Jørgen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du skal være forsiktig med å legge slike statistikker til grunn når det gjelder Lucas. I fjor, når veldig mange på Arsenal-forum klagde på Denilson, kom de få forsvarerne hans med akkurat de statistikkene, taklinger og pasningssikkerhet. Men hvis du ser på pasningene til Lucas, går de veldig ofte på tvers eller bakover. Da er det så godt som umulig å slå feilpasninger. Lucas er en unyttig spillertype, en defensiv midtbanespiller uten spesielt stor arbeidskapasitet eller god pasningsfot. Selv om jeg må si at Lucas har vært positiv i det siste, og var blant de beste på banen mot United. Lucas har stort potensiale, de som har fulgt utviklingen hans vet at han har stagnert i Liverpool. Babel har også stagnert i Liverpool og flere Ajax-supportere jeg har diskutert med mener at det stort sett skyldes at Babel brukes feil. Pennant var ute for en tid tilbake og uttalte seg om Benitez. Han sa noe slikt som "Det gir ingen mening at spillere som er utrolige gode for middelmådige klubber, skal komme til Liverpool og bli dårlige spillere". Han sa blant annet at Benitez setter store restriksjoner på spillerene sine ved at de ikke får utfolde seg kreativt, men må følge instruksjoner til punkt og prikke. Benitez må ta kritikken for at stort sett ingen unge spillere lykkes under han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Haha shit, fra den statistikk siden; Scholes hadde 40 pasninger mot dere på Anfield, 39 sucessful. Hot damn. Endret 1. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Han er vel ikke så ung lengre men Glen Johnson har da vert bra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Glen Johnson var så og si ferdigutviklet før han ble kjøpt av Liverpool. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Daniel Agger da? Xabi Alonso var ikke så gammel når han kom til Liverpool Endret 1. november 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Daniel Agger da? Xabi Alonso var ikke så gammel når han kom til Liverpool Hva med han? Daniel Agger har jo hatt et skademareritt, å var vel heller ikke kjøpt av Benitez. Forøvrig ganske sykt å se hva Benitez har kjøpt i sin tid. Xabi Alonso (Real Sociedad, £10.5m); Luis Garcia (Barcelona, £6m); Josemi (Malaga, £2m); Antonio Nunez (Real Madrid, free). Peter Crouch (Southampton, £7m); Fernando Morientes (Real Madrid, £6.3m); Jose Manuel Reina (Villarreal, £6m); Mohamed Sissoko (Valencia, £5.6m); Mark Gonzalez (Albacete, £3.5m); Scott Carson (Leeds United, £750,000),Dirk Kuyt (Feyenoord, £9m); Jermaine Pennant (Birmingham City, £6.7m); Craig Bellamy (Blackburn Rovers, £6m); Daniel Agger (Brondby, £5.8m); Gabriel Paletta (Banfield, £2m); Fabio Aurelio (Valencia, free); Nabil El Zhar (St Etienne, free); Robbie Fowler (Manchester City, free); Jan Kromkamp (Villarreal, free);Fernando Torres (Atletico Madrid, £20.2m); Javier Mascherano (West Ham United, £18.6m); Ryan Babel (Ajax, £11.5m); Lucas Leiva (Gremio, £6m); Yossi Benayoun (West Ham United, £5m); Alvaro Arbeloa (Deportivo La Coruna, £2.6m); S Leto (Lanus, £1.85m); Mikel San Jose (Athletic Bilbao, £270,000); Krisztian Nemeth (MTK, £100,000); Dani Pacheco (Barcelona, £100,000); Alexander Kacaniklic (Helsingborgs, £75,000); Andriy Voronin (Bayer Leverkusen, free); Emiliano Insua (Boca Juniors, £1.3m); Charles Itandje (Lens, free); Damien Plessis (Lyons, free);Robbie Keane (Tottenham Hotspur, £20.3m); Albert Riera (Espanyol, £8m); Andrea Dossena (Udinese, £7m); Martin Skrtel (Zenit St Petersburg, £6.5m); Diego Cavalieri (Palmeiras, £3.5m); Å nå tok jeg ikke med de mer obskure navnene som han uansett ikke har betalt store summer for. Degen er i den lista. Morsomt å se hvor mange av dem som faktisk er på laget nå, å hvem som aldri egentlig gjorde noe nytte for seg. Det er egentlig ganske sykt mange spillere inn. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 90% av de passningene Lucas gjør er 5m støttepassninger til Macherano og tilbake, eller tilbakespill til keeper. Ikke rart de 2 ligger høyt oppe. Men hvis du ser på pasningene til Lucas, går de veldig ofte på tvers eller bakover. Da er det så godt som umulig å slå feilpasninger. Kritikken mot Lucas har jo ikke vært helt ubegrunnet. Alle spillere har dårlige kamper, men Lucas har hatt noen helt forferdelige kamper som har vært langt under gjennomsnittet. Men vi bør ikke legge fortida til grunn for hvordan han spiller nå. De siste kampene har han faktisk vært veldig god, men han har fortsatt mye å gå på når det gjelder avslutninger. Men dette kommer, sikker på at han kommer til å score for oss igjen snart. I kampen mot Fulham var han vår desidert beste spiller, det kan nesten ikke diskuteres en gang. Der beviste han virkelig at han kan mer enn det de quotete innleggene hevder. Han spilte sjelden bakover, han var god til å holde på ballen og hadde mange kreative pasninger som han lyktes med. De som tviler bør se kampen igjen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Daniel Agger da? Xabi Alonso var ikke så gammel når han kom til Liverpool Hva med han? Daniel Agger har jo hatt et skademareritt, å var vel heller ikke kjøpt av Benitez. Forøvrig ganske sykt å se hva Benitez har kjøpt i sin tid. ; Daniel Agger (Brondby, £5.8m); Enten har han vel kjøpt Agger - eller så har han ikke gjort det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Daniel Agger da? Xabi Alonso var ikke så gammel når han kom til Liverpool Hva med han? Daniel Agger har jo hatt et skademareritt, å var vel heller ikke kjøpt av Benitez. Forøvrig ganske sykt å se hva Benitez har kjøpt i sin tid. ; Daniel Agger (Brondby, £5.8m); Enten har han vel kjøpt Agger - eller så har han ikke gjort det. Vet ikke hvorfor jeg lot det stå, skulle jo sjekke opp det med Agger da jeg fant listen over transfers. Så ble jeg fokusert på det, dermed ble det stående Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette argumentet har eg hørt mange ganger. Og eg forstår lite av det. Den troppen Benitez vant CL med var i stor del den han overtok. Siden har det gått nedenom og hjem, bortsett fra i fjor. Så at Benitez har bygd opp troppen vil eg si er tull. Han har vel mer bygd den ned. Bygd den ned? Da vi var nær ved å vinne ligaen i fjor? Jeg syns dette innlegget faller på sin egen urimelighet Jotun. Keane var faktisk ikke et dårlig kjøp, så det var ikke rart at Benitez ikke stod bak det. Vet du elsker å hate Benitez, men du fremstiller det mer som at han aldri har gjort et fornuftig kjøp, det syns jeg blir feil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Alonso, Torres og Reina er vel de eneste som har funket fantastisk. Mascherano var en god investering det og. Johnson kan bli/ser ut som et godt kjøp. Ellers er det jo ikke så mange, og når man ser på hvor mye han har kjøpt er det ganske skremmende at det ble så lite suksess av de til sammen. Og Alonso har jo dratt og, så da ble det en mindre som var med videre nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette argumentet har eg hørt mange ganger. Og eg forstår lite av det. Den troppen Benitez vant CL med var i stor del den han overtok. Siden har det gått nedenom og hjem, bortsett fra i fjor. Så at Benitez har bygd opp troppen vil eg si er tull. Han har vel mer bygd den ned. Bygd den ned? Da vi var nær ved å vinne ligaen i fjor? Jeg syns dette innlegget faller på sin egen urimelighet Jotun. Dere hadde knapt skader, dere presterte max. Hadde mye 50/50 som falt deres vei. Å dere var ikke nær ved, det var avgjort i praksis lenge før slutt. Dere var nærmere det året vi havnet på tredje bak dere. Kvaliteten tvers gjennom i Liverpool ikke noe høyere nå enn den var når dere vant CL. Jeg er tilbøylig til å si at den er tynnere, men med mer kvalitet enkelte steder. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Vet du elsker å forsvare Benitez guttorm, og for all del, som jeg har sagt flere ganger tidligere; han skal ha kreditt for alt det gode han har gjort for klubben – noe som er en ganske imponerende liste. Men man kommer likevel ikke i fra det fakta at han har gjort veldig mye rart også, og det ser ut til å skje stadig hyppigere og hyppigere. Det ser rett og slett ut som om han har mistet grepet, og ikke aner hvordan han skal ro seg i land igjen. Kritikken for at han byttet ut Torres mot Fulham er bare én ting (og kan muligens ha vært ubrettiget), men husk at han i samme kamp også byttet ut Benayoun og Kuyt som virker helt uforståelig, særlig med tanke på at kløna Voronin fikk fullføre. Jeg respekterer deg for å ha så stor tillit til Benitez, men jeg står dessverre fast på at han ikke er rett man for oss lenger. Kvaliteten tvers gjennom i Liverpool ikke noe høyere nå enn den var når dere vant CL. Jeg er tilbøylig til å si at den er tynnere, men med mer kvalitet enkelte steder. Er ikke bestandig jeg er enig med United-supporternes vurderinger av Liverpool, men på dette punktet mener jeg dessverre du treffer spikeren på hodet. Endret 2. november 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Cl fnalen 05. Dudek Finnan-Carra-Hyypia-Traore Garcia-Alonso-Gerrard-Riise-Kewell Baros Benk. Carson,Hamann,josemi,nunez,biscan,smicer,cisse. Dagens Reina Johnson-Carra-Agger-insua Mascherano-Aquilani Kuyt-Gerrard-Benayoun Torres Benk: Cavalieri, Skrtel, Aurelio, Riera, Babel, Ngog, Lucas, Dossena/Voronin/Kyrgiakos... Cavalieri vs Carson > Uavgjort? Hamann vs Lucas > Good 'ol Hamann Hverken Josemi,nunez,biscan,smicer eller cisse "tar"/overgår/er bedre en noen av de på dagens benk. Så dagens benk>05 benken. For å briefe fort igjennom lagene også da. Reina>dudek Johnson>Finnan Carra Hyypia vs Agger= Eeeeek, må si Hyypia. Insua>Traore Garcia vs Kuyt> Garcia er en personlig favoritt som hadde sine øyeblikk, men jevnt over er nok kuyt en bedre spiller å ha. Benayoun>Kewell, Kewell var litt som Garcia, hadde sine øyeblikk, men altfor ofte skada bla. Torres>Baros Alonso>Aquliani Kudos til meg selv for et rotete innlegg, men jeg drev med litt andre ting også imens innlegget vart skrevet ned. Uansett tror jeg poenget kom greit frem, dagens stall overgår selvfølgelig lett stallen i 05. Eller? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hyypia vs Agger= Eeeeek, må si Hyypia. Hehe.. *kremt* Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette argumentet har eg hørt mange ganger. Og eg forstår lite av det. Den troppen Benitez vant CL med var i stor del den han overtok. Siden har det gått nedenom og hjem, bortsett fra i fjor. Så at Benitez har bygd opp troppen vil eg si er tull. Han har vel mer bygd den ned. Bygd den ned? Da vi var nær ved å vinne ligaen i fjor? Jeg syns dette innlegget faller på sin egen urimelighet Jotun. Skriver da "bortsett fra i fjor". Må lese guttorm Hele poenget med innlegget var å sette det litt på spissen det faktum at: Benitez har hatt mange år, og han har ikke oppnådd noenting. Han vant CL med en annen sitt lag, og siden har han ikke vunnet noenting. Du klager på at folk henger seg opp i små detaljer i dine innlegg, da må du ikke gjøre det selv heller Innlegget kom som svar på ditt motsvar på at Benitez har oppnådd mer enn Ferguson gjorde de første årene, da det kom et svar fra deg at: "men Benitez har jo byttet ut hele laget" og eg mener at "det kan da ikke være positivt for Benitez at han har byttet ut hele laget når han ikke har vunnet en dritt siden han gjorde det..." Nå tog du an? Og som smågal sier: Rotete innlegg! Orket ikke quote alt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg synes kampen deres mot Fulham gir et godt eksempel på sesongen deres i år, versus sesongen i fjor. I fjor fikk dere hvor mange spillere utvist pga. taklinger ala den som Degen hadde? 5-6? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nja, synes en god del av de som fikk rødt mot oss var helt klare. Barton, Cahill, Vidic etc. Eneste som var for strengt var vel Lampard sin på Alonso. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Tenker vel på de 7-8 røde folk fikk mot Alonso, hvor det var bare 1 etter min hukommelse som var feil idømt (Lampard). Så vi fikk ikke akkurat 5-6 billige røde mot oss i fjor. Edit: Jefe was here edit 2: Anyhow.. Taper vi mot Lyon onsdag er CL tapt, og ca £15m tapt. Da henger jeg meg. Vi har 12 tvilsomme spillere til kampen, tipper 2-3 kan rekke den. Lurer fælt på hvordan det skal gå, kniven på strupen, halvveis igjennom strupen kan man vel si. Endret 2. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gleder meg ekstremt til kampen mot Lyon. Samtidig er det skummelt med tanke på konsekvensene ved tap. Håper Torres kan spille hele kampen i alle fall, det har vist seg å være avgjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå