Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Føler med dere. Vi fikk oppleve samme skjebne på Craven Cottage forrige sesong, tomålstap og to røde kort også. Ikke for å provosere, men de tre byttene Rafa gjorde var rett og slett latterlige. Det står 1-1, hvorfor tar du av en av verdens beste spisser? Deretter tar du av den spilleren som sikkert har verdensrekorden for flest overtidsscoringer. Når laget ligger under 2-1 og virkelig trenger scoringer, så tar du av den mest offensive spilleren du har igjen, og får inn en forsvarsspiller. Hva er det du er ute etter? Kontrollere 2-1 tapet? Rafa viser rett og slett hvor urutinert han er. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det verste er at det er ingenting å trøst seg med. "When you walk through a storm, hold your head up high and don't be afraid of the dark.." Føler med dere. Vi fikk oppleve samme skjebne på Craven Cottage forrige sesong, tomålstap og to røde kort også. Ikke for å provosere, men de tre byttene Rafa gjorde var rett og slett latterlige. Det står 1-1, hvorfor tar du av en av verdens beste spisser? Deretter tar du av den spilleren som sikkert har verdensrekorden for flest overtidsscoringer. Når laget ligger under 2-1 og virkelig trenger scoringer, så tar du av den mest offensive spilleren du har igjen, og får inn en forsvarsspiller. Hva er det du er ute etter? Kontrollere 2-1 tapet? Rafa viser rett og slett hvor urutinert han er. Det er ikke provoserende at du sier dette. Det er provoserende at Benitez gjør dette. Jeg har grublet på disse byttene den siste halvtimen og enda ikke blitt klokere. Latterlige bytter rett og slett. Takk for medfølelsen, Latias. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det verste er at det er ingenting å trøst seg med. Joda, det er det, du har kanskje ikke lagt merke til det men Brown starter for united i dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hva i helvete har Liverpool gjort mens jeg var på jobb? Hva er dette å komme hjem til? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det verste er at det er ingenting å trøst seg med. Joda, det er det, du har kanskje ikke lagt merke til det men Brown starter for united i dag. Hvilken trøst er det? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Herregud, har nesten ikke ord lenger. Hvor er innsatsen og viljen fra United-kampen? Helsvart dag... Venter med å kommentere bytter osv. til vi får høre noe mer, Rafa vet mer enn oss og kan godt ha vært grunner til at det var Torres, Benayoun og Kuyt ble tatt av selv om det virker rart. Mest oppgitt over spillerne i dag, totalt blottet for alt virker det som (med få unntak). Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det verste er at det er ingenting å trøst seg med. Joda, det er det, du har kanskje ikke lagt merke til det men Brown starter for united i dag. Hvilken trøst er det? Brown+VdS = Mål Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ja, helt utrolig hvor faen de gir. Ballinnehaver jogget mens resten av laget var 100% statiske. EDIT: En ting hadde redda litt av kvelden. United-tap. Men det skjer ikke. Det bare skjer ikke. Endret 31. oktober 2009 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 La dere ikke merke til ansiktsutrykket til Torres da han ble byttet ut? Så jo ikke akkurat veldig fornøyd ut og virket litt overrasket. Fikk en feeling fra Everton-kampen et par sesonger tilbake da han tok ut Gerrard og satte inn Lucas. Da gikk det i det minste bra for vår del. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det verste er at det er ingenting å trøst seg med. Joda, det er det, du har kanskje ikke lagt merke til det men Brown starter for united i dag. Hvilken trøst er det? Brown+VdS = Mål Kun mot Liverpool. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Det ironiske er at første del av førsteomgangen er noe av det bedre jeg har sett av laget i år. Og det med et reservepreget lag. Degen var blant annet meget god i starten. Endret 31. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Selvsagt skal Benitez ha kreditt for alt det gode han har gjort i klubben, kampen mot United forrige helg var intet unntak. Men jeg har ALDRI vært noen tilhenger av Benitez, synes han alltid har gjort altfor mye rart altfor ofte. På stillingen 1-1 i dag når han velger å ta ut Torres, i en kamp hvor Voronin med all tydelighet viser at han ikke har noe i klubben å gjøre, da skjønte jeg at det kom til å bli vanskelig. Vi hadde et dårlig utgangspunkt med mange skader og sykdom, men nå gjør han jo utgangspunktet enda dårligere. Så tar han ut Benayoun, og til slutt Kuyt... Forklar det den som kan. For å spare dem til CL? Latterlig. Nå som vi hadde heng på teten i PL igjen, er det jo den som bør prioriteres 100 %. I CL kan vi være forbigått allerede. Jeg er ingen tilhenger av å sparke managere straks det går dårlig, men å innse at man ikke har kontroll lenger og selv velge å gå, det er jeg veldig tilhenger av. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ikke provoserende at du sier dette. Det er provoserende at Benitez gjør dette. Jeg har grublet på disse byttene den siste halvtimen og enda ikke blitt klokere. Latterlige bytter rett og slett. Takk for medfølelsen, Latias. Er nok ikke det nei, men moderatorene her liker å slette slike innlegg, selv om de er saklige. Skrev det for sikkerhets skyld. Venter med å kommentere bytter osv. til vi får høre noe mer, Rafa vet mer enn oss og kan godt ha vært grunner til at det var Torres, Benayoun og Kuyt ble tatt av selv om det virker rart. Hadde Torres vært skadet, så hadde han nok visst det selv. For meg så det ut som han var ganske overrasket over byttet. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Uansett hvem som spiller så skal spillerne gi 100%, som i United-kampen. I dag var det få, om ingen, som gjorde det. Til og med Kuyt laffet rundt i perioder... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kan ikke beskrives med noen andre ord en rødt. Har aldri vært så skuffet på dag og natt som jeg kan huske. Kampen er nokså viktig for oss og selvom Fullham er et sterkt lag forventer jeg bedre en 3-1. Trist at Carra også fikk rødt, ikke det størrste problemet, men Rafa velger sikker Skrtl fremfor Agger, noe som han kan driiiiite og dra i! When you walk through a storm. Hold your head up high. And don't be afraid of the dark. YNWA <3 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Var byttene idag en beskjed fra Rafa om at PL er tapt og at han satser på CL? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ja som det alltid har vært med benitez, rangerer cupene/ligaen alfabetisk, PL er ganske langt bak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ikke hvis man tar med Barclays da. (he-he) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Venter med å kommentere bytter osv. til vi får høre noe mer, Rafa vet mer enn oss og kan godt ha vært grunner til at det var Torres, Benayoun og Kuyt ble tatt av selv om det virker rart. Hadde Torres vært skadet, så hadde han nok visst det selv. For meg så det ut som han var ganske overrasket over byttet. Så uttrykket til Torres jeg også, og synes det virket meget rart. Men vil fortsatt vente å se hva Rafa oppgir som grunn. Det kommer garantert mange spørsmål om byttene. Endret 31. oktober 2009 av Termo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 1718: Liverpool manager Rafael Benitez on his side's defeat by Fulham: "It is really disappointing. The game was really one-sided until we conceded the first goal and the same happened in the second-half when we had dominated. We had to take Fernando Torres off, he has been injured and he had been training in pain - we knew it would have to happen but it was just a question of when." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå