Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Kyrgiakos: Billig backup. Trengtes.

Riera: Grei benkesliter vel?

Lucas: Kvalitet. Blir bedre og bedre. Masse potensial.

Dossena: Teit kjøp.

Keane: Sies at Rick Parry var hjernen bak dette kjøpet. Tviler ikke da Benitez så vidt ga han sjansen.

EDIT: Get a clue.

Endret av Sir Zu Zwat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Keane var faktisk ikke et dårlig kjøp, så det var ikke rart at Benitez ikke stod bak det. Her fikk man en herlig spiss som til og med var Liverpool-supporter, men valgte å ikke gi han sjansen å la han spille seg i form. Kjøpene til Benitez har ikke vært sjakktrekk, man kan få bedre spillere til samme sum. De eneste kjøpene jeg virkelig kan gi Benitez ros for er Torres og Alonso. Glen Johnson er en fabelaktig offensiv back, men var det verdt å bruke 17M£ på han? Neppe. Dere kunne ha fått Barry før City hvis dere hadde lagt inn bud fremfor å vente og så kjøpe en skadet midtbanespiller til å erstatte deres aller beste pasningsspiller.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Kyrgiakos: Billig backup. Trengtes.

Riera: Grei benkesliter vel?

Lucas: Kvalitet. Blir bedre og bedre. Masse potensial.

Dossena: Teit kjøp.

Keane: Sies at Rick Parry var hjernen bak dette kjøpet. Tviler ikke da Benitez så vidt ga han sjansen.

EDIT: Get a clue.

Er det en grei benkesliter vi trenger? Lucas har vert rævva de siste kampene spør du meg. Ikke glem Degen når det er snakk om kjøp en kan stille spørsmålstegn ved.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Degen ble ikke kjøpt. Han kom gratis.

ser ingen grunn til å sette spørsmålstegn til han heller. Ikke ne dårlig spiller,men desverre mye(merk: MYE) skadet.

Det er ikke Rafa's eller Degen sin feil.

Ikke Lucas største fan, men å kalle han kvalitet blir for drøyt.

At han en dag kan bli det derimot, kna hende(men tviler)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Nå var vel troppen Rafa tok over langt bedre enn den SAF tok over, så det blir en dårlig sammenligning.

Vell mulig det stemmer, men det var ikke "hans" tropp, og det er fint lite igjenn av den. Og det har det vert ganske lenge.

Dette argumentet har eg hørt mange ganger. Og eg forstår lite av det. Den troppen Benitez vant CL med var i stor del den han overtok. Siden har det gått nedenom og hjem, bortsett fra i fjor. Så at Benitez har bygd opp troppen vil eg si er tull. Han har vel mer bygd den ned.

Lenke til kommentar
Lucas har vert rævva de siste kampene spør du meg.

Wtf? Han var konge mot United, og har egentlig kommet seg de siste kampene. Ligner litt mer på seg selv da han først kom til Liverpool (da imponerte han veldig). Så skjønner ikke hvor du tar det i fra.

Lenke til kommentar
Lucas har vert rævva de siste kampene spør du meg.

Wtf? Han var konge mot United, og har egentlig kommet seg de siste kampene. Ligner litt mer på seg selv da han først kom til Liverpool (da imponerte han veldig). Så skjønner ikke hvor du tar det i fra.

Jeg mener han gjør mange merkelige valg og ofte kanskje litt vanskelig for seg selv. Egentlig ganske merkelig at vi kan ha sett det så forskjellig, for jeg mener han gjorde utrolig mye dårlig mot United. Var spesielt en gang der han hindret en målsjangs med en elendig pasning. Eller skjedde dette kanskje to ganger? Mulig han hadde gode perioder, men langt ifra det vi bør forlange av en klubb som bør hevde seg helt i toppen i PL. Mot Fulham synest jeg han falt igjenom og var vanskelig å se noe til.

PS: Er ikke noe Lucas-hat, men synest ikke han har prestert veldig bra de siste kampene. Å sammenligne ham med Mascherano blir vel litt feil i og med at Masche har slitt litt med å finne fjordårsformen. Men Masche jobber fortsatt som en helt.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Jeg synes Lucas har langt ifra imponert. Vi snakker om en midtbanespiller i et av topplagene i PL. Gleder meg til han blir degradert til reservelaget. Han har fått får mange sjangser, og ikke vist noe bra.

Han er et par og tjue år, og har måttet prøve å fylle store deler av tomrommet etter Alonso. Ja, han er ikke god nok (atm) som førstevalg på midtbanen og har fått slite litt siden han spiller ved siden av Masche som er der for å ta defensive oppgaver, akkurat slik han er vant til å gjøre. Det er det jævlig vanskelig for han å komme inn der og styre mye av det offensive spillet vårt på egen hånd. Slik Alonso gjorde. Helt utrolig at du synes at han ikke har vist noe bra i det hele tatt. Mot United var han brilliant, mot Fulham var han i hvertfall ikke dårligere enn noen andre, og kampene mot Stoke og Burnley gjorde seg ikke bort på noen som helst måte. Det er en grunn til at han ikke spiller på reservelaget, Pirja. Enkelt og greit fordi han viste så stor fremgang da han spilte der at han ble tatt inn i førstelagstroppen.

Suka: Masche var i skyggen av Alonso i hele fjor, og imponerte ikke akkurat, selv om han hadde gode enkelt kamper. 07/08 sesongen var han epic, mye pga Alonso gikk skadet, så han fikk sjansen veldig ofte. Og tok den.

Lenke til kommentar
Å sammenligne ham med Mascherano blir vel litt feil i og med at Masche har slitt litt med å finne fjordårsformen. Men Masche jobber fortsatt som en helt.

Med den tankegangen blir det feil å sammenligne f.eks. Ronaldinho og Ronaldo, for førstnevnte har slitt med å finne formen de siste sesongene. På den måten blir det feil å sammenligne noen som helst...

Lenke til kommentar
Å sammenligne ham med Mascherano blir vel litt feil i og med at Masche har slitt litt med å finne fjordårsformen. Men Masche jobber fortsatt som en helt.

Med den tankegangen blir det feil å sammenligne f.eks. Ronaldinho og Ronaldo, for førstnevnte har slitt med å finne formen de siste sesongene. På den måten blir det feil å sammenligne noen som helst...

Tror ikke du skjønte helt. Poenget var at det ikke akkurat sa så mye at han har vert på nivå med Masche når Masche heller ikke har vert så god i det siste. Vi snakker ikke om spillerne generelt, men om hva de har prestert de siste kampene.

@Jefecito: Han var i skyggen av Alonso, ja, men vi er vel alle enige i at han fortsatt kan ha vert rimelig god?

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om du ikke har noe pent å si,så la vær å si noe-prinsippet funker generelt dårlig på forumer du.

Trådene skal være åpne for alle. Selv United-supportere.

Lenke til kommentar
Syns denne tråden har blitt litt vel invadert av United-supporter i det siste...

De kommer jo bare med negativt shitprat :)

Hvis du mener at det er "negativt shitprat" å forsvare Lucas, da vet jeg ikke hva du burde gjøre...

Kan jo alltids gå tilbake til etter badeball-kampen. Da kom det bare 2-3 innlegg på flere dager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...