Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Vi trenger en venstreback.

8912496[/snapback]

Bortsett fra at Riise har vært en av de mest stabile venstrebackene i PL i noen år nå og at han har vært en av Liverpools mest pålitelige spillere, så har du sikkert rett.

8912544[/snapback]

Med tanke på at Riise ikke er teknisk- eller taklingssterk nok, smart nok eller god nok med begge beina, så har jeg nok det.

8912550[/snapback]

Da kan du fortelle meg venstreback i verden som er teknisk- og taklingssterk, smart og god nok med begge bein. Skjønner at du ikke mener at den eventuelle venstrebacken må ha alle disse egenskapene, men det er ikke bare det det handler om. Han må også passe inn i Liverpools system, og det gjør Riise perfekt.

EDIT: Jeg tror nok ikke det er venstreback posisjonen vi i første rekke trenger en ny spiller.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med tanke på at Riise ikke er teknisk- eller taklingssterk nok, smart nok eller god nok med begge beina, så har jeg nok det.

8912550[/snapback]

Takk wh1te ;) Jeg har alltid trodd jeg er den eneste Liverpool supporteren som ikke synes Riise er god nok. Han er habil, men vi kunne trengt en som løfter laget ytterligere. Noe av kjernen i dagens fotball er tenkiske og kloke spillere, noe jeg ikke kan si Riise er.

Regner ikke med at wh1te mener at han skal være like god med høyre, men at han kan bruke høyrebeinet til annet enn å stå på.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Score mot Barcelona, f.eks? ;)

8912918[/snapback]

Det var vel en "once in a lifetime" hendelse. Har sett han har prøvd å score med høyrebeinet før. Ikke noe vakkert syn :)

8912980[/snapback]

Sant det. Poenget er vel bare at jeg mener at han holder mål. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Riise flyter veldig mye på stabiliteten sin og det faktum at han aldri blir skadet. Han har et veldig godt treningsgrunnlag og takler den fysiske spillestilen i England meget godt. Problemet er bare at fotballforståelsen ikke er helt på topp. I tillegg så overvurderer han seg selv gang på gang når det kommer til en-mot-en situasjoner. Slå tunnel og løpe er tydeligvis det eneste han kan. Det er ikke verre enn å vri hodet over mot høyresiden og finne en slik back vi trenger. En type som Finnan hadde gjort seg godt på venstre. Husker dere Babbel på sitt beste? En slik spiller på venstrebacken hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Quote fra liverpool.no forumet:

Dette sier den spanske eksperten Guillem Balague om Torres:

Atletico will keep hold of Aguero and Maxi, plus they are after Reyes. They are also interested in Diego Forlan as they need a striker because they feel that Fernando Torres wants to move on. Inter Milan are interested in him and in England only Liverpool are interested. We have mentioned here previously that Fernando Torres is the bargain of the summer. The player, only 23, is very willing to abandon Atletico Madrid, which for the 8th consecutive year out of Europe. It is only fair that he is given a chance with a potentially more successful club as he is probably one of the most talented players (if not the most) never to have played in European competition. Torres loves the idea of going to Liverpool. Rafa Benítez is seriously considering it. Does that mean that the transfer will take place? Of course not, but this is what Liverpool would get: someone that will complement well with Kuyt, someone that will please media, fans and Liverpool players as he is quality, someone who works hard in training, who almost never misses a game even half injured, someone that keeps pointing out Liverpool as his preferred choice (and not Man U or Chelsea). But probably the doubts of Benitez go on this direction: why has he not progressed in the last couple of seasons? Has he reached some kind of top and will he not get better? What seems clear is that Torres will probably not be an immediate success, he will need a full season to adapt his style and his ways to the new league, but if people are patient with him, he could become one of the top strikers in Europe. His price is very high (his buy out clause could be reduced to 30 odd or even less if a player is included in the deal) and that is surely holding Benitez back. But I am convinced it will not be money badly spent if the deal goes through.

Balague var mannen som skrev boka 'A Season on the Brink: Rafael Benitez og Liverpool and the Path to European Glory'.

Balague kjenner Spansk og Engelsk fotball meget godt og er en god venn av Benitez. Mer om Balague her.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Riise flyter veldig mye på stabiliteten sin og det faktum at han aldri blir skadet. Han har et veldig godt treningsgrunnlag og takler den fysiske spillestilen i England meget godt. Problemet er bare at fotballforståelsen ikke er helt på topp. I tillegg så overvurderer han seg selv gang på gang når det kommer til en-mot-en situasjoner. Slå tunnel og løpe er tydeligvis det eneste han kan. Det er ikke verre enn å vri hodet over mot høyresiden og finne en slik back vi trenger. En type som Finnan hadde gjort seg godt på venstre. Husker dere Babbel på sitt beste? En slik spiller på venstrebacken hadde gjort seg.

8913142[/snapback]

Helt enig, sikter Liverpool mot toppen er ikke Riise god nok defensivt. Endelig har det gått opp for dere. Men hvem andre har dere der egentlig nå, Arbeloa? Han er enda verre enn Riise, det lille jeg har sett av han.

Lenke til kommentar
Aurelio. Viste prov på hva han er god for like før han ble skadet.

8913861[/snapback]

Aurelio er vel egentlig midtbane sist jeg sjekket?

8913882[/snapback]

Er i utgangspunktet back. Av den offensive sorten.

8913893[/snapback]

Om ikke Aurelio hadde blitt skadet så tror jeg Riise hadde fått mye mindre spilletid enn det han har fått..

Lenke til kommentar
Aurelio. Viste prov på hva han er god for like før han ble skadet.

8913861[/snapback]

Aurelio er vel egentlig midtbane sist jeg sjekket?

8913882[/snapback]

Er i utgangspunktet back. Av den offensive sorten.

8913893[/snapback]

Om ikke Aurelio hadde blitt skadet så tror jeg Riise hadde fått mye mindre spilletid enn det han har fått..

8913910[/snapback]

Helt enig. Aurelio virker mye bedre teknisk enn hva Riise gjør.

Lenke til kommentar
Står på .no at Benayoun nærmer seg en overgang. Noen som har noe flere kilder enn det som står skrevet der?

8917071[/snapback]

Du mener sikkert: http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=11555&zone=1

Personlig mener jeg det er noe forbanna tull. Liverpool burde fokusere på spillere som kan tilføye noe, ikke bare spillere som er stallfyll, det er nemlig det Benayoun er på et lag som Liverpool.

Lenke til kommentar
Benayoun er en klassespiller i form, men heller middelmådig ellers :/ Rafa vil vell ha han som backup på vingen?

8917332[/snapback]

Akkurat det jeg mener. Rafa har jo sagt at han vil ha dekning på alle plasser og der er jeg enig med han. Benayoun er heller ingen dårlig backup eller spiller, men jeg mener at backupspillere må komme i andre rekke i denne fasen av transfer perioden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...