dårlig han er, hadde vert fint om han kunne fått litt støtte også. Ivertfall så lenge han er Liverpool spiller.

Setter strek der. Jeg ivertfall.

Lenke til kommentar

Gerrard kan vel ikke bli kalt inn nå? Vil nok bli sterke meninger fra Benitez vist Gerrard må på samling og gjør ting han ikke får lov til i Liverpool. Torres kan vel ha godt av en samling så lenge han ikke spiller for mye. Jeg føler alltid at Torres spiller litt bedre hver gang han kommer tilbake fra det spanske landslaget og har hentet litt spansk samba.

Lenke til kommentar

Weeeee!

Benitez hadde godt nytt å komme med til Liverpoolfc.tv etter dagens treningsøkt på Melwood. Sju av åtte skadede spillerne kan rekke Birmingham-kampen. Kun Kelly er definitivt ute.

Reina

Johnson-Carra-Agger-Insua

Mascherano(Aquilani fra pause)-Lucas

Kuyt(el zhar fra pause)-Gerrard-Benayoun

Torres

Lenke til kommentar

Du glemmer at Carragher må stå over med karantene. Så blir nok Agger-Skrtel som midtstopperpar, så lenge Skrtel blir klar.

Håper virkelig at alle blir klare til kampen uten at vi trenger å risikere noen.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...