Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når United spiller borte mot de nevnte lagene er du vel ikke helt fornøyd med uavgjort? Jeg forventer (les: forventet) i alle fall seier mot slike lag uansett.

Håper så klart på seier, men man kan ikke vinne alle kampene heller (man kan vel det, men det skjer sjeldent). Er f.eks. mer bittert å spille uavgjort mot Sunderland hjemme, enn mot Spurs borte.

Lenke til kommentar
Men når United spiller borte mot de nevnte lagene er du vel ikke helt fornøyd med uavgjort? Jeg forventer (les: forventet) i alle fall seier mot slike lag uansett.

Håper så klart på seier, men man kan ikke vinne alle kampene heller (man kan vel det, men det skjer sjeldent). Er f.eks. mer bittert å spille uavgjort mot Sunderland hjemme, enn mot Spurs borte.

Såklart, såklart, men borte mot Spurs er fortsatt en kamp jeg forventer at Liverpool skal vinne, og jeg føler ikke at det er å forlange for mye av verdens beste fotballklubb ;)

Lenke til kommentar

Såklart, såklart, men borte mot Spurs er fortsatt en kamp jeg forventer at Liverpool skal vinne, og jeg føler ikke at det er å forlange for mye av verdens beste fotballklubb ;)

Verdens beste klubb taper ikke 50 % av kampene i PL. Verdens beste klubb taper ikke 6 av sine 7 siste kamper.

Lenke til kommentar

Hadde allikevel ikke tenkt at det var noe så alvorlig. Bare en dag til kamp nå! Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs, og håper Torres kan spille hele kampen, selv om linken jeg posta kanskje sier at han ikke kan det. Hvor lenge omtrent er det til Gerrard er tilbake?

Lenke til kommentar

Er vel omtrent en måned (hvis vi ser bort fra de 20. min mot Lyon) siden Gerrard har spilt nå.

Vi må vinne i morgen hvis vi skal henge med i CL-gruppen, og sånn sett er det en skjebnekamp. Håper for all del vi klarer å reise oss. Må tygge litt på laget, men med tanke på alle skader og sykdom er jeg spent på å se hva vi stiller med. Hvis vi stiller med følgende bak kommer jeg til å være nervøs:

----Reina----

Carragher-Kyrgiakos-Ayala-Insua

Lenke til kommentar

Både Skrtel og Kelly skal være aktuelle for troppen.

Har aldri vært mer sikker på seier jeg. Vi vet ALLE at det er i slike situasjoner Liverpool biter så jævlig fra seg, husker vi i 05? Når vi vant, husker vi gruppespillet? Etter hva jeg kan memorere måtte vi vinne de siste 3 kampene vi hadde der for ikke å ryke.

Håper det blir tatt en grundig vurdering av Torres, følerhan kan gå på en kjempesmell nå snart.

Lenke til kommentar

Troppen:

Reina, Cavalieri, Carragher, Ayala, Darby, Insua, Agger, Kyrgiakos, Kuyt, Lucas, Benayoun, Aquilani, Babel, Mascherano, Spearing, Plessis, N'Gog, Voronin, Torres

Reina

Carragher-Agger-Kyrgiakos(..)-Insua

Masche-Lucas

Kuyt-Aquilani/Benayoun-Babel/Benayoun

Torres/Ngog

Lenke til kommentar
Må si jeg savner Stevie i godt gammelt slag nå, slik som han spilte i fjor. Gleder meg til han er tilbake, og håper han kommer til å ta skikkelig ansvar og løfte laget som den kapteinen han er :)

Syns det manglet en del i fjor også jeg, til tross for at han scoret en del mål? Spesielt i de kampene vi sleit med å lage mål, enkelt kamper var han jo nesten usynlig.

Dog Agreed at vi trenger han og de andre tilbake så fort som mulig.

Bedre tropp en forventet gitt.

Jeg leste tidligere at vi hadde fått disp for å ta med Ayala og Darby pga av den prikære skadesituasjonen.

For all del, Babel på venstre om Aquilani skal spille.

Edit:Not!

Bønna mener jeg, my mind and hands do not cooperate.

Its a hell when i drive my car :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Både Skrtel og Kelly skal være aktuelle for troppen.

Har aldri vært mer sikker på seier jeg. Vi vet ALLE at det er i slike situasjoner Liverpool biter så jævlig fra seg, husker vi i 05? Når vi vant, husker vi gruppespillet? Etter hva jeg kan memorere måtte vi vinne de siste 3 kampene vi hadde der for ikke å ryke.

Håper det blir tatt en grundig vurdering av Torres, følerhan kan gå på en kjempesmell nå snart.

Sier bare 07/08, 4-0 mot Marsielle borte. Torres med en vanvittig scoring.

Har likevel en forferdelig følelse foran denne kampen. Skal sies at jeg hadde det mot Stoke og United også, og der gikk det jo bra. :)

Lenke til kommentar

Spennende tropp. Mange unggutter! Husker dere sist vi vant CL? Vi -måtte- vinne med to mål mot Olympiakos for å gå videre. Pongolle, Mellor og Gerrard puttet. Unggutter som ønsker å bevise noe i kritiske kamper kan fort bli morsomt! (Til og med Gerrard var relativt ung på den tiden :p) Håper å se Spearing i aksjon, har veldig sansen for den fyren.

Rafa har en egen evne til å trekke det lengste strået når han har kniven på strupen, og jeg tror han gjør det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...