Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Evra har filmet for united. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Evra detter mye lettere enn Torres. Kødder ikke. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Evra har filmet for united. Når? Det er uansett ikke viktig. Det viktigste er at Torres og Gerrard gjør det på regelmessig basis, akkurat som Ronaldo, Drogba osv. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herlig at når folk endelig har insett at Lucas spiller greit, så finner man en annen å hakke på. At Voronin blir den neste er jeg ikke overrasket over. Enig i at han burde sette sjansen, men sånt skjer, eaven med Torres. Han har hatt noen dårlige mottak også ja(det har feks Kuyt i nesten hver kamp), men jeg tror ikke det er helt håplåst. Ikke lett å spille seg i form på egenhand, når hele laget har spilt dårlig i en så lang periode. Vi kontrolerer bra, har flere målsjanser, nå må de bare settes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Liker ikke at dommeren tror han er på en tenniskamp. Fotball er fysisk, gidd å dømme på abs alt. Han liker ivertfall ikke Carra,denne dommer'n. Endret 4. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er ikke snakk om filming, men å falle lett. Altfor mange gjør det, inkludert gerrard og torres. Samt evra, nani mm..... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 La oss heller ha fokus på kampen, istedefor det pisspreiket der! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Evra detter mye lettere enn Torres. Kødder ikke. Carra faller lettere enn VDS. See what I did there? Btw, Voronin suger. Dere må kjøpe kvalitet i januar. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Voronin even med Torres guttorm? slutt å kødd a. Torres har hatt en sjanse som var 100 ganger vanskeligere å i det hele tatt sett på mål enn alene med keeper å skyte som en lilleputtspiller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Han har falt 1 gang lett denne kampen jotun, altså ikke noe værre en nani, valencia, evra, osv gjør iløpet av 1 kamp. Telte 3 situasjoner, så sluttet eg å se på kampen, så vet ikke om flere. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Liverpool har spilt bra , eneste er Voronin som man kan trekke endel ned på, han har gjort mye dumt , elendige inlegg og skudd fra den mannen. Nå får vi håpe vi får ballen i mål i 2 omgang! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Voronin even med Torres guttorm? slutt å kødd a. Torres har hatt en sjanse som var 100 ganger vanskeligere å i det hele tatt sett på mål enn alene med keeper å skyte som en lilleputtspiller. hehe, les setningen en gang til. Til og med Torres kan bomme sånn. Keane bommet på ballen ved åpent mål ørten ganger, gi mannen en sjanse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Voronin even med Torres guttorm? slutt å kødd a. Torres har hatt en sjanse som var 100 ganger vanskeligere å i det hele tatt sett på mål enn alene med keeper å skyte som en lilleputtspiller. hehe, les setningen en gang til. Til og med Torres kan bomme sånn. Keane bommet på ballen ved åpent mål ørten ganger, gi mannen en sjanse. Alle kan bomme på slike, men til gjengjeld så kan Torres skape en målsjanse ut av ingenting. Det kan ikke Voronin, og da er det dumt at han bommer på slike. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) I see Går fort unda her. edit: halvskadet eller ikke, Aquilani må inn, sesongen står på spill. Endret 4. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Han har falt 1 gang lett denne kampen jotun, altså ikke noe værre en nani, valencia, evra, osv gjør iløpet av 1 kamp. Nå er du ute og ror. Hverken Nani, Valencia eller Evra har tatt en Gerrard i United-drakten. Jeg ser for at Nani er typen som kunne gjort det, men kan ikke huske noen spesifikke episoder sånn på strak arm. Mener å huske at Nani skallet ned en fulham spiller eller noe i fjor(eller året før) og fikk vondt selv Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I see Går fort unda her. edit: halvskadet eller ikke, Aquilani må inn, sesongen står på spill. Enig. Desverre skjer det ikke før det er 5 min igjen... Skjønner ikke hvordan det går an å forsvare Voronin jeg, guttorm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vet ikke hvilke situasjon du snakker om, men det kan jo gjøre vondt å skalle ned andre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det er ikke snakk om filming, men å falle lett. Altfor mange gjør det, inkludert gerrard og torres. Samt evra, nani mm..... Nice try, hvor mange ganger legger Nani seg? Nani filmer nærmest aldri, Torres filmer i hver kamp. Jeg synes ikke Evra filmer noe spesielt heller, men følger ikke noe spesielt med på hvor lett han faller. EDIT: Haha, der kom den, ja. For det er den eneste situasjonen dere kan komme på, det var flaut av Nani, men minst like flaut av Fulham-spilleren som la seg (var det Pantsil?). Endret 4. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er da vitterlig ikke snakk om å filme wisbatov, men å falle litt for lett. Og flere på både united og liverpool har en tendens til å gjøre det. Nice try back at ya. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Døm selv, om dette ikke er filming så vet ikke jeg, skulle ha hatt oscar for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå