SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Morsomt å lese de første postene etter 0-1 målet. Frustrasjonen er til å ta og føle på. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Man har da akseptert at vi har små sjanser for å kvalifisere oss for videre avansement i CL. Kanskje en liten landslagspause gjør susen. Må for øvrig si at Lucas var meget god i går. Kanskje han har den kvaliteten vi så sårt lengter etter. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Av det jeg så (30 min av 2 omgang) så var Benayoun meget kreativ med pasningsspillet, selv om det var lite bevegelse fremover. Det stopper opp, og vips så savner man Alonso. Leken gåll av vår av/på hakkedukke. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det store spørsmålet jeg sitter igjen med etter både gårsdagens kamp og mot Arsenal er hvordan Benitez kan la den fjompen av en spiller, Voronin spille. I mine øyne er han milevis unna det nivået Liverpool burde kreve. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jess, og fyren har nok også nådd makspotensialet sitt tror jeg. Han er jo ikke akkurat ung, og har lite å gå på. Endret 5. november 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Problemet til Benitez er jo at han har ikke så mange andre alternativer på topp i tillegg til Torres. N'Gog er et vesentlig bedre alternativ, men han også har vel nettopp kommet tilbake etter sykdom/skade. Vi har rett og slett en altfor dårlig tropp. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Babel burde startet i går. Ser Roma-Fulham og lurer på hvem jeg skal heie på. Fulhamsupporterne synger Liverpoolsanger for å provosere Roma-fansen. Makan! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Det var rørende å se Ryan Babel felle en tåre etter Liverpool hadde scoret. Og jeg er United-supporter! Synes han har vært uheldig i sin karriere med Liverpool, hadde dere brukt han som vi brukte Cristiano Ronaldo kunne han vært endel bedre.. Håper Benitez prioriterer han mer fremfor Voronin(...) f.eks. for hans egen del. Endret 5. november 2009 av Mr.SS Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kan ikke fatte og begripe at Voronin får spilletid i det hele tatt. Han er totalt udugelig. Klarer jo ikke dempe en ball en gang. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Det var rørende å se Ryan Babel felle en tåre etter Liverpool hadde scoret. Og jeg er United-supporter! Synes han har vært uheldig i sin karriere med Liverpool, hadde dere brukt han som vi brukte Cristiano Ronaldo kunne han vært endel bedre.. Håper Benitez prioriterer han mer fremfor Voronin(...) f.eks. for hans egen del. Helt enig. Har alltid hatt sansen for Babel, selv om han har vært veldig varierende og har ikke overbevist i det siste, synes jeg han virker til å ha en bra innstilling. Men er nok ikke utenkelig at han forsvinner til vinteren/sommeren. Endret 5. november 2009 av Termo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det var rørende å se Ryan Babel felle en tåre etter Liverpool hadde scoret. Og jeg er United-supporter! Synes han har vært uheldig i sin karriere med Liverpool, hadde dere brukt han som vi brukte Cristiano Ronaldo kunne han vært endel bedre.. Det la jeg ikke merke til før jeg så målet på .tv akkurat nå. Virkelig rørende ja. Liker når spillere (og managere) viser følelser under kamper. Da ser man virkelig hvor mye det betyr. Litt synd egentlig at Rafa aldri feirer scoringer. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Han leker badass. Når vi er inne på følelser, så må jeg si jeg elsker måten Torres oppfører seg under kamp. Han går bare rundt og ser ned og det ser ut som om han er i sin helt egen verden. Utenom mot United, når han, med god grunn, ble ganske så hissig. Det som var kult var at han bare spillte bedre når han ble "sur". God Natt alle Liverpoolfans. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Blir spennende mot Bham mandag.. Ingen høyreback klar i hvertfall. Skrtel rekker den nok ikke så må vel lide 90minutter til med kyrgiakos. Ønsket Reina Darby-Agger-Ayala(Kelly om han blir skadefri)-Insua Masche-Lucas Kuyt-Benayoun-Babel Torres Sannsynlig.. reina darby/spearing-agger-kyrgi-insua masche-lucas kuyt-voronin-benayoun torres Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kelly burde nærme seg skadefri nå, gleder meg veldig til å se han i aksjon igjenn. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kjenner jeg blir deprimert når jeg ser Voronin i en lagoppstilling. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Syns han jobbet bra jeg i forige kamp. Jeg vet jeg er eneste som mener dette, men dere andre synes jeg dømmer altfor hardt. Tingen er at vi vet Voronin kan score mål, han har kansje ikke alle de kvaliteter som vi ser etter i Liverpool, men nå er det engang slik at vi har begrensede alternativer for tiden. Hvor mange sjanser fikk ikke Babel i fjor? Han spilte som et dass i nesten samtlige kamper. Skyt ikke Lucas også rett på keeper i en stor sjanse mot Lyon? Ingen nevner det. Voronin gjorde det svært godt i Tyskland, som Babel trenger han å finne selvtilitten igjenn, veldig synd han ikke scorte på den sjansen altså. Babel scoret et fantastisk mål mot Lyon, like etter tar han et frispark i en forholdsvis god possisjon og blåser det til himmels i en helt annen retning enn mål og spillere, hvor er kvaliteten i det? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I tilleg valgte han å skyte fra spiss vinkel da han hadde mange folk å sentre til i feltet, men det var på en måte godkjent etter målet. Kanskje Voronin jobbet godt, men det hjelper ikke når han ikke får noe ut av noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Syns han jobbet bra jeg i forige kamp. Jeg vet jeg er eneste som mener dette, men dere andre synes jeg dømmer altfor hardt. Tingen er at vi vet Voronin kan score mål, han har kansje ikke alle de kvaliteter som vi ser etter i Liverpool, men nå er det engang slik at vi har begrensede alternativer for tiden. Hvor mange sjanser fikk ikke Babel i fjor? Han spilte som et dass i nesten samtlige kamper. Skyt ikke Lucas også rett på keeper i en stor sjanse mot Lyon? Ingen nevner det. Voronin er spiss. Lucas er midtbanespiller. Det er en stor forskjell. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Voronin er spiss. Lucas er midtbanespiller. Det er en stor forskjell. Thanks for the information, i did`t know that. Selv jeg kunne scoret derfra Suka, det kommer om han får forsette å spille, det er jeg sikker på. Uansett bør han ivertfall få spille så lenge det er mangel på alternativ. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Voronin er værre en Kuyt når det kommer til å springe uten å gjøre noe noe nyttigt for det. Jeg synest på ingen måte vi overdriver kritikken mot voronin, han har ikke visst et glimt av klasse de kampene han har spilt i, og nå han har spilt i tillegg et par på rad, der han bare har bevist i 90 minutter hver gang at han ikke duger i det hele tatt. Og hvor mange kamper på rad får babel? 0. Jeg kan fortelle deg at Babel fikk tillit fra start SEKS kamper i fjor. Voronin er hakk i hæl på den allerede. Det blir bare ikke godt no å nevne at Voronin scora mer i bundesliga, da den ligaen ikke når opp til bunnivået på premier league engang. At Babel skjøt det frisparket like etter 90 grader ut til kast overraska ikke meg i det hele tatt, han trenger selvtillit og flere kamper fra start. For der er udiskutabelt et potensiale, i motsetning til Voronin.... Edit: om det er noen som burde start når det er mangel på alternativer er det absolutt Babel. Babel-Benny-Kuyt. Endret 6. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå