Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gerrard og Johnson ute er ikke helt bra, kunne fått bruk for den offensive styrken til Johnson i morgen. Ser ut til at Gerrard slipper operasjon, noe som er bra.

Angående i morgen håper jeg spillerne viser samme innstilling og vilje som mot United.

Kelly og Johnson skadet, da blir det enten Agger/Skrtel sentralt og Carra på back, eller er det duket for Degen? Han gjorde seg jo ikke bort mot Arsenal i hvertfall.

Lenke til kommentar

Carra på back? Degen gjorde seg ikke bort, men gjorde heller ikke veldig mye bra. Han var flink å være med fremover, men det resulterte som regel i at han mistet ballen og til og med misset alene med keeper.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Virus på Aquilani? Hmm, lurer på hva slags virus det er. Jaja, håper han blir bedre etterhvert nå... og slutt å kall han Aquaman. Det høres så forbanna teit ut, fyren har et kallenavn; Il Piccolo Principe eller den lille prinsen på norsk. Ikke Aquaman bullshitet...

Hvis Johnson ikke spiller, så starter hvem i morra da? Degen eller Kelly?

Lenke til kommentar

Mest trolig duket for Degen, var en av de bedre mot Arsenal, skulle ha scora også.

Reina

Degen-Carra-Agger-Insua

Mascherano-Lucas

Kuyt-Benny-Babel/Riera(Fortsatt skada?)

Torres

WCH: Som Termo var inne på, Kelly er skada.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Hvordan jeg håper/tror vi stiller i morgen:

----Reina----

Degen-Carragher-Agger-Insua

--Mascherano--Lucas--

Kuyt--Benayoun--Aurelio

----Torres----

Eneste jeg tror kan skje i forhold til denne er hvis Skrtel spiller ved siden av Agger og Carragher må ut på backen.

Lenke til kommentar
Hvordan jeg håper/tror vi stiller i morgen:

----Reina----

Degen-Carragher-Agger-Insua

--Mascherano--Lucas--

Kuyt--Benayoun--Aurelio

----Torres----

Eneste jeg tror kan skje i forhold til denne er hvis Skrtel spiller ved siden av Agger og Carragher må ut på backen.

Holder også en knapp på dette laget.

Lenke til kommentar
Beklager. Gikk sikkert litt over streken. Kommer bare ikke helt over at Alonso ble solgt...

LANGT over streken. Men jeg har rapportert det, så det forsvinner vel snart... :p

Jeg er enig med noen av dere i at Degen gjorde en god kamp i midtuka. Bare han får sentret fra seg ballen, istedenfor å miste den i god posisjon. Da skal man se at Johnsen skal kjempe for å få tilbake plassen.

Lenke til kommentar
Jeg er enig med noen av dere i at Degen gjorde en god kamp i midtuka. Bare han får sentret fra seg ballen, istedenfor å miste den i god posisjon. Da skal man se at Johnsen skal kjempe for å få tilbake plassen.

Om de ikke skal ta fra Johnson plassen, så er jeg faktisk litt mer positiv med tanke på dekning på høyrebacken enn jeg var før sesongstart. Vet at begge har spilt lite og at det er for tidlig å dømme de enda, men vi har ihvertfall fått se at både Johnson og Degen besitter kvaliteter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...