Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var rørende å se Ryan Babel felle en tåre etter Liverpool hadde scoret. Og jeg er United-supporter! Synes han har vært uheldig i sin karriere med Liverpool, hadde dere brukt han som vi brukte Cristiano Ronaldo kunne han vært endel bedre..

Håper Benitez prioriterer han mer fremfor Voronin(...) f.eks. for hans egen del.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Det var rørende å se Ryan Babel felle en tåre etter Liverpool hadde scoret. Og jeg er United-supporter! Synes han har vært uheldig i sin karriere med Liverpool, hadde dere brukt han som vi brukte Cristiano Ronaldo kunne han vært endel bedre..

Håper Benitez prioriterer han mer fremfor Voronin(...) f.eks. for hans egen del.

Helt enig. Har alltid hatt sansen for Babel, selv om han har vært veldig varierende og har ikke overbevist i det siste, synes jeg han virker til å ha en bra innstilling. Men er nok ikke utenkelig at han forsvinner til vinteren/sommeren.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Det la jeg ikke merke til før jeg så målet på .tv akkurat nå. Virkelig rørende ja. Liker når spillere (og managere) viser følelser under kamper. Da ser man virkelig hvor mye det betyr. Litt synd egentlig at Rafa aldri feirer scoringer.

Lenke til kommentar

Han leker badass. Når vi er inne på følelser, så må jeg si jeg elsker måten Torres oppfører seg under kamp. Han går bare rundt og ser ned og det ser ut som om han er i sin helt egen verden. Utenom mot United, når han, med god grunn, ble ganske så hissig. Det som var kult var at han bare spillte bedre når han ble "sur".

God Natt alle Liverpoolfans.

Lenke til kommentar

Blir spennende mot Bham mandag.. Ingen høyreback klar i hvertfall. Skrtel rekker den nok ikke så må vel lide 90minutter til med kyrgiakos.

Ønsket

Reina

Darby-Agger-Ayala(Kelly om han blir skadefri)-Insua

Masche-Lucas

Kuyt-Benayoun-Babel

Torres

Sannsynlig..

reina

darby/spearing-agger-kyrgi-insua

masche-lucas

kuyt-voronin-benayoun

torres

Lenke til kommentar

Syns han jobbet bra jeg i forige kamp. Jeg vet jeg er eneste som mener dette, men dere andre synes jeg dømmer altfor hardt.

Tingen er at vi vet Voronin kan score mål, han har kansje ikke alle de kvaliteter som vi ser etter i Liverpool, men nå er det engang slik at vi har begrensede alternativer for tiden.

Hvor mange sjanser fikk ikke Babel i fjor? Han spilte som et dass i nesten samtlige kamper. Skyt ikke Lucas også rett på keeper i en stor sjanse mot Lyon? Ingen nevner det.

Voronin gjorde det svært godt i Tyskland, som Babel trenger han å finne selvtilitten igjenn, veldig synd han ikke scorte på den sjansen altså.

Babel scoret et fantastisk mål mot Lyon, like etter tar han et frispark i en forholdsvis god possisjon og blåser det til himmels i en helt annen retning enn mål og spillere, hvor er kvaliteten i det?

Lenke til kommentar

I tilleg valgte han å skyte fra spiss vinkel da han hadde mange folk å sentre til i feltet, men det var på en måte godkjent etter målet.

Kanskje Voronin jobbet godt, men det hjelper ikke når han ikke får noe ut av noe.

Lenke til kommentar
Syns han jobbet bra jeg i forige kamp. Jeg vet jeg er eneste som mener dette, men dere andre synes jeg dømmer altfor hardt.

Tingen er at vi vet Voronin kan score mål, han har kansje ikke alle de kvaliteter som vi ser etter i Liverpool, men nå er det engang slik at vi har begrensede alternativer for tiden.

Hvor mange sjanser fikk ikke Babel i fjor? Han spilte som et dass i nesten samtlige kamper. Skyt ikke Lucas også rett på keeper i en stor sjanse mot Lyon? Ingen nevner det.

Voronin er spiss. Lucas er midtbanespiller. Det er en stor forskjell.

Lenke til kommentar
Voronin er spiss. Lucas er midtbanespiller. Det er en stor forskjell.

Thanks for the information, i did`t know that. Selv jeg kunne scoret derfra :p

Suka, det kommer om han får forsette å spille, det er jeg sikker på. Uansett bør han ivertfall få spille så lenge det er mangel på alternativ.

Lenke til kommentar

Voronin er værre en Kuyt når det kommer til å springe uten å gjøre noe noe nyttigt for det. Jeg synest på ingen måte vi overdriver kritikken mot voronin, han har ikke visst et glimt av klasse de kampene han har spilt i, og nå han har spilt i tillegg et par på rad, der han bare har bevist i 90 minutter hver gang at han ikke duger i det hele tatt. Og hvor mange kamper på rad får babel? 0. Jeg kan fortelle deg at Babel fikk tillit fra start SEKS kamper i fjor. Voronin er hakk i hæl på den allerede. Det blir bare ikke godt no å nevne at Voronin scora mer i bundesliga, da den ligaen ikke når opp til bunnivået på premier league engang.

At Babel skjøt det frisparket like etter 90 grader ut til kast overraska ikke meg i det hele tatt, han trenger selvtillit og flere kamper fra start. For der er udiskutabelt et potensiale, i motsetning til Voronin....

Edit: om det er noen som burde start når det er mangel på alternativer er det absolutt Babel. Babel-Benny-Kuyt.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...