Hamburgesmauet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hva i alle... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ikke Benitez sin feil nei, men han hjalp ikke akkurat til. Katastrofalt dårlig spill av nesten samtlige Liverpoolspillere. Ut med Kuyt! Latterlig... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Nå er det mye a- lag igjen.. Vel, ikke noe galt å sende innpå unggutter nå. Edit: Uavgjort = tap: i mine øyne iallefall. Endret 31. oktober 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dette er rett og slett utrolig.... Sesongen rakner for vår del.. Nå kan vi glemme PL, og sannsynligvis CL på onsdag. Nå kan Benitez faen meg ryke og reise. Det har jeg aldri sagt før. Er ikke hans feil at halve laget er ute med skader Men det er han som gjør latterlige bytter.. Hva med å ta ut Voronin? har ikke gjort noe som helst.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 På tide at brilleslangen tar hatten og går, dette er tåpelig. Er jo ikke noe logikk i de byttene han foretar seg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vi var så overlegene i 1. omgang. Så begynner Benitez med sine geniale taktikeri igjen; ut med Torres, og alt rakner! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Fikk nesten en følelse av at Benitez vil gjøre noe dritt før han forlater klubben. Hjelper ikke akkurat at det popper opp Chelsea-mål her og der. Endret 31. oktober 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå gruer jeg meg skikkelig til onsdag. Gud bedre, dette kommer til å gå gale... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fy f**n, virker nesten som benitez hadde gitt opp. Tar først ut benayoun, og setter inn en debutant. Også tar han f**n meg ut kuyt også. Hva er det mannen tenker med? Nei Benitez, nå er det på tide og gå. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå er det mye a- lag igjen.. Vel, ikke noe galt å sende innpå unggutter nå. Edit: Uavgjort = tap: i mine øyne iallefall. Så lenge det var 2-1 burde man ikke ta ut en offensiv spiller som kuyt og sette inn en forsvarsspiller.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Deilig og høre YNWA nå. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Synest ikke at spillerne fortjener å bli sunget for av The Kop i dag. Nei, få Tom Nordlie inn! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Benitez, dra til helvete (kampens hete). Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jævligt med røde kort denne runden da, 2 her, og plinger frem et hvert andre sekund. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kudos for å syne ynwa etter dette. Om det ikke er en parodi fra hjemmefansen da Første røde var billig. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ingen som kommenterte Benitez når vi slo United :s Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vet ikke hva jeg skal si om Benitez jeg. Tapt 7 av de 8 siste kampene.. Men ser ikke ut som spillerne ut på der vil vinne heller. Dette blir en trist kveld. Vet ikke hva jeg skal ta meg til her jeg sitter, syk. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noe må i hvert fall gjøres. Kan ikke bare sitte der og satse på at det automatisk bedrer seg. Man kan ikke bytte ut hele laget, så da er det som oftest manageren som går. Og i dette tilfellet heter han Rafael Benitez. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Først; det finnes mange kjekke rogalendinger der ute. Dette er egentlig litt uvirkelig. Jeg har mista tellinga på hvor mange kamper vi har tapt i år, det er faktisk rett og slett helt latterlig. Jeg er rett og slett virkelig bekymret for øyeblikket. Er ikke så mye vi kan skylde på heller. Vi driter oss bare ut gang på gang, og må si at det begynner å bli litt komisk. Slår United for under en uke siden og alt er fryd å gammen før vi roter det til med tap igjen. Back in the old rutine! LFC <3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå er det mye a- lag igjen.. Vel, ikke noe galt å sende innpå unggutter nå. Edit: Uavgjort = tap: i mine øyne iallefall. Så lenge det var 2-1 burde man ikke ta ut en offensiv spiller som kuyt og sette inn en forsvarsspiller.. Tenkte helst på byttene etter de røde korta. Selv om jeg selv anså kampen som tapt ved 2-1. Tipper bentiez forsvinner hvis vi ikke kommer ut av gruppespillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå