Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Carra på back synest jeg er helt uaktuelt. Carra har ikke farten og de offansve ferdighetene til å spille back nå. Carra har tapt seg littegrann på noen punkter, noe jeg som Liverpoolsupporter har litt vondt for å innrømme, men jeg mener Johnson har gjort det mer enn godt nok til i det hele tatt å bli nevt i sammenheng med Degen enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er enig med noen av dere i at Degen gjorde en god kamp i midtuka. Bare han får sentret fra seg ballen, istedenfor å miste den i god posisjon. Da skal man se at Johnsen skal kjempe for å få tilbake plassen.

Nå overdriver du, degen kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig backup som er tilgjengelig i ca 5kamper i sesongen.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

tror det er du som overdriver jeg.

Makan til spent jeg er til dagens kamp. Irriterer meg over at jeg glemte Liverpool-skjorta mi i Trondheim. Har en til men den har bringt ''ulykke''- :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fordi du skal på utrdrikkignslag? :p

Eller kanskje du mente heie på din bekosting. Shall do!

For en fin fotball-pils kveld dette blir!

først Arsenal-tottenham

Så Fulham-Liverpool

Deretter en fin borteseier i kampen United-Blackburn.

VACKER LØRDAG

Lenke til kommentar

Jepp, det blir moro Daniel. Irreterer meg fortsatt litt at RiksTV kun har C+ Sport 1, så jeg får ikke sett United - Blackburn som går på toern.

Gleder meg likevel mye til de to kampene som går på Sport 1. Håper på mange mål mellom Gunners og Spurs.

Lenke til kommentar
Dra på fotballpub og se på, da. Eller på en café hvor de ikke har 18 års aldersgrense.

Kommer inn på pubene her uansett, så det er ikke noe problem. :) Likevel er det irreterende at det er spansk fotball på Sport 1 og ikke PL, siden vi RiksTV kunder får svi for nettopp det. RiksTV is shit. Har sagt det nok av ganger da, men merket jeg blir litt frustrert når jeg ser at United - Blackburn vises i dag kl 18:30.

Zu Zwat: Yeah!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United vinner nok meget komfertabelt mot Blackburn idag uannsett.

Om Liverpool vinner komfertabelt idag er en annen sak.

Forsvaret må være skjerpet ekstremt idag. Samt Yossi må få nette(helst før siste minutt denne gangen)

Morsomt å se Tottenham rakne gang på gang.

Lenke til kommentar

Liverpool: Reina, Insua, Degen, Carragher, Kyrgiakos, Kuyt, Benayoun, Mascherano, Lucas, Voronin, Torres. Subs: Gulacsi, Babel, Spearing, Plessis, Dossena, Eccleston, Ayala.

Drittlag, kan garantere tap i dag.

Edit: forøvrig deilig at Eccleston er med da.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Overraskende lag, tydligvis noen skader/sykdom vi ikke har hørt om med tanke på at hverken Agger, Skrtel eller N'Gog er i troppen.

Edit: Ser at Aurelio mangler også, er de plaget at dette viruset tro?

Edit 2: Cavalieri også ja...

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...