Jørgen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Nani legger seg aldri bevisst i kampsituasjoner av det jeg har sett (han har trossalt flere muligheter enn de fleste på kanten sin, men i motsetning til Ronaldo prøver han alltid å holde seg på beina). Det er morsomt at Liverpool - supporterene alltid er de som er først ute til å pirke på spillere på andres lag som filmer/faller lett når de selv har spillere som gjør det like mye, hvis ikke mer. Hvis man skal velge å nevne Nani så må spillere som Babel, Benayoun, Riera og Kuyt nevnes i samme slenger, ja, til og med Kuyt. EDIT: Som sagt, det eneste du har på Nani. Han prøvde å redde skinnet sitt ved å legge seg ned etter at West Ham-spilleren la seg ned uten å trenge det. Endret 4. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Endelig! Spørs om Babel kan gjøre noe nyttig i dag da, men kan ikke bli verre enn Voronin. Edit: De fleste spillerne på Liverpool faller like lett som de på United. Betyr det at vi ikke kan si at spillerne deres faller lett? Endret 4. november 2009 av sagberg Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 DEN SKAL SITTE! 20 min igjen nå. Kan jeg ikke få et mål så jeg får litt pusterom? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jøsses hvilken sjanse!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Etter hva jeg kan lese så innrømte jeg vel nettopp dette i flere innlegg, jeg anbefaler å lese. Men Benayoun har elendig fysikk og prøver alltid så godt han kan å holde seg oppe, ser bare ut som han faller som en flue til tider. Forsovidt enig i resten, Kuyt overspilte litt tidligere denne kampen feks. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dommeren blåser jo ihjel kampen helt... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal vi få se aquilani mon tro? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Aqui for Kuyt. Må skje nå. *drømme videre...* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen i helvete for et møkkalag. Akk så surt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Agger er heldig han fortsatt er på banen. Det er fotball man driver med, ikke bryting. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 BABEL!!!! Satan for et skudd! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Babel takker for tilliten! For et mål!!!! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 BABBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLL I FU*** LOVE YOU! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva sier dere om Babel nå? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fytti helvete. Ryan Babel For en perle. Kanonkule. Dette unner jeg han så jævlig. Kanskje min yndlingsspiller i LFC, selv om det ikke skal mye til Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 herrejemini for et skudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå