Superparanoid Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Var byttene idag en beskjed fra Rafa om at PL er tapt og at han satser på CL? I så fall er han enda større idiot enn jeg trodde. For håpe på et lite mirakel på Old Trafford, så er ikke helgen helt ødelagt. Men tro og håp er dessverre ikke helt på bølgelengde i dag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg skakke si noe, ja kampen er sykt skuffende... men dette var forventet. Om Benitez bør gå skal jeg ikke uttale meg, men det er like før jeg tar en par måneders pause fra alt med LFC. Dette er rett og slett... nei jeg har ikke ord for dette her. Svarte heller... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Blir CRUISE seier på Liverpool i dag. De har fått medvind! Er en grunn for at eg aldri har hatt tolv rette i tipping. Ikke Lotto heller, tror aldri eg kommer til å få det der... 12 i Lotto er vanskelig ja... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Hvis dette bare er litt sant så skal Benitez fra nå av holde kjeft om SAF! Endret 31. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fordi han vil anke et feilaktig rødt kort? (Degen) Den med carra er vel ganske klar mener jeg å huske, prøver å fortrenge kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Carra tok ballen etter å ha dratt ned en spiller som hadde vært alene med keeper. Det der er et soleklart rødt kort. Han kan gjerne klage på Degen sitt kort, men Carra sitt er ganske klart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fordi han vil anke et feilaktig rødt kort? (Degen) Gidder du å lese på linken i det hele tatt? Han mener jo at Carragher får feil idømt rødt kort. Degen saken er nevnt, men har ingenting med overskriften eller syrligheten i artikkelen. Hvis Benitez mener at Carragher går på ballen og at situasjonen da er feil dømt, så er han mer idiot enn eg trodde. Og det sier en del om hvor idiot eg mener den mannen da er. Legg merke til "hvis". Og dette er stort, da artikkelen tross alt står på dagbladet sine nettsider. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kanskje han ikke har sett repriser heller skjønneru . Dessuten klarer han å holde seg i skinnet og ikke hudflette og angripe dommere. At du stiller det på lik linje med hva Ferguson driver med er litt over streken, er det ikke vel? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Aldri stilt det på lik linje med SAF. Sier bare at han kan holde kjeft om SAF, da han ikke er mye bedre selv. Dessuten kan eg godt si at Benitez er ikke noe bedre enn SAF hvis det er det du vil høre. De har forskjellig stil, og media følger mye mer med på hva SAF sier enn hva han andre gulper opp. Så fikk eg sagt det du la til av egen fri fantasi i det forrige innlegget.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kanskje han ikke har sett repriser heller skjønneru . Dessuten klarer han å holde seg i skinnet og ikke hudflette og angripe dommere. At du stiller det på lik linje med hva Ferguson driver med er litt over streken, er det ikke vel? Jo han sa: "Jeg har sett repriser, og det er helt klart feil idømt rødt kort" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kanskje han ikke har sett repriser heller skjønneru . Kanskje han da burde holdt kjeft? Men forventer egentlig ikke at han skal vente til reprisen før han leser av lappen sin. Kanskje han ikke har sett repriser heller skjønneru . Dessuten klarer han å holde seg i skinnet og ikke hudflette og angripe dommere. At du stiller det på lik linje med hva Ferguson driver med er litt over streken, er det ikke vel? Jo han sa: "Jeg har sett repriser, og det er helt klart feil idømt rødt kort" My point proven. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ikke bedre selv? Ikke han som er ute etter å få dommere sparket og degradert uke etter uke akkurat, har vel bare 1 episode på samvittigheten med noen briller.. Edit: ok, la ikke merke til han sa han hadde sett noen repriser . Noen som har link til episoden forresten? Endret 31. oktober 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Undrer meg på hva brilleepisoden insinuerte... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Benitez gulper opp mye uke etter uke i sin post-match interviews når Liverpool taper, men det blir sjeldent slått opp i media. Hver gang Sir Alex Ferguson uttaler seg i media derimot er alle ute etter å dra det ut av kontekst og blåse det opp, sjeldent kan jeg relatere det jeg leser på vg.no eller db.no med det intervjuet jeg så etter kampen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Litt morsomt at Ferguson gikk ut og sa at Wiley var feit, så var fyren en av de som løpte mest på banen. Han holdt seg også 17,7 meter (?) fra ballen i gjennomsnitt. 20m er grensen på PL dommere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Litt morsomt at Ferguson gikk ut og sa at Wiley var feit, så var fyren en av de som løpte mest på banen. Han holdt seg også 17,7 meter (?) fra ballen i gjennomsnitt. 20m er grensen på PL dommere. Så vidt jeg vet er grensen på 20, men de anbefales å holde seg innen 15. Og selv jeg vet at det tar MYE mer på kroppen å springe intervaller, skifte retning i hytt og pine, gå i dueller og lignende enn å jogge rett frem og tilbake. Endret 31. oktober 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du merker stor forskjell på det å spille fotball og det å løpe som dommer, ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Litt morsomt at Ferguson gikk ut og sa at Wiley var feit, så var fyren en av de som løpte mest på banen. Han holdt seg også 17,7 meter (?) fra ballen i gjennomsnitt. 20m er grensen på PL dommere. Litt morsomt at folk i det heletatt bruker de tallene der som "bevis" på at han ikke er dårlig trent - nettopp pga. det herr brun sier. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Uansett en usakelig kommentar fra Ferguson. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Og han har sagt unnskyld. Så det vet han og, ikke noe vits i å diskutere det lenger. Hadde han stått for det han sa og kranglet videre hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå