Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er ikke Torres den spilleren jeg kjenner best, men er virkelig han en spillertype Liverpool trenger? Å er ikke en skikkelig ving og sentral-forsvarer viktigere enn en spiss?  Dere har tross alt Kuyt, Bellamy og Crouch, som jeg mener burde være mer enn nok.  Som jeg har alltid sagt så ligger problemet med lite mål i filosofien og midtbanen, ikke hos spissene i LFC.

8909280[/snapback]

Ser ut som om Hyypia blir i klubben en sesong til, han er god nok som back-up for Agger og Carra. Jeg er helt enig med deg at det er ikke spillermaterialet som har vært probelemet for Liverpool, men mangelen på plan over angrepsspillet. Er usikker på om Torres vil slå igjennom stort, men han er ung og vil tilpasse seg. Fysisk sett tror jeg han har det som trengs, for eksempel.

Ving trenger man, det er jeg ikke i tvil om.

Lenke til kommentar

Sky sports melder i dag at Roma har avslått et bud på £12-13M for Mancini. Det viser hvertfall at vi prøver, og er interessert. Selv hadde jeg heller ønsket Quaresma, men Mancini er ikke verst.

Jeg er helt overbevist om at Torres kommer nå jeg altså, og jeg tror Garcia går andre veien. Vil ikke miste lille Luis, men til fordel for Torres er det greit, han er så ustabil alikevel, men liker fyren. Hvis det i tillegg betyr at vi sparer penger, og kan kjøpe f.eks Owen i tillegg så er jeg enda mer positiv til det!

Lenke til kommentar
Kan ikke torres brukes som en kant spiller i en diamant formasjon?

8912124[/snapback]

BLir misfornøyd dersom man begynner å bruke spillere ut av posisjon på den måten. Torres kan sikkert spille mye han, men om han kommer til klubben og blir satt på vingen, da blir jeg virkelig skuffet.

Lenke til kommentar

Alternativ Første-ellever.

-------------------Reina-----------------------

----Finnan----Carragher----Agger----Riise

----Pennant----Gerrard----Alonso/Mascherano----Kewell/Eller ny ving

------------Torres--------Kuyt-------------

Vi kunne kanskje trengt en høyreving til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi trenger en venstreback.

8912496[/snapback]

Bortsett fra at Riise har vært en av de mest stabile venstrebackene i PL i noen år nå og at han har vært en av Liverpools mest pålitelige spillere, så har du sikkert rett.

8912544[/snapback]

Med tanke på at Riise ikke er teknisk- eller taklingssterk nok, smart nok eller god nok med begge beina, så har jeg nok det.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror Aurelio vil vise hva han er god for neste sesong. Venstrebacken er ett av de stedene jeg tror vi er godt nok besatt.

8912586[/snapback]

Ikke i det hele tatt. Riise er god og jeg liker ham, men skal vi vinne serien så bør vi ha en som er smartere offensivt.

Lenke til kommentar

Tja, har ikke så mye å utsette på Riise jeg. Synes han er god nok. Ikke verdens beste venstreback, men han er ganske stabil og grei. Et vinnerlag trenger heller ikke verdens beste på alle posisjoner, men et lag som fungerer, og jeg føler Riise fungerer godt kollektivt i Liverpool. I tillegg har vi Aurelio og Arbeloa som back-up. Så jeg føler nok heller at vi burde styrke angrepet, begge vingene og en midtstopper til før vi går løs på venstrebacken, men det er min mening.

Lenke til kommentar

8912124[/snapback]

Kommer Torres, så skal han på ingen måte kastes ned på vingen. Å bruke spisser på ving fungerer ikke så sinnsykt bra som mange vil ha det til. Spiss er spiss!

Sky sports melder i dag at Roma har avslått et bud på £12-13M for Mancini. Det viser hvertfall at vi prøver, og er interessert. Selv hadde jeg heller ønsket Quaresma, men Mancini er ikke verst.

8912170[/snapback]

Mancini over Quaresma, ikke ferdighetmessig kanskje, men all over. Quaresma, Bellamy og Pennant i samme klubb er jo som å be om slosskamper og utenomsportslige fiaskoer.

Tror Aurelio vil vise hva han er god for neste sesong. Venstrebacken er ett av de stedene jeg tror vi er godt nok besatt.

8912586[/snapback]

Ikke i det hele tatt. Riise er god og jeg liker ham, men skal vi vinne serien så bør vi ha en som er smartere offensivt.

8912598[/snapback]

Altså. John Arne Riise bør bli i forsvars fireren, for det første har vi kanskje PL's sikreste forsvar når vi kjører Finnan - Carra - Agger - Riise, samt Riise er LFC spiller med best kondisjon. Han tar helt sykt mange løp oppoverbanen, og skuddfoten hans er ideell på mange måter.

Synst ikke at Forsvaret og den sentrale midtbanen bør styrkes, men heller se etter ny venstreving, og ny spiss.

Lenke til kommentar

8912124[/snapback]

Kommer Torres, så skal han på ingen måte kastes ned på vingen. Å bruke spisser på ving fungerer ikke så sinnsykt bra som mange vil ha det til. Spiss er spiss!

8912170[/snapback]

Mancini over Quaresma, ikke ferdighetmessig kanskje, men all over. Quaresma, Bellamy og Pennant i samme klubb er jo som å be om slosskamper og utenomsportslige fiaskoer.

8912586[/snapback]

8912598[/snapback]

Altså. John Arne Riise bør bli i forsvars fireren, for det første har vi kanskje PL's sikreste forsvar når vi kjører Finnan - Carra - Agger - Riise, samt Riise er LFC spiller med best kondisjon. Han tar helt sykt mange løp oppoverbanen, og skuddfoten hans er ideell på mange måter.

Synst ikke at Forsvaret og den sentrale midtbanen bør styrkes, men heller se etter ny venstreving, og ny spiss.

8912697[/snapback]

Må si meg helt enig i det du sier Nooper.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Startet ett nytt game på FM07 med Liverpool nå. Kjøpte Torres for £27mill og Malouda for £13mill. Torres har 10 mål på de 5 første kampene, blant annet scorte han fire mot Arsenal!

Dersom han kommer har FM talt - han blir en suksess!

8912710[/snapback]

Hehe, lover godt! :D

Edit: Venstrebacken er ikke det mest kritiske stedet å forsterke på, spør du meg er Riise en av PLs beste venstrebacker.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...