Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt? Laget har tapt de siste 6 av 7 kampene, ikke rart folk begynner å bli lei.

Spillere spiller elendige kamper ja, men litt oppsiktsvekkende at dere har tapt så mye i det siste.

Sant nok. Men alle som driver med eller følger idrett vet at det i perioder rett og slett ikke fungerer. Og det kan være en sum av mange ting.

Men alle normer og trender sier jo at man skal hugge løs på manageren når man er i en dårlig periode, så..

Jeg har fortsatt tro på at Rafa klarer å få skuta på rett kurs igjen, og håper det starter med seier idag. Men så skal man være realistiske og innse at det kan bli vanskelig med en haug spillere ute.

Lenke til kommentar

Han er ikke verdig benken til reservelaget engang. Stygg kar over hele linja. Er det en motspiller som gjør noe feil slår han ut med armene og klager og kjefter huden full til vedkommende. Kun Torres rettferdiggjør et oppgitt sukk og ut med henda til medspillere i Liverpool pdd.

Lenke til kommentar
Hvordan folk her inne har turt å klage på filmingen til Ronaldo er for meg en større og større gåte for hver kamp eg ser med Torres.

Den gutten faller LETT!

:ph34r:

-

1 omgang, har vært god fra vår side syntes jeg. Noe rusk i sangreps og forsvars leddet, men midtbanen spiller strålende! Lar ikke Kallstrøm eller Makoun komme forbi og det svekker mye av spillet til Lyon. Fortsetter vi slikt blir det garrantert mål. Trist at Vorinin klarer å misse slike sjangser år han fra før har spilt såpass dårlig.

YNWA!

EDIT: Syntes også det er latterlig gøy å høre utalelsene til Stokke. Lorris og Tolala :p

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar
Han har falt 1 gang lett denne kampen jotun, altså ikke noe værre en nani, valencia, evra, osv gjør iløpet av 1 kamp.

Nå er du ute og ror. Hverken Nani, Valencia eller Evra har tatt en Gerrard i United-drakten. Jeg ser for at Nani er typen som kunne gjort det, men kan ikke huske noen spesifikke episoder sånn på strak arm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...