Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Liverpool uten Gerrard, Johnson og Aquaman mot Fulham Skal ikke se bort i fra at Fulham greier å overraske. Og med tanke på hvor elendige dere har vært på å forsvare dødballer denne sesongen, så hadde det ikke overrasket meg om Hangeland scorer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gerrard og Johnson ute er ikke helt bra, kunne fått bruk for den offensive styrken til Johnson i morgen. Ser ut til at Gerrard slipper operasjon, noe som er bra. Angående i morgen håper jeg spillerne viser samme innstilling og vilje som mot United. Kelly og Johnson skadet, da blir det enten Agger/Skrtel sentralt og Carra på back, eller er det duket for Degen? Han gjorde seg jo ikke bort mot Arsenal i hvertfall. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Carra på back? Degen gjorde seg ikke bort, men gjorde heller ikke veldig mye bra. Han var flink å være med fremover, men det resulterte som regel i at han mistet ballen og til og med misset alene med keeper. Endret 30. oktober 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Virus på Aquilani? Hmm, lurer på hva slags virus det er. Jaja, håper han blir bedre etterhvert nå... og slutt å kall han Aquaman. Det høres så forbanna teit ut, fyren har et kallenavn; Il Piccolo Principe eller den lille prinsen på norsk. Ikke Aquaman bullshitet... Hvis Johnson ikke spiller, så starter hvem i morra da? Degen eller Kelly? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Mest trolig duket for Degen, var en av de bedre mot Arsenal, skulle ha scora også. Reina Degen-Carra-Agger-Insua Mascherano-Lucas Kuyt-Benny-Babel/Riera(Fortsatt skada?) Torres WCH: Som Termo var inne på, Kelly er skada. Endret 30. oktober 2009 av Smågal Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kan bli spennende med Degen, han viste tendenser når han var så ivrig på å bli med frem. Men jeg mener at han må gjøre det bedre med ball skal han kunne spille. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tror Degen kan gjøre det bra, han overrasket veldig mot Arsenal, greit at han får prøve seg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har sett litt Season Review fra 07/08 nå, morsomt å se tilbake på, prøve å huske og mimre om kampene. Kan anbefales Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 .. og slutt å kall han Aquaman. Det høres så forbanna teit ut, fyren har et kallenavn; Il Piccolo Principe eller den lille prinsen på norsk. Ikke Aquaman bullshitet... + 1! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan jeg håper/tror vi stiller i morgen: ----Reina---- Degen-Carragher-Agger-Insua --Mascherano--Lucas-- Kuyt--Benayoun--Aurelio ----Torres---- Eneste jeg tror kan skje i forhold til denne er hvis Skrtel spiller ved siden av Agger og Carragher må ut på backen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 .. og slutt å kall han Aquaman. Det høres så forbanna teit ut, fyren har et kallenavn; Il Piccolo Principe eller den lille prinsen på norsk. Ikke Aquaman bullshitet... Så enig, så enig! Han heter Aquilani. Hvor i helvete kommer Aqua inn i bildet? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 *snip* Tror på akkurat det samme. Gleder meg til kamper i morgen. Først Gunners - Spurs, før kamp nr 2 i London kicks off Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Tror det var Kjakan som kom på det navnet i forbindelse med skadene. Personlig gleder jeg meg til å se Den Lille Prinsen i aksjon etterhvert Endret 30. oktober 2009 av Termo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja det skal bli spennende å se om Aquamann kan erstatte Alonso... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan jeg håper/tror vi stiller i morgen: ----Reina---- Degen-Carragher-Agger-Insua --Mascherano--Lucas-- Kuyt--Benayoun--Aurelio ----Torres---- Eneste jeg tror kan skje i forhold til denne er hvis Skrtel spiller ved siden av Agger og Carragher må ut på backen. Holder også en knapp på dette laget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jotun. Gi deg. Beklager. Gikk sikkert litt over streken. Kommer bare ikke helt over at Alonso ble solgt... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Beklager. Gikk sikkert litt over streken. Kommer bare ikke helt over at Alonso ble solgt... LANGT over streken. Men jeg har rapportert det, så det forsvinner vel snart... Jeg er enig med noen av dere i at Degen gjorde en god kamp i midtuka. Bare han får sentret fra seg ballen, istedenfor å miste den i god posisjon. Da skal man se at Johnsen skal kjempe for å få tilbake plassen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 At en back som Degen kløner litt til tider syns jeg er bedre enn Carras mangel på offensiv kreativitet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er enig med noen av dere i at Degen gjorde en god kamp i midtuka. Bare han får sentret fra seg ballen, istedenfor å miste den i god posisjon. Da skal man se at Johnsen skal kjempe for å få tilbake plassen. Om de ikke skal ta fra Johnson plassen, så er jeg faktisk litt mer positiv med tanke på dekning på høyrebacken enn jeg var før sesongstart. Vet at begge har spilt lite og at det er for tidlig å dømme de enda, men vi har ihvertfall fått se at både Johnson og Degen besitter kvaliteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå