SuKa Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Carra på back synest jeg er helt uaktuelt. Carra har ikke farten og de offansve ferdighetene til å spille back nå. Carra har tapt seg littegrann på noen punkter, noe jeg som Liverpoolsupporter har litt vondt for å innrømme, men jeg mener Johnson har gjort det mer enn godt nok til i det hele tatt å bli nevt i sammenheng med Degen enda. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg er enig med noen av dere i at Degen gjorde en god kamp i midtuka. Bare han får sentret fra seg ballen, istedenfor å miste den i god posisjon. Da skal man se at Johnsen skal kjempe for å få tilbake plassen. Nå overdriver du, degen kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig backup som er tilgjengelig i ca 5kamper i sesongen. Endret 31. oktober 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 tror det er du som overdriver jeg. Makan til spent jeg er til dagens kamp. Irriterer meg over at jeg glemte Liverpool-skjorta mi i Trondheim. Har en til men den har bringt ''ulykke''- Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Lykke til i dag da folkens, må heie for meg og! YNWA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fordi du skal på utrdrikkignslag? Eller kanskje du mente heie på din bekosting. Shall do! For en fin fotball-pils kveld dette blir! først Arsenal-tottenham Så Fulham-Liverpool Deretter en fin borteseier i kampen United-Blackburn. VACKER LØRDAG Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jepp, det blir moro Daniel. Irreterer meg fortsatt litt at RiksTV kun har C+ Sport 1, så jeg får ikke sett United - Blackburn som går på toern. Gleder meg likevel mye til de to kampene som går på Sport 1. Håper på mange mål mellom Gunners og Spurs. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dra på fotballpub og se på, da. Eller på en café hvor de ikke har 18 års aldersgrense. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 I dag blir det 6 timer fotball. Starter med Arsenal - Tottenham om 4 minutter! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dra på fotballpub og se på, da. Eller på en café hvor de ikke har 18 års aldersgrense. Kommer inn på pubene her uansett, så det er ikke noe problem. Likevel er det irreterende at det er spansk fotball på Sport 1 og ikke PL, siden vi RiksTV kunder får svi for nettopp det. RiksTV is shit. Har sagt det nok av ganger da, men merket jeg blir litt frustrert når jeg ser at United - Blackburn vises i dag kl 18:30. Zu Zwat: Yeah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 United vinner nok meget komfertabelt mot Blackburn idag uannsett. Om Liverpool vinner komfertabelt idag er en annen sak. Forsvaret må være skjerpet ekstremt idag. Samt Yossi må få nette(helst før siste minutt denne gangen) Morsomt å se Tottenham rakne gang på gang. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Bortsett fra 16. august da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ingen kan tape hver kamp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Liverpool: Reina, Insua, Degen, Carragher, Kyrgiakos, Kuyt, Benayoun, Mascherano, Lucas, Voronin, Torres. Subs: Gulacsi, Babel, Spearing, Plessis, Dossena, Eccleston, Ayala. Drittlag, kan garantere tap i dag. Edit: forøvrig deilig at Eccleston er med da. Endret 31. oktober 2009 av Smågal Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Tullball, blir knepen seier i dag. Skal bli spennende å se Kyrre fra start, tror ikke det er noe dårlig valg med tanke på den norske elgen i Fulham. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Seriøst? Er det lagoppstillingen? 4-4-2 altså? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Akkurat slik jeg hadde trodd med unntak av de to med ponnytails. Regner med vi stiller i en 4-2-3-1 med Voronin bak Torres og Kuyt/Benny på vingene. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Faen! Voroning er udugelig. Dette ser meget mørkt ut. EDIT: Come on you Reds!! Endret 31. oktober 2009 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Overraskende lag, tydligvis noen skader/sykdom vi ikke har hørt om med tanke på at hverken Agger, Skrtel eller N'Gog er i troppen. Edit: Ser at Aurelio mangler også, er de plaget at dette viruset tro? Edit 2: Cavalieri også ja... Endret 31. oktober 2009 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Aurelio (?) Skrtel (Virus) Agger (virus) Johnson (skadet) Kelly (skadet) Aquilani (virus) Gerrard (Skadet) Riera (skadet) Ngog (virus) El Zhar (skadet) Wow. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 + Cavalieri. Mangler et helt lag faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå