kloffsk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fergie er på viddene som vanlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Kjenner jeg blir flau over alt som eg skrevet her i dag. Fy for en gjeng dere er, mye mulig jeg er innhabil som ikke ser kampen. Det er jammen et trist sorti å lese deres ragnarok over Benitez. Treneren som har tatt oss til 3 av 3 seirer over United, hvor vi har vert i 2 Champions league finaler, og 1 seier. Hvor vi manglet ett par mål på å bli liga mestere i fjor. Hva om Benitez ser lengre enn nesetippen? Hva om han faktisk mener at Liverpool er i stand til å score mål uten Torres på Banen for å hvile spillere, selv om det står 1-1. Hva om han prøver å oppnå det vi alle Liverpool fans drømmer om? Vi har det tøft i dag, med skader og frafall pga sykdom, desto mer må vi kjøre på! Vise at vi ikke lar oss knekke, vi er Liverpool! Hva om spillerene faktisk er grunnen til at vi ikke når frem,. selv om vi har kvaliteten til det? Hva om de ikke yter max? Vi trylla mot United sist uke, mot alle odds. Dere gir Benitez skylden, det syns jeg er smålig. Jeg krever Benitez avgang den dagen vi er sist på tabellen etter 10 runder. Shame on you all! Since i`ve come here, to Liverpool, and to Anfield. I`ve drummed it into are players, time and agian. That they are privileged to play for you, and if they dieden`t belive me, they belive me now. Shankly....Shankly...Shankly....Shankly. Endret 1. november 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kunne ikke vært mer enig guttorm. Som jeg skrev i innlegget mitt er det spillerne som må ta på seg skylden for dagens tap. Jeg mener fortsatt Rafa er rett mann for Liverpool, jeg har ment det hele sesongen, jeg mente det etter United-kampen og jeg mener det nå - Et tap i går forandrer ikke på det... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Treneren som har tatt oss til 3 av 3 seirer over United Vel eg vil tro at for de fleste her inne så er det viktigere å vinne PL enn å slå et lag. Sånn har eg det hvertfall! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Selv om vi slår United i alle kampene betyr ikke det at han gjør jobben sin godt nok. Men jeg er enig i at det å si at Benitez skal gå er å ta litt for hardt i, men det ble sagt i kampens hete, så er nok ikke alle som mente det 100%. Jeg står fortsatt på at det var spillerne som gjorde det verst i dag, men Benitez' bytter hjelper ikke akkurat. Men som Guttorm sier så kan det være han har en plan med det hele. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men vi har vunnet altfor lite til å være et topplag. Nytter ikke å slå Man Utd 3 ganger på rad, når vi taper for resten av Premier League. CL tittelen er den eneste store tittelen vi har vunnet på lang tid. Det er ikke spillerne sin feil vil jeg si. De prøver så godt de kan, men det nytter ikke når det løper 3-4 halvdumme idioter der utpå, som ikke holder PL nivå. Benitez har så si bygd opp laget på nytt, med et par rare signeringer og kjøp. Hvorfor ikke spare opp å kjøpe klassespillere, istedet for å bare kjøpe flere billige spillere som ikke presterer? Og det var Benitez sin feil at Alonso ville bort. Bytte Alonso mot Barry, hallo? Hva tenker han med. Og med Alonso mistet vi kreativiteten i laget som vi viste ifjor. Nå spiller våre sentrale midtbane bare støttepassninger bakover til hverandre når vi skal angripe. Sonemarkering å ikke personmarkering har gjort til at vi har sluppet inn mange unødvendige mål. Måten Benitez har bygget opp laget er også litt av feilen. Vi er for avhengige av 2 spillere. Og ikke minst de byttene han klarer å gjøre? Jeg stiller meg også svært kritisk til om at Benitez har godt av å blande seg så mye inn i administrasjonen som han gjør, jeg tror han bør fokusere på laget først. Men nå signerte han jo nettopp ny kontrakt, så sparke han blir ikke en realitet. Parry har tatt hatten å forsvunnet. Da er den største motstanden i klubben for Benitez borte. Eierene har ikke annet å gjøre enn å punge ut med mer penger, og Purslow har lovet Benitez mer penger, og et bedre trenermiljø. Så vi får bare se fremover, og håpe at dette snart tar slutt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Treneren som har tatt oss til 3 av 3 seirer over United Så Benitez startet som manager for Liverpool i fjor er det det du sier og ikke i 2004? Så i de foregående 4 sesongene hvor dere ikke vant en kamp eller ikke scoret et jævla mål på oss, er alt glemt. Typisk liverpool supportere enten så husker de alt som har skjedd de siste 30 årene så de kan kalle klubben sin for en storklubb, eller så husker de kun enkeltresultater for å kunne hive det i tryne på folk i ennhver diskusjon de prøver seg på, rart det der. Har en sånn gauder på jobben også, som skulle ha seg til at liverpool var det beste laget sist sesong, selv om de havnet bak United i SAMTLIGE konkurranser det året, men hvis man myser litt så ser man jo så mye bedre tydligvis. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er ganske sikker på at guttorm mente 3 av de 3 siste mot Man Utd, og med litt godvilje tror jeg de fleste klarer å tenke seg til det Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Såklart var det det han mente. United-supportere liker bare så godt å vri og vende på ting. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er ganske sikker på at guttorm mente 3 av de 3 siste mot Man Utd, og med litt godvilje tror jeg de fleste klarer å tenke seg til det Det er fortsatt et usaklig argument for å beholde Benitez når han tapte alle før det uten at han ble en dårlig trener av den grunn. Benitez har hatt penger, han har hatt mer enn nok tid. Kurven hans er nedadgående atter en gang, laget mangler stort sett kvalitet i alle ledd. Han har ikke fostret opp en skikkelig unggutt siden han kom til klubben. Talentutviklingen er på grensen til en vits. Laget er det samme som ifjor med unntak av Alonso. Ifjor fikk han max ut av laget, med lite skader og spillere i form. Nå får han skader mot seg, å vi alle ser hvor svakt Liverpool i bunn og grunn er. Det er mye det samme med Arsenal, forskjellen er at Wenger ikke har brukt X antall millioner på laget. Å Wenger har mye mer kvalitet spesielt offensivt enn det Benitez har melllom fingrene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så da kan jeg skrive Ferguson, mannen som trener laget som ikke har sluppet inn mål mot liverpool på de 8 siste kampene? Så bare dropper jeg de tre siste kampene, for hvem bryr seg om det. Som sagt selektiv hukommelse er en fin bil. Man kan ikke skrive 3 av 3 seiere når man har spilt 11 kamper mot United med Benitez med roret og tapt 7 kamper, spilt en uavgjort og vunnet tre. Da er ser det mer sånn ut 3-1-7, men som sagt hvorfor se hele bildet når man kan se litt nede i hjørnet i stede for og tolke bildet akkurat som man vil. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da er det klart at begge de røde kortene igår var feilaktige. Degen skulle nok hatt gult, men det var ikke i nærheten av rødt. Nå sier også Zamora at Carragher tok ballen. Feilaktig her også. Triste tider for oss Liverpool-supportere. Benitez har bygd opp ett lag hvorav mange av spillerene er langt i fra gode nok. Og som Hyrlen sa, han har ikke fostret opp en eneste unggutt siden han kom til makten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvor står egentlig den regelen om at hvis man tar ballen så er det automatisk ikke en forseelse? Carragher tar jo mann, det er et soleklart rødt kort. Det første er for strengt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 generalisering er en fin bil det, manx. Over til Rafa. Jeg kan ikke bare tilgi at Rafa tapte kampen for oss i går ved å ikke gamble i det hele tatt. Måtte beskytte/spare torres? Spar meg du, kjære rafa. Hvor var beskyttelsen og sparingen av Torres i Utd kampen? Etter en sprøyte eller to var han matchfit der, vi ser hvordan det tippet vår vei, en torres på banen i går kunnen vippet kampen vår vei, atter en gang. Tiden var ikke inne i det hele tatt for å spare Torres, med 3p i går kunne vi såvidt hengt med i gullkampen. 6 tap på 7 kamper er uhørt, det hører ikke hjemme i Liverpool. Rafas gambling, bytter og uttalelser etter kampene har jeg begynt å se meg litt lei av. Han gjorde en generaltabbe når han bytta av Torres i går, all frykten fullham hadde forsvant på sekundet, de visste sikkert like godt som alle oss her inne at vi ikke hadde noe å sette inn som kunne true de. Rafa prøvde seg med en typisk rafa etter kampen og si vi hadde alternativer der. Bull, vi hadde jo ikke det, Voronin starta og spilte hele kampen, det er en begrunnelse på at vi ikke hadde noe alternativer på benken alene. Jeg ønsker Rafa i, kanskje 1-2 sesonger til, Aquilani kan vise seg og være en som virkelig passer inn for oss og Benitez, og en som kan styre midtbanen vår igjen, ta tak når Gerrard/Torres ikke spiller evt ikke har dagen osv. Jeg tviler veldig sterkt på at Rafa fører oss til noe PL gull de neste 2-3-4 sesongene, men jeg frykter litt at et managerskifte vil gjøre alt dårligere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Smågal: Når ble Torres bytta ut i United-kampen? Hvis han var i enda dårligere form i dag (hvilket er logisk), så sier det seg selv at han måtte bli bytta ut litt tidligere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da er det klart at begge de røde kortene igår var feilaktige. Hihi. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Etter 80 mot united. Uansett var denne kampen like viktig som utd kampen, og å bytte vår eneste offansive trussel i fullham kampen er jo selvmord. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så da kan jeg skrive Ferguson, mannen som trener laget som ikke har sluppet inn mål mot liverpool på de 8 siste kampene? Så bare dropper jeg de tre siste kampene, for hvem bryr seg om det. Som sagt selektiv hukommelse er en fin bil. Man kan ikke skrive 3 av 3 seiere når man har spilt 11 kamper mot United med Benitez med roret og tapt 7 kamper, spilt en uavgjort og vunnet tre. Da er ser det mer sånn ut 3-1-7, men som sagt hvorfor se hele bildet når man kan se litt nede i hjørnet i stede for og tolke bildet akkurat som man vil. Poenget er jo at guttorm sannsynligvis bare glemte å skrive "av de tre siste kampene", ikke at han prøver å dekke over tidligere kamper. Synes ikke sammenligningen holder mål... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hver kamp teller tre poeng --> like viktige. Bare at noen kamper er enklere enn andre. Tror faktisk Fulham kampen var vel så vanskelig som United kampen så dårlig som United var. Etter kampen tenkte eg at Liverpool var ikke friskmeldt, så dårlig som United fremstod så var det for tidlig å hevde. Pluss at United kampen nok tente Liverpool spillerne til å gi maks. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvor står egentlig den regelen om at hvis man tar ballen så er det automatisk ikke en forseelse? Carragher tar jo mann, det er et soleklart rødt kort. Det første er for strengt. Men du ser at han tar ball etter han la armene rundt Zamora? Synes at det røde er greit nok etter å ha sett situasjonen ett par ganger. Han legger armene rundt livet på Zamora får å i det hele tatt nå ballen. Degen sitt røde var bare latterlig enkelt og greit. Og laget er ikke det samme som i fjor med unntak av Alonso. Vi mangler Arbeloa også, og der fikk vi inn Johnson til 170 mill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå