Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Rafa om Aquilani)

- Vi får se hvordan han er på trening i kveld, og så får vi ta en avgjørelse sammen med den medisinske staben. Om det er mulig at han kan spille fra start i denne kampen? Hvorfor ikke.

Håper han starter.

Edit: Så på at Rafa sa på .no at vi har hatt hele 14 spillere ute samtidig på det meste. Ganske sjukt. Kan ikke huske at vi har hatt så mange spillere ute før.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Pff, han har da uttalt FLERE uttalige ganger nå at Aqui ikke kommer til å starte mot lyon, og at det er for tidlig for han. Han kommer nok inn skal du se mot slutten, typisk benitez bytte etter 85 kanskje :roll:

Han kommer vel inn for Torres etter 65 minutter på stillingen 1-1, for Rafa må spare Torres til Birmingham-kampen. :ermm:

Lenke til kommentar
Hjelpe meg da sytpeiser.

Med kniven på strupen så storspiller garantert Liverpool seg videre med cruiseseier mot Lyon i dag og fortsetter magisk i den siste kampen.

Believe you me!

Endret noen trykkleifer for deg her og der, Jotun :)

Lenke til kommentar

Er det kun jeg som syns at folk sutrer alt for mye over Benitez for tiden? Ting butter litt imot for tiden, men nå har han unngått slike perioder gjennom en Liverpool-karriere på nesten 5 år. Hadde nesten forventet en slik periode tidligere..

Spillere kan lett spille 15 elendige kamper gjennom en sesong, og ingen sutrer over det..

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Er det kun jeg som syns at folk sutrer alt for mye over Benitez for tiden? Ting butter litt imot for tiden, men nå har han unngått slike perioder gjennom en Liverpool-karriere på nesten 5 år. Hadde nesten forventet en slik periode tidligere..

Spillere kan lett spille 15 elendige kamper gjennom en sesong, og ingen sutrer over det..

Litt? Laget har tapt de siste 6 av 7 kampene, ikke rart folk begynner å bli lei.

Spillere spiller elendige kamper ja, men litt oppsiktsvekkende at dere har tapt så mye i det siste.

Lenke til kommentar

Dette ligger an til å bli en kjempespennende kamp. Håper samtlige av spillerne er klare for å blø for drakta og gi nytt håp med tanke på Champions League og fremtiden. Vi er NØDT til å vinne denne kampen, noe jeg tror vi greier! Vi har hatt kniven godt innpå strupen før, og klart oss. Jeg sier ikke at vi er garantert å klare dette, men det passer oss godt at kampen går i Frankrike.

Dette kommer til å bli ulidelig spennende, kjenner at det nærmer seg kampstart nå. Lykke til i kveld alle sammen.

YOU WILL NEVER WALK ALONE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...