Limbeck Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er ikke for merkelig om Lyon slår Fio. og da er dere videre tenker jeg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hadde ikke Fiorentina 6p før ikveld? Da har de 9 nå. Vi har 4p nå. Vinner vi de 2 neste ender vi opp på 10p, og taper Fiorentina begge står de forsatt på 9p? At Lyon slår Fiorentina er ikke noe høy odds for. Så da er alt opp til oss egentlig. Debrecen skal vi slå, men Fiorentina kan bli hardt vis vi spiller slik som vi har gjort i det siste. Endret 4. november 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Matte er din venn Pirja! Lyon kan også spille uavgjort mot Fiorentina, men da må Liverpool vinne med flere mål siste kampen. Samt vinne neste da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Å? Er det mulig å spille uavgjort. Men nå tenkte jeg ikke lengre enn pc-skjermen, og at Lyon (selvfølgelig) slår Fiorentina. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Setter min tvil til at Lyon slår Fiorentina borte desverre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spessielt når Lyon er klare for viderespill og stiller med reservepreget lag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spørs hvor hardt de går for å vinne gruppa. Ser for meg en 0-0 kamp der begge lag er fornøyd Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Voronin gjorde en slett jobb i dag. Synes laget snudde da Babel kom innpå... Synes det er leit å se liverpool slite! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Voronin er ikke god nok for Aston Villa/Everton og de lagene en gang. Helt alvorlig. Babel skulle ha startet denne kampen, han har ihvertfall kvalitet selvom han ikke viser det så altfor ofte (men er det rart siden han nesten aldri får starte 2 kamper på rad?. Tror beste og det mest realistiske sjansen der har nå er at det blir uavgjort mellom Viola og Lyon, og at dere vinner mot Debrecen og slår Fiorentina med mer enn to mål. Skal ikke være lett, nei. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var vel vårt første uavgjortresultat denne sesongen? Vel, vi kunne vel ikke forvente stort bedre slik situasjonen vår var, men når vi fikk et mål så sent burde vi ærlig talt greie å ro det i land... Babel burde forøvrig ikke startet kampen nei. Han er seg selv lik og spiller alltid best når han kommer inn som innbytter. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Voronin gjorde en slett jobb i dag. Synes laget snudde da Babel kom innpå... Synes det er leit å se liverpool slite! I dag? Voronin har vist lenge at han ikke er god nok for Liverpool, og at Benitez lar ham spille så mye som han gjør synest jeg er et mer merkelig valg enn at han tok Torres ut mot Fulham. Voronin skaper ikke en dritt. Se for deg Voronin i situasjonen som Babel scorte i, hva ville han fått ut av den? I beste fall en slapp avslutning. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Se for deg Voronin i situasjonen som Babel scorte i, hva ville han fått ut av den? I beste fall en slapp avslutning. Og hva ville Babel gjort i situasjonen der Voronin er alene igjennom? 1-0.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Utrolig dårlig forsvar gjennom hele sesongen i år, og det uten unntak. Ikke en eneste godkjent kamp defansivt, latterlig av gutta. Grunnen? Alonso. Ja akkurat.. Han var top notch til og plassere seg og stoppe angrep før de nådde forsvaret, vår sentrale midtbane nå beståra av lucas og mascherano så glir angrep alt for lett forbi, som kniv i varmt smør.. En annen grunn er våre offensive backer som altfor ofte ikke henger med defansivt, insua er klasse offansivt men bakover har han plasserings og vurderingsproblem, gjøre ofte for mye rart, dessverre, men dette kommer med tiden for han, ung og god. Så kan vi selvfølgelig ikke unngå å nevne sesongens dårligeste midtstopperpar av alle i PL mest trolig, carra,skrtel og spessielt kyrgiakos har vært forferdelige, Agger har forøvrig gjort det best, selvom det har skurra med denne skadeplaggen dansken også. For tiden er Carragher bare fast inventar på laget fordi Rafa ikke har baller til å benke han, han fortjener det, og ris på baken. Gleder meg til Kelly er tilbake, så kjører vi han ilag med Agger når Skrtel er ute og Carra kjøler ned rumpa etter risen. Noe drastisk må bli gjort i forsvar, det har vært vårt største styrke i mange år, så mister vi vår viktigste spiller i fjorårs-sesongen og alle ledd svikter, forbanna møkk. Aquilani må starte til helga, ellers taper vi mot Bham. Edit: ekstra kjipt å lese at lyon-målet var offside nå i ettertid. Endret 5. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kampen er ikke før på mandag Smågal. Desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 At Lyon slår Fiorentina er ikke noe høy odds for.Der tror jeg du tar feil. Lyon er allerede videre og stiller garantert med et b-lag. Fiorentina er på hjemmebane og har alt å vinne. De kommer til å gå ut i 100 for å sikre plassen sin på egen hånd. Husk at Lyon bare slo Fiorentina 1-0 hjemme, og den var i mine øyne ganske heldig. Fiorentina ønsker revansj for denne. Jeg tipper også hos betmakerene at Fiorentina vil stå som ganske klar favoritt med odds rundt 1.4-1.5 og en Lyon seier vil ligge på 2.5+ Fiorentina er nok det sterkeste laget i puljen, og drar nok dessverre dette ganske greit i land på egen hånd. Jeg håper jo selvfølgelig at jeg tar feil, men vi har bare oss selv å takke for den posisjonen vi er i. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Edit: ekstra kjipt å lese at lyon-målet var offside nå i ettertid. Ja såg den situasjonen. Da hadde dommeren vært rimelig oppvakt skulle han fått den med seg. Veldig vanskelig situasjon å oppdage siden det går så lenge fra han er i offside, som er på grensen i utgangspunktet, til han header videre langt onside. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 *snip* " Lyon går nemlig for gruppeseier, kloke av skade fra i fjor. Da ble franskmennene nummer to i gruppen og fikk en tøff motstander i cupspillet, og røk ut for Barcelona. Manager Puel ønsker for alt i verden å unngå en reprise av dette, og satser på å ta poeng i Italia selv om hans lag allerede er klare for neste runde. - Liverpool trenger ikke å være bekymret. Vi kommer til å spille fair. Vi ønsker å vinne gruppen, da vi ikke akter å lide samme skjebne som i fjor. Derfor vil vi prøve å vinne kampen i Italia. Klarer vi å ta poeng mot Fiorentina, vil Liverpools skjebne ligge i deres egne hender. Vi kommer til å stille med vårt sterkeste mannskap, uttalte Puel etter kampslutt i går. " Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vel, hate to burst your bubble. Men når man ser på gruppene så er vel gjerne de evt gruppetoerene minst like sterke som de som kan havne på første. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og ofte er de som ligger på 3. før de to siste kampene egentlig den beste i gruppen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) aaaaaaaaah, you beauty!!! Champions League, Knockout stage. Here we come! Endret 5. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå