Schweigaard Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Utifra verdien på troppen er det derimot ingen tvil om at vi overpresterte. Hvis dere klikker inn på den andre linken jeg posta står det faktisk at vi har den femte-dyreste troppen i PL. Og på lønninger ligger vi også på femteplass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Men når United spiller borte mot de nevnte lagene er du vel ikke helt fornøyd med uavgjort? Jeg forventer (les: forventet) i alle fall seier mot slike lag uansett. Håper så klart på seier, men man kan ikke vinne alle kampene heller (man kan vel det, men det skjer sjeldent). Er f.eks. mer bittert å spille uavgjort mot Sunderland hjemme, enn mot Spurs borte. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Men når United spiller borte mot de nevnte lagene er du vel ikke helt fornøyd med uavgjort? Jeg forventer (les: forventet) i alle fall seier mot slike lag uansett. Håper så klart på seier, men man kan ikke vinne alle kampene heller (man kan vel det, men det skjer sjeldent). Er f.eks. mer bittert å spille uavgjort mot Sunderland hjemme, enn mot Spurs borte. Såklart, såklart, men borte mot Spurs er fortsatt en kamp jeg forventer at Liverpool skal vinne, og jeg føler ikke at det er å forlange for mye av verdens beste fotballklubb Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Men når United spiller borte mot de nevnte lagene er du vel ikke helt fornøyd med uavgjort? Jeg forventer (les: forventet) i alle fall seier mot slike lag uansett. Håper så klart på seier, men man kan ikke vinne alle kampene heller (man kan vel det, men det skjer sjeldent). Er f.eks. mer bittert å spille uavgjort mot Sunderland hjemme, enn mot Spurs borte. Såklart, såklart, men borte mot Spurs er fortsatt en kamp jeg forventer at Liverpool skal vinne, og jeg føler ikke at det er å forlange for mye av verdens beste fotballklubb Verdens beste klubb taper ikke 50 % av kampene i PL. Verdens beste klubb taper ikke 6 av sine 7 siste kamper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hvor er Points når man trenger ham mest? Endret 2. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvor er humoren når man trenger den som mest ? Enda mer dårlige nyheter tikker inn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Humor hos Utd supportere? du forventer for mye. "Dersom han brukes for mye...." Denne operasjonen blir nok ikke noe virkelighet, det er tross alt Benitez som styrer bruket av han. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hadde allikevel ikke tenkt at det var noe så alvorlig. Bare en dag til kamp nå! Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs, og håper Torres kan spille hele kampen, selv om linken jeg posta kanskje sier at han ikke kan det. Hvor lenge omtrent er det til Gerrard er tilbake? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har ennå ikke uttalt noe om Gerrard såvidt jeg vet, bare at han er "helt uaktuell" til Lyon kampen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Må si jeg savner Stevie i godt gammelt slag nå, slik som han spilte i fjor. Gleder meg til han er tilbake, og håper han kommer til å ta skikkelig ansvar og løfte laget som den kapteinen han er Endret 3. november 2009 av Termo Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Føler det er en evighet siden han har spilt for Liverpool nå. Liverpool trenger kapteinen som kan skape alt ut av ingenting i slike perioder som denne vi er i nå. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er vel omtrent en måned (hvis vi ser bort fra de 20. min mot Lyon) siden Gerrard har spilt nå. Vi må vinne i morgen hvis vi skal henge med i CL-gruppen, og sånn sett er det en skjebnekamp. Håper for all del vi klarer å reise oss. Må tygge litt på laget, men med tanke på alle skader og sykdom er jeg spent på å se hva vi stiller med. Hvis vi stiller med følgende bak kommer jeg til å være nervøs: ----Reina---- Carragher-Kyrgiakos-Ayala-Insua Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tror jeg aldri har vært mer sikker på tap enn nettopp i morgen. Tipper vi stiller med den backfirern Termo viser til og det sier jo sitt. Og Torres må kanskje ta en operasjon pga brokk. Herregud. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Både Skrtel og Kelly skal være aktuelle for troppen. Har aldri vært mer sikker på seier jeg. Vi vet ALLE at det er i slike situasjoner Liverpool biter så jævlig fra seg, husker vi i 05? Når vi vant, husker vi gruppespillet? Etter hva jeg kan memorere måtte vi vinne de siste 3 kampene vi hadde der for ikke å ryke. Håper det blir tatt en grundig vurdering av Torres, følerhan kan gå på en kjempesmell nå snart. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har samme tro som Smågal her. Liverpool spiller ofte bedre jo større press og/eller motstand, noe de beviste mot United. Må ikke Liverpool vinne resten for å gå videre nå også da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Troppen: Reina, Cavalieri, Carragher, Ayala, Darby, Insua, Agger, Kyrgiakos, Kuyt, Lucas, Benayoun, Aquilani, Babel, Mascherano, Spearing, Plessis, N'Gog, Voronin, Torres Reina Carragher-Agger-Kyrgiakos(..)-Insua Masche-Lucas Kuyt-Aquilani/Benayoun-Babel/Benayoun Torres/Ngog Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Må si jeg savner Stevie i godt gammelt slag nå, slik som han spilte i fjor. Gleder meg til han er tilbake, og håper han kommer til å ta skikkelig ansvar og løfte laget som den kapteinen han er Syns det manglet en del i fjor også jeg, til tross for at han scoret en del mål? Spesielt i de kampene vi sleit med å lage mål, enkelt kamper var han jo nesten usynlig. Dog Agreed at vi trenger han og de andre tilbake så fort som mulig. Bedre tropp en forventet gitt. Jeg leste tidligere at vi hadde fått disp for å ta med Ayala og Darby pga av den prikære skadesituasjonen. For all del, Babel på venstre om Aquilani skal spille. Edit:Not! Bønna mener jeg, my mind and hands do not cooperate. Its a hell when i drive my car Endret 3. november 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Både Skrtel og Kelly skal være aktuelle for troppen. Har aldri vært mer sikker på seier jeg. Vi vet ALLE at det er i slike situasjoner Liverpool biter så jævlig fra seg, husker vi i 05? Når vi vant, husker vi gruppespillet? Etter hva jeg kan memorere måtte vi vinne de siste 3 kampene vi hadde der for ikke å ryke. Håper det blir tatt en grundig vurdering av Torres, følerhan kan gå på en kjempesmell nå snart. Sier bare 07/08, 4-0 mot Marsielle borte. Torres med en vanvittig scoring. Har likevel en forferdelig følelse foran denne kampen. Skal sies at jeg hadde det mot Stoke og United også, og der gikk det jo bra. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Spennende tropp. Mange unggutter! Husker dere sist vi vant CL? Vi -måtte- vinne med to mål mot Olympiakos for å gå videre. Pongolle, Mellor og Gerrard puttet. Unggutter som ønsker å bevise noe i kritiske kamper kan fort bli morsomt! (Til og med Gerrard var relativt ung på den tiden ) Håper å se Spearing i aksjon, har veldig sansen for den fyren. Rafa har en egen evne til å trekke det lengste strået når han har kniven på strupen, og jeg tror han gjør det igjen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bedre å kjøre en 4-4-2 Så slipper vi Lucas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå