Hewitt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er skeptisk til Benayoun. Han er en helt kurant spiller, men om han er god nok for Liverpool er jeg langt mer usikker på. Sikkert grei som back-up, men liker ikke helt hvis vi handler inn masse back-up-spillere før de store kjøpene, får en dårlig følelse da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 får vi han for under £5M så er det et greit kjøp. Han kan jo slå igjennom for fult i lfc trøya! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette er litt merkelig og får litt følelsen av at Torres glipper ved en evt. overgang for Benayoun. Det ser ikke ut som Liverpool vil legge 27 mill £ for Torres på bordet for å utløse klausulen hans, men la Garcia går motsatt vei med en verdi på 6 mill £. Hvorfor dropper vi ikke heller Benayoun (vi har da vel mer en god dekning på midtbanen?), og legger de pengene i Torres? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dersom Luis har en verdi på rundt £6M, så er det da bare å droppe ham. Det er ikke verdt å slippe vår mest kreative spiller til £6M. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kan jo være at Benayoun skal inn for å erstatte Garcia som er med i en byttehandel med Torres? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tipper det er det som er tanken til Benitez, men i mine øyne er Garcia så utrolig mye mer spennende enn Benayoun. Nå har jeg ikke sett alle West Ham-kamper heller, men kan ikke huske at han har utpekt seg noe spesielt når jeg har sett West Ham spille. Garcia er vår lille juvel, en joker, jeg håper virkelig ikke vi slipper ham for lett.. Det er akseptabelt dersom det er en byttehandel med Torres, men jeg synes heller vi da bør finne en annen måte å ordne avtalen på. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tipper det er det som er tanken til Benitez, men i mine øyne er Garcia så utrolig mye mer spennende enn Benayoun. Nå har jeg ikke sett alle West Ham-kamper heller, men kan ikke huske at han har utpekt seg noe spesielt når jeg har sett West Ham spille. Garcia er vår lille juvel, en joker, jeg håper virkelig ikke vi slipper ham for lett.. Det er akseptabelt dersom det er en byttehandel med Torres, men jeg synes heller vi da bør finne en annen måte å ordne avtalen på. 8919122[/snapback] Er helt enig. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 En ting er i hvertfall sikkert, Benayoun er ingen dårlig spiller. http://www.youtube.com/watch?v=RovKdLRZ3tc Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Klart, han er jo ikke en dårlig spiller når han i det hele tatt er i LFCs søkelys. Og han er jo PL-etablert, noe som er veldig positivt. Det jeg stiller meg kritisk til, er hvorvidt han kan heve laget vårt eller bidra med stabilitet dersom han blir en back-up-spiller. Det er det jeg er usikker på. Men det vil jo ingen få vite før han eventuelt har spilt en stund i Liverpool, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og se hva som skjer, i så fall... Spennende blir det hvert fall. Så lenge vi greier å ro i land Torres, evt. en annen stjernespiller (men det er Torres som virker mest aktuell), så er jeg kjempefornøyd, og da har vi hevet laget fra i fjor. Får vi inn en høyre-/venstreving eller to av grei kvalitet, så er det enda bedre. Kan godt hende Benayoun også slår til, det vet vi jo ikke før en overgang eventuelt skjer og han har spilt en stund. Men for Guds skyld, behold Garcia. Beholder vi Garcia, så har vi også relativt grei dekning på vingplassene og har ikke noe umiddelbart behov for å handle inn vinger på begge sider. På venstre har vi Kewell, Aurelio og evt. Riise. På høyre har vi Pennant og evt. Gerrard. I tillegg så kan da Garcia spille på begge sider. Det er ikke optimal dekning, men grei dekning. Det beste hadde jo vært å få inn en god ving til, men vi får se hvordan det går. Regner med at alt avhenger av hvor mye penger vi har fått og hvor villige vi er til å skaffe spillerne. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Garcia trenger å bli langt mer stabil enn det han har vært. På sitt beste er han fantastisk, men ellers mister han ballen mye og er generelt forferdelig irriterende å følge med på. Ja, han har scoret mange viktige mål og vært veldig viktig i CL, men er ustabil. Men som Hewitt sier, han er en joker og absolutt verdt å beholde dersom det er mulig.. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg tror aldri Garcia kommer til å bli "stabil". Han spiller på små marginer og enten så lykkes han eller så lykkes han ikke. Minner meg veldig om Daniel Braathen. Men som sagt tidligere King Luis kan gjøre de utrolgst ting, og er en typisk spiller som kan avgjøre matcher. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er enig der, tror heller ikke Garcia vil bli en stabil spiller som alltid spiller fast i startellveren. Han er en fantastisk joker man hiver innpå om man trenger kreativitet fremme. Han gjør mye feil også, men det er jo fordi han spiller på utrolig små marginer. Av og til kan det være frustrende, mens andre ganger er det de små magiske øyeblikkene hans som vinner kampen for oss. Jeg håper vi beholder ham. Han er ikke uerstattelig, og som sagt synes jeg det er akseptabelt dersom han er involvert i en avtale med Torres, men aller helst vil jeg beholde han. Det skal jo sies at selv om han ikke er verdens mest stabile spiller, så er han god også utenom de magiske øyeblikkene han skaper selv. Han har scoret relativt mange mål for oss fra sin posisjon, og er sterk fremme. Så Season Review-DVD-en for noen dager siden, og var nesten litt overrasket over hvor mye Garcia scoret i starten av sesongen, for det husker jeg nesten ikke siden han har vært så lenge borte. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette tror jeg skjer: UT: Speedy £4M Cisse £6M Bellamy £8-10M Garcia Totalt £18-20M + Garcia ( ) INN: Torres £15-16M + Garcia Mancini £14-15M Benayoun £4M Totalt £33-35M Tror ikke jeg har glemt noen, Dudek og Zenden går vel på free Hvis dette kommer til å skje, vil det jo i prinisippet si at vi har brukt rundt £15M på to skikkelige klassespillere + en litt mer stallfyllspiller. Synd og si det, men jeg tror desverre ikke klubben er villige til å bla opp £27M for å kjøpe fri Torres, så jeg tror nok Garcia går andre veien. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kunne godt ha sett Malouda istede for Mancini Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kan jo for så vidt putte inn Malouda til omtrent samme prisen, men tror det er mer sannsynlig akkurat nå at Mancini kommer, ble jo sagt at Roma avslo et bud i går. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vi får aldri Torres for £15-16 mill + Garcia. Tror £ 20-21 mill er mer riktig. Har også hørt at Atletico Madrid ikke er int. i Garcia, så da må evt. Liverpool frem med sjekkheftet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Garcia er verdt mye mer enn £6M. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis vi sammenligner, Cisse er verdt ca £6M.. Garcia ligger på ca £9-10M i verdi, etter min mening.. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Et annet vitkig aspekt med tanke på Garcia er jo om han vil bort fra Liverpool. Hvis han ikke vil flytte på seg, kan man ikke tvinge ham til en annen klubb. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Et annet vitkig aspekt med tanke på Garcia er jo om han vil bort fra Liverpool. Hvis han ikke vil flytte på seg, kan man ikke tvinge ham til en annen klubb. 8920647[/snapback] Sant det. Jeg vil gjerne beholde Garcia i klubben, synes vi kan betale for Torres, hva er det som er så pokkers vanskelig med det? Noen ganger så virker det som LiverpoolFC lever litt i steinalderen altså, man må betale det det koster for de beste spillerne, og man må ha de beste spillerne for å henge med i toppen. Vanskeligere enn det er det ikke, men det virker ikke som Liverpool har skjønt det helt enda, og det er ganske irriterende. Men går rykter om at Atletico Madrid ikke vil ha Garcia, men bare cash da, så kanskje vi får det som vi vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå