Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig at når folk endelig har insett at Lucas spiller greit, så finner man en annen å hakke på. At Voronin blir den neste er jeg ikke overrasket over. Enig i at han burde sette sjansen, men sånt skjer, eaven med Torres. Han har hatt noen dårlige mottak også ja(det har feks Kuyt i nesten hver kamp), men jeg tror ikke det er helt håplåst.

Ikke lett å spille seg i form på egenhand, når hele laget har spilt dårlig i en så lang periode.

Vi kontrolerer bra, har flere målsjanser, nå må de bare settes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liker ikke at dommeren tror han er på en tenniskamp.

Fotball er fysisk, gidd å dømme på abs alt. Han liker ivertfall ikke Carra,denne dommer'n.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Voronin even med Torres guttorm? slutt å kødd a. Torres har hatt en sjanse som var 100 ganger vanskeligere å i det hele tatt sett på mål enn alene med keeper å skyte som en lilleputtspiller.

hehe, les setningen en gang til. Til og med Torres kan bomme sånn. Keane bommet på ballen ved åpent mål ørten ganger, gi mannen en sjanse.

Lenke til kommentar
Voronin even med Torres guttorm? slutt å kødd a. Torres har hatt en sjanse som var 100 ganger vanskeligere å i det hele tatt sett på mål enn alene med keeper å skyte som en lilleputtspiller.

hehe, les setningen en gang til. Til og med Torres kan bomme sånn. Keane bommet på ballen ved åpent mål ørten ganger, gi mannen en sjanse.

Alle kan bomme på slike, men til gjengjeld så kan Torres skape en målsjanse ut av ingenting. Det kan ikke Voronin, og da er det dumt at han bommer på slike.

Lenke til kommentar
Han har falt 1 gang lett denne kampen jotun, altså ikke noe værre en nani, valencia, evra, osv gjør iløpet av 1 kamp.

Nå er du ute og ror. Hverken Nani, Valencia eller Evra har tatt en Gerrard i United-drakten. Jeg ser for at Nani er typen som kunne gjort det, men kan ikke huske noen spesifikke episoder sånn på strak arm.

Mener å huske at Nani skallet ned en fulham spiller eller noe i fjor(eller året før) og fikk vondt selv :hmm:

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om filming, men å falle lett. Altfor mange gjør det, inkludert gerrard og torres. Samt evra, nani mm.....

Nice try, hvor mange ganger legger Nani seg? Nani filmer nærmest aldri, Torres filmer i hver kamp. Jeg synes ikke Evra filmer noe spesielt heller, men følger ikke noe spesielt med på hvor lett han faller.

EDIT: Haha, der kom den, ja. For det er den eneste situasjonen dere kan komme på, det var flaut av Nani, men minst like flaut av Fulham-spilleren som la seg (var det Pantsil?).

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...