Jotun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hjelpe meg da sytpeiser. Med kniven på strupen så roter garantert Liverpool seg videre med cruiseseier mot Lyon i dag og flaks i den siste kampen. Believe you me! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Edit2: Digg å stå opp for tida å lese på .no altså. Lokalavisen melder at dansken måtte stå oppreist under mesteparten av gårsdagens flytur grunnet ryggsmertene. Han skal jo ikke sitte i forsvaret? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvem er ute for Lyon da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) (Rafa om Aquilani) - Vi får se hvordan han er på trening i kveld, og så får vi ta en avgjørelse sammen med den medisinske staben. Om det er mulig at han kan spille fra start i denne kampen? Hvorfor ikke. Håper han starter. Edit: Så på at Rafa sa på .no at vi har hatt hele 14 spillere ute samtidig på det meste. Ganske sjukt. Kan ikke huske at vi har hatt så mange spillere ute før. Endret 4. november 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvem er ute for Lyon da? Franskmennene må klare seg uten Boumsong, Bodmer og Anderson. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Aiit takk Smågal. Er nok ikke så ille. Tror det blir en fantastisk kamp i kveld, gleder meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pff, han har da uttalt FLERE uttalige ganger nå at Aqui ikke kommer til å starte mot lyon, og at det er for tidlig for han. Han kommer nok inn skal du se mot slutten, typisk benitez bytte etter 85 kanskje Han kommer vel inn for Torres etter 65 minutter på stillingen 1-1, for Rafa må spare Torres til Birmingham-kampen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lykke til med kveldens kamp! Håper på seier, jeg også.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hjelpe meg da sytpeiser. Med kniven på strupen så storspiller garantert Liverpool seg videre med cruiseseier mot Lyon i dag og fortsetter magisk i den siste kampen. Believe you me! Endret noen trykkleifer for deg her og der, Jotun Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Begynt å lade opp til kampen nå - i dag forventer jeg spillere som vil vinne og spiller med hjertet utenpå drakta uansett! Satser på at Rafa er klar på det samme... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I dag er det bare å setta spenna på Lyon. Ganske god odds. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det blir gratis penger!!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Venter spent på laget nå, håper hvertfall Agger og Torres blir klarert... Endret 4. november 2009 av Termo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Venter spent på laget nå, håper hvertfall Agger og Torres blir klarert... +1 Altfor lenge å vente. Kikka litt på Barca, men var ikke noe spesielt å glimte der egentlig. Titter litt på sesong reviewen fra i fjor. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Er det kun jeg som syns at folk sutrer alt for mye over Benitez for tiden? Ting butter litt imot for tiden, men nå har han unngått slike perioder gjennom en Liverpool-karriere på nesten 5 år. Hadde nesten forventet en slik periode tidligere.. Spillere kan lett spille 15 elendige kamper gjennom en sesong, og ingen sutrer over det.. Endret 4. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det kun jeg som syns at folk sutrer alt for mye over Benitez for tiden? Ting butter litt imot for tiden, men nå har han unngått slike perioder gjennom en Liverpool-karriere på nesten 5 år. Hadde nesten forventet en slik periode tidligere.. Spillere kan lett spille 15 elendige kamper gjennom en sesong, og ingen sutrer over det.. Litt? Laget har tapt de siste 6 av 7 kampene, ikke rart folk begynner å bli lei. Spillere spiller elendige kamper ja, men litt oppsiktsvekkende at dere har tapt så mye i det siste. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Liverpool: Reina, Carragher, Agger, Kyrgiakos, Insua, Kuyt, Lucas, Mascherano, Benayoun, Voronin, Torres. Subs: Cavalieri, Aquilani, Babel, Ngog, Spearing, Darby, Ayala. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dette ligger an til å bli en kjempespennende kamp. Håper samtlige av spillerne er klare for å blø for drakta og gi nytt håp med tanke på Champions League og fremtiden. Vi er NØDT til å vinne denne kampen, noe jeg tror vi greier! Vi har hatt kniven godt innpå strupen før, og klart oss. Jeg sier ikke at vi er garantert å klare dette, men det passer oss godt at kampen går i Frankrike. Dette kommer til å bli ulidelig spennende, kjenner at det nærmer seg kampstart nå. Lykke til i kveld alle sammen. YOU WILL NEVER WALK ALONE! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Voronin? I kveld? Dette kan bli gøy. Håper på en fantastisk kamp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke verdens sterkeste benk, om dere sliter med å score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå